Blog
Dobra Persona? 10 razy ważniejsza od roli marki.
Wtorek, 12 listopada 2019
W treściach!
Przystępuję do budowy szkieletu artykułu i tworzę e-Personę. Fikcję? Wymysł? Symbol? A raczej „anonimowego człowieka”, który określa wszystkie potencjalne cechy: od wyglądu, koloru skóry, ubrania, po pasje, tryb spędzania czasu wolnego
Kampania LFM - ” Choineczki – jak laleczki”!
Wtorek, 5 listopada 2019
Przy Kaufland!
Jako copy uczestniczę w kampanii dotyczącej świąt Bożego Narodzenia. Promuję treści, filmiki i zdjęcia - dotyczące zielonych drzewek.
Jak zaistnieć w sieci? Bądź aktywny!
Środa, 30 października 2019
Telefon komórkowy!
Kto jeszcze pamięta telefony z tarczami, słuchawkami, potem z wybieranymi szybko numerami i na końcu z komórkami? Świat się zmienia. Szybkie tempo życia powoduje stałe odwiedziny w salonach telekomunikacyjnych i inny rytm dnia.
Sekret marki i słów kluczowych! To działa!
Środa, 23 października 2019
Słowa kluczowe!
Profesjonalna usługa copywriterska krąży przy słowach kluczowych. Od ich doboru i wyodrębnienia zależy oglądalność, bądź popularność oferty sprzedażowej. Cała przygoda przy tworzeniu tekstu rozpoczyna się więc od kilku precyzyjnie dopasowanych wyrazów i ich ponownego „życia”.
Na wykładzie z zasad komunikacji! Copywriting na studiach!
Sobota, 19 października 2019
Z wykładowcą z UMK!
Podczas studiowania copywritingu wchodzę na zajęcia z wykładowcą z UMK i pada zasadnicze pytanie: Która Pani studiowała na tym samym Uniwersytecie? Wychylam się z tłumu ludzi i podnoszę rękę. To początek wykładu o komunikacji.
5 zasad współpracy na drodze copy - klient!
Środa, 16 października 2019
W mailach!
Praca copywritera, to zadanie zdalne. W związku tym dochodzi do częstego mailowania, które wpływa na jakość i sposób tworzenia tekstów.
5 czynników twórczych w tytułach tekstów! Obalam mity!
Środa, 9 października 2019
U copywritera!
Pierwsza czynność badawcza dobrze stworzonego tekstu rozpoczyna się od – poprawnego tytułu. Siła jego oddziaływania, przebicia - zależy, bowiem od zastosowanych chwytów.
Copywriting do imprez masowych! To pomaga!
Środa, 2 października 2019
W Lęborku!
Copywriting dotyczący imprezy masowej, to początek długiej drogi. Od pomysłu na scenariusz, kolejne punkty programu, po artykuły promocyjne przedsięwzięcie.
5 minut – i nowe propozycje! To fakt.
Sobota, 28 września 2019
W kawiarni!
Zajmuję miejsce przy oknie. Anonimowi ludzie popijają kawę. Obsługa lokalu wykonuje dla mnie zdjęcia i szykuje miejsce przy stoliku. „Mała czarna” – słychać gdzieś w tłumie.
100 zalet wyboru wirtualnej asystentki!
Wtorek, 17 września 2019
Kto to?
Puk, puk – czas bardzo szybko przekręca wskazówki w zegarze. Bywa, że pracuję społecznie do….. Pogania mnie szybkie tempo dnia. Wiele zadań wymaga więc notatek w kalendarzu. Przerwy po obiedzie. Wieczornego nastroju.
Rozpoznawalność – warta całego zamieszania! To fakt!
Środa, 11 września 2019
W sieci!
Znasz określone strony internetowe, gazety, konta na fb, Insta – bo do głosu dochodzi rozpoznawalność marki. Marka – osobista, firmowa – wróżą sukces. Rozpoznawalność – to zatem jej wierna towarzyszka. Dlatego zastanawiasz się nad efektami publikacji w Internecie.
Dlaczego kubek do kawy przekazuje pozytywne impulsy?
Środa, 4 września 2019
W sztuce kawiarnianego gwaru!
Poranek, to ten idealny moment na – gorącą kawę. Przebudzenie. Wielkie zamieszanie. Wnętrze, które dość znacząco wyznacza drogę do kuchni. Muzyka. I nowy – kubek z architekturą Lęborka. To szybki znak, że ….
Branding – unikalna budowa marki! Marketing. Copywriting.
Środa, 28 sierpnia 2019
W sieci!
W XXI wieku buduję markę w sposób odbiegający od innych stron WWW. Liczy się pomysł, strategia, realizacja zadania i treści. Branding – nie uznaje przepisywania tekstów z książek, ani sieci.
Copywriting – po 1- 2 - scenariusze imprez, konferansjerka!
Piątek, 23 sierpnia 2019
W innej formie!
Teksty. Twórczość nie ogranicza się tylko do stron internetowych i świata wirtualnego. Cowywriting – gości wcześniej na scenie, bądź w formie projektu. W tej innowacji liczy się, bowiem także pomysł.
Tworzenie treści - to innowacja! Z copy dość szybka!
Piątek, 16 sierpnia 2019
W schematach!
Profesjonalne treści zawierają copywriterskie schematy, rozbudowane o innowacyjne słowa. Każda dziedzina wiedzy – to doza nowych informacji, które w dobie XXI wieku posiadają naleciałości modowe.
10 razy - Kreatywność i Pomysłowość, jako domeny wykształconego copywritera!
Czwartek, 8 sierpnia 2019
W sieci!
Wykształcenie specjalistyczne to uzupełnianie wiedzy, ale także nauka trudnej sztuki kreatywności. W sieci słów oznacza, to fachowość – w:
- pomyśle na post, bądź na artykuł.
Do sztuki copy nie należy więc przepisywanie, ani przerabianie treści z książek lub Internetu