20 sekund i decyzja warta marki? To działa!
20 – mignięć!
20 sekund na zatrzymanie czytelnika, to brzmi dziwnie? Tak. Ale w przypadku copywritingu dość realnie. Bazujesz, bowiem na układzie dobrze sprecyzowanych zdań, jednak to specjalne słowa przyciągają odbiorcę. Dlatego artykuł od copy – to układanka, dobrze przemyślana i wzmacniana konkretnymi wyrażeniami, które odnoszą się do sprzedaży, przyciągania i zabawy odczuciami. Sama czynność płynnego pisania – to dopełnianie treści, ale w miejscu wartym określonych działań.
Copywriter przedstawia:
- pomysł, a następnie szykuje całą otoczkę.
Buduje napięcie, klimat, pole aktywności, wymusza określone ruchy.
Bo…gra z czasem – około 20 sekundami i 2 minutami – wskazanej uwagi.
Dlatego słowa szokują, wyglądają dziwnie, wnikają do podświadomości, a na końcu prowadzą Cię do osobistych przemyśleń.
Plusy czytania:
- Przyswajanie wartościowej wiedzy.
- Pogłębianie informacji o danym zagadnieniu.
- Kreowanie pozytywnego myślenia.
- Poszukiwanie nowości.
- Budowanie bazy danych.
20 sekund – przy Firmie, na WWW, w sieci pełnej słów, to …przyciąganie do marki.
A raczej sztuka – tworzenia treści. Dlatego oddaj się w dłonie specjalisty, z zaufaniem, wartym największej reklamy.
W zakresie działań liczy się marketing, który określa zakres i zasięg słownego przedsięwzięcia. Ale tylko w pozycji lidera decydujesz się wówczas na skłonności przywódcze, wyznaczające nowe tory do walki o potencjalnego klienta.
A w takim tle – Fonia Gra – 505 060 972