5 zasad współpracy na drodze copy - klient!
W mailach!
Praca copywritera, to zadanie zdalne. W związku z tym dochodzi do częstego mailowania, które wpływa na jakość i sposób tworzenia tekstów. Gwarantem sukcesu pozostaje zawsze – informacja. To od niej zależy poziom wypowiedzi i zawartość artykułów.
Czy miejsce zamieszkania odgrywa jakieś znaczenie?
- Nie.
5 zasad współpracy:
- Zadzwoń, umów się na zlecenie.
- Uzgadniaj szczegóły.
- Opisuj zagadnienia warte publikacji.
- Wymieniaj się mailami.
- Publikuj.
Słowa w sieci!
Jako osoba otwarta na innych ludzi, uwzględniam uwagi i podpowiedzi, zmienny gust, dodatkowe szczegóły. Do najpiękniejszych momentów dochodzi jednak podczas konkretnej - publikacji. Oglądam więc artykuły, które promują określoną Firmę i wiem, że moje „wyrazy”, „zdania”, „tytuły” - wprowadzają nową jakość marketingu. Słowa żyją w innej miejscowości, a następnie przyciągają klientów. Buduję zatem pajęczynę myśli, która ułożona w odpowiedni sposób – nakręca koła potężnego wozu.
Komunikacja!
Działam ekspresowo. Uwielbiam tworzyć treści, dlatego wyobrażam sobie - zasięgi i zakresy - celowych działań każdej Firmy. Dyskusja – wymiana poglądów – najskuteczniej przybierają na sile w mailach. W związku z tym miasto, w którym mieszkasz nie odgrywa mniejszej, czy większej - roli, a Internet wspomaga pracę przy nakreślaniu siły i odbioru słów. Nowoczesna rozmowa nic nie kosztuje. Bo wystarczy wirtualny list, sms. Świat i technologie powodują szybki obieg informacji, które dość skutecznie przybliżają wszystkie zagadnienia. Praca przy laptopie – to głównie motywacja do przygotowania czegoś wyjątkowego, co podbija rynek. A wymiana zdań z szefami Firm, to prawdziwa przyjemność. Bo sukces finansowy Zespołu, rozpoczyna się od całej - sieci słów.