5 zasad współpracy na drodze copy - klient!

5 zasad współpracy na drodze copy - klient!

W mailach!

Praca copywritera, to zadanie zdalne. W związku z  tym dochodzi do częstego mailowania, które wpływa  na jakość  i sposób tworzenia tekstów. Gwarantem sukcesu pozostaje zawsze – informacja. To od niej zależy poziom wypowiedzi i zawartość artykułów.

Czy miejsce zamieszkania odgrywa jakieś znaczenie?

- Nie.

 5 zasad współpracy:

  1. Zadzwoń, umów się na zlecenie.
  2. Uzgadniaj szczegóły.
  3. Opisuj zagadnienia warte publikacji.
  4. Wymieniaj się mailami.
  5. Publikuj.

Słowa w sieci!

Jako osoba otwarta na innych ludzi, uwzględniam uwagi i podpowiedzi, zmienny gust, dodatkowe szczegóły. Do najpiękniejszych momentów dochodzi  jednak  podczas konkretnej - publikacji. Oglądam więc artykuły, które promują określoną Firmę i wiem, że moje „wyrazy”, „zdania”, „tytuły”  - wprowadzają nową jakość marketingu. Słowa żyją w innej miejscowości, a następnie przyciągają klientów. Buduję zatem pajęczynę myśli, która ułożona w odpowiedni sposób – nakręca koła potężnego wozu.

Komunikacja!

Działam ekspresowo. Uwielbiam tworzyć treści, dlatego wyobrażam sobie -  zasięgi i zakresy -   celowych działań  każdej  Firmy. Dyskusja – wymiana poglądów – najskuteczniej przybierają  na sile w mailach. W związku z tym miasto, w którym mieszkasz nie odgrywa mniejszej, czy  większej  - roli, a Internet wspomaga pracę przy nakreślaniu  siły i odbioru  słów.  Nowoczesna rozmowa nic nie kosztuje. Bo wystarczy wirtualny list, sms. Świat i technologie powodują szybki obieg informacji, które dość  skutecznie przybliżają wszystkie zagadnienia. Praca przy laptopie – to głównie motywacja do przygotowania czegoś wyjątkowego, co podbija rynek. A wymiana zdań z szefami Firm, to prawdziwa przyjemność. Bo sukces finansowy Zespołu, rozpoczyna się od  całej  - sieci słów.

Przejdź do góry strony