Blog

Dowody wdzięczności tworzą łańcuch lęborskich serc!

Środa, 26 grudnia 2018

Wachlarz ofert!

Słowa potrzebne do konferansjerki wzmacniam zawsze ofertami produktów dostępnymi w profesjonalnych zakładach usługowych. Ich jakość, wygląd, sposób promocji producenta, kontakt osobisty – to pierwszy krok do podjęcia słusznej decyzji. Od koloru do….. – rozpoczynam więc podróż w sieci, badam, analizuję wszystkie  „za”…..”dlaczego”…. „naj”, aby osiągnąć efekt końcowy. Eksperymentuję. Oglądam. Podziwiam.


Od pióra do treściwej informacji!

Czwartek, 20 grudnia 2018

Na stoliku!

Pierwsi „c - opiści” to ludzie powiązani z duchowieństwem. W klasztornych pomieszczeniach przepisują całe książki. Ta czynność trwa 2-3 lata, a na 1 miejscu znajdują się:  królewskie modlitewniki.

Mój wolumin!

Książka osobista do codziennego użytku zajmuje znaczące miejsce przy klęczniku w sypialni. Modlitwa  z iście arcypięknego dzieła.


Dlaczego liczy się kampania marketingowa!

Czwartek, 13 grudnia 2018

Koła w ruch!

Marketing – to dość modne słowo. Używam tego pojęcia i wprawiam w ruch maszynę, która pozwala ukazywać zalety wynikające z zakupu towaru. Naprowadzam do niego klienta. Przekładam to do sieci. Promuję w gazecie i na fb. W taki sposób tworzę wstęp dla grupy docelowej, która rozpoczyna podróż po social mediach.


Copywriter maluje słowa. Ubarwia świat.

Czwartek, 6 grudnia 2018

W sztuce!

Copywriter, bibliotekarz, pedagog – to mistrz słowa. Ale i ono nabiera różnych barw.

W tekstach!

Od koloru czcionki, znaków, symboli uzależniam więc przekaz treści. Występuję, bowiem  w odmiennych rolach. Zachowuję wyznaczone normy, aby projektując teksty, kształcić. W pewnym sensie studia pedagogiczne towarzyszą więc w wizji końcowej całego artykułu


O czym myśli copywriter?

Sobota, 1 grudnia 2018

1. Pytanie, które zadają wszyscy: Czy analizujesz opinie innych osób?

SS.

Zarówno w dziennikarstwie, jak i w copywritingu osiągam szczyt marzeń dopiero na pewnym etapie wszystkich prac. W momencie dojrzewania do – uczucia – WOLNOŚCI!


Uśmiech – jako psychologiczny klucz do copywritingu!

Piątek, 23 listopada 2018

W zamku!

Copywriting powiązany z działaniami biznesowymi uprasza się o odrobinę szczerego uśmiechu. To główny klucz do drzwi w sieci. Wszystkie spotkania wymagają  jednak planu.

Dlatego…

Już o poranku tworzę szkielet do:


Zarządzanie literkami - to gra warta dobrego pomysłu! To realny świat!

Czwartek, 15 listopada 2018

Tekst w sieci!

Twórczość przypomina etap wstępny konstrukcji newsa. To wówczas wklepuję wszystkie literki. W pewnym sensie   walczę z chaotycznymi myślami. Po wytworzeniu takiego  szkieletu następuje etap czytania treści, korekty, dopisywania dodatkowych znaczeń, oglądania całościowego ujęcia, wyrównywania i ugłaskiwania - zdań.


Sekret przyciągania słów! Poznaj siłę oddziaływania!

Czwartek, 8 listopada 2018

Poznaj delektowanie się słowami przy kawie!

Copywriting , to czas przeznaczany na powolne delektowanie się wybranymi myślami. To autentyczna harmonia przebywania w stanie  lekkiego wyciszenia. Zamykasz oczy. Otwierasz drzwi. Znajdujesz się na określonej stronie internetowej i odczuwasz satysfakcję z faktu wspólnego – czytania. Obce myśli, nagle są Twoje. Bliskie myśli, nagle są u Ciebie. Podobne poglądy, nagle przenikają życie.


