Blog

Dobra Persona? 10 razy ważniejsza od roli marki.

Wtorek, 12 listopada 2019

W  treściach!

Przystępuję do budowy szkieletu artykułu i tworzę e-Personę. Fikcję? Wymysł? Symbol? A raczej „anonimowego człowieka”, który określa wszystkie potencjalne cechy: od wyglądu, koloru skóry, ubrania, po pasje, tryb spędzania czasu wolnego


Kampania LFM - ” Choineczki – jak laleczki”!

Wtorek, 5 listopada 2019

Przy Kaufland!

Jako copy uczestniczę w kampanii dotyczącej świąt Bożego Narodzenia. Promuję treści, filmiki i zdjęcia - dotyczące zielonych drzewek.


Jak zaistnieć w sieci? Bądź aktywny!

Środa, 30 października 2019

Telefon komórkowy!

Kto jeszcze pamięta telefony z tarczami, słuchawkami, potem z wybieranymi szybko numerami i na końcu z komórkami? Świat się zmienia. Szybkie tempo życia powoduje stałe odwiedziny w salonach telekomunikacyjnych i inny rytm dnia.


Sekret marki i słów kluczowych! To działa!

Środa, 23 października 2019

Słowa kluczowe!

Profesjonalna usługa copywriterska  krąży przy słowach kluczowych. Od ich doboru i wyodrębnienia  zależy oglądalność, bądź  popularność oferty sprzedażowej. Cała przygoda przy tworzeniu tekstu rozpoczyna się więc od kilku precyzyjnie dopasowanych wyrazów i ich  ponownego „życia”.


Na wykładzie z zasad komunikacji! Copywriting na studiach!

Sobota, 19 października 2019

Z wykładowcą z UMK!

Podczas studiowania copywritingu wchodzę na zajęcia z wykładowcą z UMK i pada zasadnicze pytanie: Która Pani studiowała na tym samym Uniwersytecie? Wychylam się z tłumu ludzi i podnoszę rękę. To początek wykładu o komunikacji.


5 zasad współpracy na drodze copy - klient!

Środa, 16 października 2019

W mailach!

Praca copywritera, to zadanie zdalne. W związku tym dochodzi do częstego mailowania, które wpływa  na jakość  i sposób tworzenia tekstów.


5 czynników twórczych w tytułach tekstów! Obalam mity!

Środa, 9 października 2019

U copywritera!

Pierwsza czynność badawcza dobrze stworzonego tekstu rozpoczyna się od – poprawnego tytułu. Siła jego oddziaływania, przebicia - zależy, bowiem od zastosowanych chwytów.


Copywriting do imprez masowych! To pomaga!

Środa, 2 października 2019

W Lęborku!

Copywriting  dotyczący imprezy masowej, to początek długiej drogi. Od pomysłu na scenariusz, kolejne punkty programu, po artykuły promocyjne przedsięwzięcie.


5 minut – i nowe propozycje! To fakt.

Sobota, 28 września 2019

W kawiarni!

Zajmuję miejsce przy oknie. Anonimowi ludzie popijają kawę. Obsługa lokalu wykonuje dla mnie zdjęcia i szykuje miejsce przy stoliku. „Mała czarna” – słychać gdzieś w tłumie.


100 zalet wyboru wirtualnej asystentki!

Wtorek, 17 września 2019

Kto to?

Puk, puk – czas bardzo szybko przekręca wskazówki w zegarze. Bywa, że pracuję społecznie  do….. Pogania mnie szybkie tempo dnia. Wiele zadań wymaga więc notatek w kalendarzu. Przerwy po obiedzie. Wieczornego nastroju.


Rozpoznawalność – warta całego zamieszania! To fakt!

Środa, 11 września 2019

W sieci!

Znasz określone strony internetowe, gazety, konta na fb, Insta – bo do głosu dochodzi rozpoznawalność marki. Marka – osobista, firmowa – wróżą sukces. Rozpoznawalność – to zatem jej wierna towarzyszka. Dlatego zastanawiasz się nad efektami publikacji w Internecie.


Dlaczego kubek do kawy przekazuje pozytywne impulsy?

Środa, 4 września 2019

W sztuce kawiarnianego gwaru!

Poranek, to ten idealny moment na – gorącą  kawę. Przebudzenie. Wielkie zamieszanie. Wnętrze, które dość  znacząco wyznacza drogę do kuchni. Muzyka. I nowy – kubek z architekturą Lęborka. To szybki znak, że ….


Branding – unikalna budowa marki! Marketing. Copywriting.

Środa, 28 sierpnia 2019

W sieci!

W XXI wieku buduję markę w sposób odbiegający od innych stron WWW. Liczy się pomysł, strategia, realizacja zadania i treści. Branding – nie uznaje przepisywania tekstów z książek, ani sieci.


Copywriting – po 1- 2 - scenariusze imprez, konferansjerka!

Piątek, 23 sierpnia 2019

W innej formie!

Teksty. Twórczość nie ogranicza się tylko do stron internetowych i świata wirtualnego. Cowywriting – gości wcześniej na scenie, bądź w formie projektu. W tej innowacji liczy się, bowiem  także  pomysł.


Tworzenie treści - to innowacja! Z copy dość szybka!

Piątek, 16 sierpnia 2019

W schematach!

Profesjonalne treści zawierają copywriterskie schematy, rozbudowane o innowacyjne słowa. Każda dziedzina wiedzy – to doza nowych informacji, które w dobie XXI wieku posiadają naleciałości modowe.


10 razy - Kreatywność i Pomysłowość, jako domeny wykształconego copywritera!

Czwartek, 8 sierpnia 2019

W sieci!

Wykształcenie specjalistyczne to uzupełnianie wiedzy, ale także nauka trudnej sztuki kreatywności. W sieci słów oznacza, to fachowość – w:

- pomyśle na post, bądź na artykuł.

Do sztuki copy nie należy więc przepisywanie, ani przerabianie treści z książek lub Internetu



Przejdź do góry strony