Blog

Przybliż własną markę. Czas ucieka.

Piątek, 3 sierpnia 2018

Niezależność, a  grupowość!

Występuję jako osoba niezależna, czyli copywriter -  freelancer. Dość indywidualnie podchodzę do każdego nowego zadania. Lubię – wykonywać projekty – „po swojemu”. To oczywiście wymaga nutki zaufania, ale, po 20 latach pracy na różnych płaszczyznach, dość szybko osiągam kompromisy. Copywriter – to przede wszystkim wolny strzelec, dlatego pracuję  w domu.


Profesjonalne strony? Podejdź bliżej. Tajemnicze – pętla poznawcza.

Piątek, 27 lipca 2018

Pasja tworzenia!

Budując bazę do copywitingu opieram się na lokalnym rynku internetowym. Spore znaczenie w zarządzaniu treściami posiada, bowiem  gustowny projekt WWW, przygotowany przez profesjonalną Agencję Reklamową. Po zakończeniu tych prac następuje czas na stworzenie odpowiedniej strategii.


Kiedy nie robisz tego, co wszyscy? Pozostajesz oryginałem!

Poniedziałek, 23 lipca 2018

W sieci marketingowców!

Copy -  uwielbia unikalność  treści i pomysłowe rozwiązania. Ale mnogość artykułów i powiązania modnych zagadnień produkują tysiące powielaczy od różnych tematów. W pewnym sensie wyścig szczurów trwa. Kto w nim startuje…?


Moda na treści. Książki i e-booki w zderzeniu z wygodami życia.

Sobota, 21 lipca 2018

Co czyta copywriter?

Nasze społeczeństwo korzysta z dwóch źródeł informacji: elektronicznej i papierowej. Każda z nich zachęca do zatrzymania się przy cennym słowie, które tradycyjnie odciska ślad w poglądach potencjalnego odbiorcy treści.


I czytam specjalistyczne strony dotyczące orłów copywritingu…i tworzę….

Niedziela, 15 lipca 2018

U „Cyfrowych Nomadów…”

 - I nawet taka treść porywa tłumy. Copywriterzy w podróży ukazują ważną rolę przemieszczania się i pracy w każdym terenie. Czy  istnieje taka możliwość? Oczywiście, że tak.

- Zakotwiczam się więc w dzikim polu. Wyjmuję z torebki: telefon komórkowy, z bagażnika samochodu – pachnącą lawendę, wykonuję zdjęcia. Praca w wolnej przestrzeni wprowadza lekkie zamieszanie, ale także uwrażliwia:


Wszystkie teorie o treściach. Webwriting wkracza do akcji.

Czwartek, 12 lipca 2018

Komunikacja rynkowa!

Jako rzecznik prasowy  szkoły, redaktor naczelny gazety, blogerka  - dość często komunikuję się z przedstawicielami konkretnych instytucji, osobami prywatnymi i dziennikarzami. Na rynku marketingowym podejmuję zawsze  „szybkie” decyzje.  Przesyłam maile, telefonuję do określonych firm, umawiam się na spotkania.


Kawa zbawieniem dla copywritera. Asfalt podobny do biura w drodze.

Sobota, 7 lipca 2018

W trasie….

Copywriting uprawiam w drodze do określonego celu. I właśnie podczas podróży do Człuchowa organizuję , przy samochodzie,  warsztat pracy. Liczy się światły umysł, ale po wyprawie z Lęborka koncentracja zaczyna spadać.


Jakie biuro, taka rozmowa - paralelizm

Niedziela, 1 lipca 2018

Jak wygląda prywatne  biuro copywriterskie?

Aranżacja wnętrz odgrywa spore znaczenie. Odwiedzając moje biuro zapraszam Cię do zajęcia miejsca przy barku. Drewno, brązy i niebieskości -  wpływają,  pozytywnie i przyjacielsko,  na cały  przebieg rozmowy.


Copy kontra artysta. Ścieżka dostępu.

Piątek, 29 czerwca 2018

Dlaczego liczy się portfolio?

Sztuka, a jej prezentacja, to dwie ścieżki rozwoju. Pewnie, dlatego, jako artystka „rzeźbiąca słowa”, posiadam na stronie osobną zakładkę przeznaczoną do ukazania kilku przykładowych serwisów. Wybór treści, zdjęć, ujęć z laptopa, to początek mojej drogi


Im więcej publikuję, tym częściej fanów zjednuję – paralelizm!

Niedziela, 24 czerwca 2018

Content marketing, a systematyczność!

Rola copywritera spełnia oczekiwania grup społecznych w momencie uchwycenia treści w widełkach celowej systematyczności. Sam content, bez poruszania innych stron i mediów społecznościowych, to tylko wstęp do zamierzonych celów.


4 miejsca ukryte na drodze… - luka informacyjna

Sobota, 16 czerwca 2018

Praca w drodze…

Copywriter to prawdziwy  tułacz. Jego miejsce pracy jest wszędzie tam , gdzie podłącza się do Wi-Fi. Laptop, komórka i słowa. Czego pragniesz więcej? Tylko tyle. Aż tyle. Profesjonaliści uważają, że wiecznie:


Copywriter to kreator treści. Webmaster to krawiec w sieci.

Czwartek, 7 czerwca 2018

Webmaster – to krawiec kreacji.

Copywriter – tworzy nowoczesne książki. Inne. Wyszukane. Oryginalne. Wkłada do Worda słowa, które wytwarza nieprzeciętny mózg, uruchamia aparat fotograficzny i komponuje zdjęcia, bo taka całość nabiera mocy.


Copywriterzy nie używają maszyny do pisania. Copywriterzy wnikają w sieć. – hasło reklamowe!

Piątek, 18 maja 2018

Dlaczego wybierasz  produkty i usługi w Internecie?

Przeciwnicy Internetu nadal komentują jego złe moce. Operatywni obserwatorzy wiedzą już, że wkraczasz w nowy wymiar informacji. Jaki? Biznes i sprzedaż zdobywa sieć. Ale nie tak – jak sądzisz. Nagle dobre jakościowo towary oferuje osoba na facebooku, czy na Instagramie.


E - wieś, czy e – marketing? Poznaj trendy.

Niedziela, 13 maja 2018

W e-sieci!

Nowoczesna kobieta ułatwia sobie życie i korzysta codziennie z telefonu komórkowego. Jej rytm dnia wyznacza więc e- marketing. Zachłystuje się zachodnimi trendami, produktami, kosmetykami, ubraniami i nowinkami technologicznymi.


Coffee – writer? Ojjj tak….

Piątek, 4 maja 2018

Przy stole!

Copywriting – to sztuka ukazania określonego tematu. A coffee – writer – to osoba, która specjalizuje się w treściach dotyczących kawy.

Zalety picia kawy:


Copywriter podjada psychologię – tekst specjalistyczny - metonimia

Poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Dlaczego po pierwsze psychologia i pedagogika?

Tworząc treści stosuję zasady, które przygotowano dla mnie na studiach. Copywriting ustępuje, bowiem miejsca – psychologii. Profesjonalny copy – to twórca przekazu. Jego poziom wiedzy mistycznej zdradza tytuł, a następnie podejście do odbiorcy.



Przejdź do góry strony