Wielostronność wszystko tłumaczy. Tu i teraz.

Środa, 31 października 2018

W sieci marzeń!

Początek mojej aktywności w sieci stawia sporo wyzwań. Nie przechodzę jednak obok nich obojętnie, wsłuchuję się w marzenia, badam zakamarki wyobraźni, współpracuję z większością różnych społeczności oraz osób zatrudnionych w  instytucjach kulturalnych. Doskonałe  przedsięwzięcie – to Festiwal Muzyki Chrześcijańskiej „Communio”. Wzbogacam go o – pierwszą w Lęborku – „Wystawę sacrum w witrynach sklepowych”.


Kobieta spełnia się w roli konferansjera. To fakt.

Piątek, 26 października 2018

Impreza masowa!

Wartość artystyczną  każdej imprezy masowej podkreśla konferansjerka. Od wyboru przygotowanego tekstu odliczasz, bowiem czas podczas dobrej zabawy. Liczy się wyczucie sytuacji, ubiór, styl, sposób poruszania się po scenie, wrażliwość, kontakt z publicznością, dialog, nowe zagadnienie, myśl przewodnia, a także pomysł na treść.


Od prawa do copywritingu! Pisma specjalistyczne.

Środa, 17 października 2018

Kontakt i Jego znaczenie!

Telefon: 505 060 972

E- mail – sskros@gmail.com

Rodzaje pism, które warto zamówić:

- pisma prawnicze,

- artykuły blogowe ( specjalistyczne),

- artykuły, relacje ze spotkań, fotoreportaże,

- o mnie, czyli o Tobie,


Fabryka słów w copywritingu. To wirtualny świat.

Środa, 10 października 2018

Fabryka – to idealne miejsce do pracy. Podział konkretnych działań sprzyja, bowiem powstawianiu określonych produktów. Podobnie jest w copywritingu (ciało, jako organizm wykonuje poszczególne czynności). Bo…

- Mózg – to komputer pokładowy,

- Dłonie – to przenośniki słów,

-  Oczy – to odzwierciedlenie duszy.


Maski z innej strony twarzy – konkurs plastyczny od copy!

Środa, 3 października 2018

Maski – cienie – oczy - Jasełek!

3.10.2018 roku  uzgadniam szczegóły dotyczące konkursu plastycznego na Lęborską Maskę Jasełkową. Regulamin dotyczący wszystkich prac Bożonarodzeniowych wymaga, bowiem kontaktu z określonymi Vipami i pomocnikami Stowarzyszenia św. Jakuba Ap. w Lęborku.


Sprzedaję słowa. Stwarzam pajęczynę przyciągania do produktu.

Wtorek, 2 października 2018

2 szkoły:

1. Blog – to już przeszłość.

2. Blog – to nowoczesny sposób komunikacji.

W XXI wieku ścierają się więc dwie teorie.


Zarządzanie informacjami nową formą marketingu

Piątek, 28 września 2018

Od kuchni!

Zarządzenie informacjami – to zadanie, które wymaga ode mnie podejmowania natychmiastowych decyzji, a także stałego podążania za technologicznymi zmianami. Gdy uczę młodzież gromadzenia, selekcjonowania i wyszukiwania treści,pracuję  na zasadzie metody projektów. Moje pomieszczenie w miejscu stałej pracy przypomina, bowiem miły kącik, do którego zapraszam nauczycieli w celu koordynacji newsów.


Tworzę scenariusz wydarzenia kulturalnego. Dotykam szczytów.

Piątek, 21 września 2018

W głębokości ludzkiego słowa!

Jeden wyraz przyciąga miliony ludzi, gdyż wzbudza w nich zaufanie do autora tekstu, pozwala odczuwać:  przyjaźń, szczęście, miłość, euforię. To banalnie proste – powiadasz. A jednak wcale tak nie jest. Jedno zdanie, ale ułożone według skutecznego schematu wywołuje reakcję. Sztuka komunikacji wymusza, bowiem tworzenie pewnych szablonów, które copywriter dostosowuje do grupy docelowej.



Przejdź do góry strony