20 sekund i decyzja warta marki? To działa!

20 sekund i decyzja warta marki? To działa!

20 – mignięć!

20 sekund na zatrzymanie czytelnika, to brzmi dziwnie? Tak. Ale w przypadku copywritingu dość realnie. Bazujesz, bowiem na układzie dobrze sprecyzowanych zdań, jednak  to specjalne słowa przyciągają odbiorcę. Dlatego artykuł od copy – to układanka, dobrze przemyślana i wzmacniana konkretnymi wyrażeniami, które odnoszą się do sprzedaży, przyciągania i zabawy odczuciami. Sama czynność płynnego pisania – to dopełnianie treści, ale w miejscu wartym określonych działań.

Copywriter  przedstawia:

- pomysł, a następnie szykuje całą otoczkę.

Buduje napięcie, klimat, pole aktywności, wymusza określone ruchy.

Bo…gra z czasem – około 20 sekundami i 2 minutami – wskazanej uwagi.

Dlatego słowa szokują, wyglądają dziwnie, wnikają do podświadomości, a na końcu prowadzą Cię do osobistych przemyśleń.

Plusy czytania:

  1. Przyswajanie wartościowej wiedzy.
  2. Pogłębianie informacji o danym zagadnieniu.
  3. Kreowanie pozytywnego myślenia.
  4. Poszukiwanie nowości.
  5. Budowanie bazy danych.

20 sekund – przy Firmie, na WWW, w sieci pełnej słów, to …przyciąganie do marki.

A raczej sztuka – tworzenia treści. Dlatego oddaj się w dłonie specjalisty, z zaufaniem, wartym największej reklamy.

W zakresie działań liczy się marketing, który określa zakres i zasięg słownego przedsięwzięcia. Ale tylko w  pozycji lidera decydujesz się wówczas na skłonności przywódcze, wyznaczające nowe tory do walki o potencjalnego klienta.

A w takim tle – Fonia Gra – 505 060 972

Przejdź do góry strony