5 twarzy copywritingu! Ty w sieci!
W gazecie!
Pogłębiaj wiedzę specjalistyczną w mojej gazecie, która podając na tacy nowe tematy wzmacnia lokalne informacje o nutkę dziennikarskiej oryginalności oraz unikalności. W pracy przy LFM – nie kieruję się tym, co wszyscy, ale skutecznie wnikam w pewną e- odskocznię. Właśnie, dlatego słowo wywoławcze zmusza mnie do wyróżniania treści. Szereg działań z tego zakresu: to samodzielne przygotowanie zdjęć, wybranie stosowanego miejsca i napisanie artykułu.
W PCE!
W 1 zadaniu szkolnym zarządzam treściami z zakresu copywritingu. Odpowiadam za fb, WWW – i kiedy czytam nowe książki przygotowane na ten temat, to rozumiem znacznie więcej.
Podbudowa w postaci studiów – to silna cegiełka internetowa, która nakierowuje mnie na doskonałe rozwiązania tekstowe. Dzięki wiedzy specjalistycznej poruszam się po tych e- komórkowych zagadnieniach dość płynnie.
Lubię:
- copy, storytelling i marketing.
Te 3 sprawy – to koła maszyny sterującej, to powiązania odgrywające zasadniczą rolę w strategii każdej firmy i osoby prywatnej.
Co oferuje copywriting:
1. ciekawe formy publikacji sieciowej,
2. treści, które zawsze zaskakują,
3. powiązania zdjęć i artykułów, bądź postów, w 1 w logiczną całość,
4. brak powszedniości,
5. dobre pomysły na promocję.
Moje prace , to dawka emocji, nutka nostalgiczności, lekkiego szoku, liryczności i romantyczności z elementami dodatkowych wzruszeń.
***
Cała ludzkość żywi się słowami. Psychologicznie potrzebujesz więc ich do zaspokajania wszystkich potrzeb, czyli: komunikacji, nośnika informacji, bliskości z innymi osobami, pokazywania rezultatów, wyników, zakresów i zasięgów działań. Właśnie, dlatego pracuję z różnymi grupami docelowymi, które jednoczą siły przy dobrze dobranych treściach. Potęga przekazu odciska, bowiem ślad na sposobie myślenia o….
Internet – to okno na cały świat.
Otwórz się na kreatywne działania copywritera.
Zadzwoń. Umów się ze mną.
Tel. 505 060 972
e- mail- ssskros [AT] gmail [DOT] com