7 dni – 1 wpis dla budowy marki?

7 dni – 1 wpis dla budowy marki?

W pojęciu marki!

Układ treści – to copywriterski projekt. Dlatego wartość słów urasta do innego znaczenia tylko podczas zachowania pewnych określonych zasad. Wystarczy 2 sekundowe scrollowanie wpisu i znam pracę autora tekstu. Co to oznacza w praktyce? Uszycie wyrazów na miarę oczekiwań klienta.

- Trening czyni cuda.

- Studia nadają nowej formy.

- Praktyka pokazuje dobre doświadczenia.

Inna norma – dla przygotowania treści – to wyznaczanie schematów dla otrzymanej marki. Inaczej wygląda szkielet na unikalnym blogu modowym, inaczej w sklepie z produktami, inaczej w gazecie, inaczej na fb i IG. A jednak, gdy sprawdzam prace znanych blogerów,  to wyłapuję ich styl. Każda z osób śledzonych w sieci – prezentuje wachlarz osobistych pasji, zainteresowań, prawd życiowych i wiedzy wyniesionej z lekcji języka polskiego. Dlatego – strony internetowe – wyglądają zawsze odmiennie, tylko nieliczne kobiety posiadają wiedzę z zakresu copywritingu. A czy to odgrywa jakieś zasadnicze znaczenie? W czytelnictwie pokazanym na skalę całego kraju – wróży wartość oceny dla danej marki. 2 czynnik – to wrodzony dar do tworzenia ciekawych wpisów, brak podkradania  tematów od innych osób, praca indywidualna, twórczość własna  i pomysłowość. W związku z tym unikalność – pozostaje w cenie.

Branding – kreacja artykułu!

Wyprowadzam różne marki, dlatego w ciągu 20 minut przeskakuję po zróżnicowanych artystycznie -  tematach. Wnikam, bowiem z specyfikę danej grupy docelowej, badam reakcje, sprawdzam tematy,  poznaję nowe zagadnienia. Sztuka prezentacji dobrego potencjału – wymaga zatem zwinności kameleona – natychmiastowych reakcji i zachowań wartych godnej postawy dla miłego  copywritera.

U siebie!

Blog copywriterski – to cichy powiernik treści, ponieważ - w bardzo przyjazny sposób - przybliżam własne umiejętności i pokłady pisarskiej energii. Świat poszukuje zawsze oryginałów, wystawia ich prace na próby, oceny, ale na końcu podkreśla zasady unikalności marki.

U klienta!

Klient wyobraża sobie – kształt wszystkich wpisów – ale oczekuje nowych słów, które w charakterystyczny sposób – ukazują reklamę Firmy. Dlatego – twórczość – to tylko zakończenie długiej pracy przy stronie – gdyż spójność tematyczna, cechy produktów, plusy wynikające z pokazania towaru – nadają głębokiego sensu całej wyznaczonej drodze.

A fonia zawsze gra – 505 060 972

 

Przejdź do góry strony