10 razy - Kreatywność i Pomysłowość, jako domeny wykształconego copywritera!
W sieci!
Wykształcenie specjalistyczne to uzupełnianie wiedzy, ale także nauka trudnej sztuki kreatywności. W sieci słów oznacza, to fachowość – w:
- pomyśle na post, bądź na artykuł.
Do sztuki copy nie należy więc przepisywanie, ani przerabianie treści z książek lub Internetu, ale samodzielnie wymyślanie słów i komponowanie ich do zdjęć - w jednym artystycznym zamyśle.
Sztuka relacji:
- to liczne obserwacje, przemyślenia i budowanie nastroju.
Pomaga w tym nutka liryczności i nostalgiczności, z twardym i dynamicznym stawianiem kolejnych kroków.
Towarzystwo!
Copywriter - to silna jednostka, która natychmiast uzupełnia nową wizję promocji określonej grupy docelowej lub osoby publicznej. To także zaufana osoba tworząca konieczne: pisma, relacje, fotografująca i automatycznie wklepująca cenne informacje.
Pomysł – jako klucz do sukcesu!
Liczy się:
- Pomysł.
- Sposób jego prezentacji.
- Styl. Język. Natchnienie.
- Talent.
- Połączenie fachowej wiedzy iunikalności.
- Operowanie specjalistycznymi określeniami.
- Artystyczne podejście do zadania.
- Bezstronność.
- Oryginalność.
- Prezentacja publiczna.
Marketing!
Określenia marketingowe – to zaplanowane działania ubrane w specjalne słowa. W ten sposób powstaje klimat do każdego dzieła. To także sztuka napisania czegoś nowego, co nie stanowi odwzorowania pokrewnych treści, ale całkowitą nowość technologiczną.
Język sprzedaży treści!
To nie język polski. To język copywriterski połączony w korzystne schematy wizerunkowe.
Po słowach i konstrukcji zdań – następuje pokaz wiedzy.
Kto posługuje się tym wszystkim: Copywriter i Agencje Reklamowe.