Blog
Dlaczego copywriter uwielbia strefę wyciszenia?
Czwartek, 7 grudnia 2017
W pracy nad tekstami!
Gdy byłam w liceum wiecznie marzyłam o długim – słodkim - śnie i odpoczynku. Stale brakowało czasu na relaks. Nauka trwała od godziny 8:00 do 15:00, a następnie polegała na odrabianiu zadań domowych i przygotowaniu się do lekcji. W weekendy odbywały się próby mojego zespołu muzycznego, następnie wyjazdy po okolicach i wakacyjne pielgrzymki.
Fantastyka wkracza do copywritingu. Szybka treść nakręca jej odbiór!
Sobota, 25 listopada 2017
W świecie fantasy!
Fantasy, a może raczej - fantastyczne życie - gwarantuje mojej osobie ukochany copywriting. Trudno jest dokonać oceny 20 –lat pracy społecznej, która stała się przygodą z najpiękniejszej bajki.
Jednego dnia spaceruję:
- po świecie Wikingów, drugiego wysyłam córkę pendolino do W-wy na Comic Con, trzeciego biegam po szkole w pogoni za zdjęciami i materiałami, a czwartego przesiaduję w sypialni i rozmyślam nad nowymi tekstami.
Copywriterski wieczór: warsztaty foniczne, koncert na fortepianie i budowa wieżowca.
Poniedziałek, 13 listopada 2017
Tworzę budowle!
Zanim przekraczam próg do copywriterskiego biura łapię dystans o poranku. Dla wybranych copy, do których się zaliczam - marzeniem staje się szklany wieżowiec i 9 piętro. Dlaczego? Bo przy takim widoku czuję grunt pod nogami, marzę o wspaniałych realizacjach projektów, buduję siłę i moc, a także spotykam w windzie kreatywne i zdolne osoby. – tak podpowiada wyobraźnia.
Zagraj ze mną w art- copywriting. Zapisz nuty i słowa.
Czwartek, 2 listopada 2017
Każdy tekst - to dzieło sztuki. Budując kolejny nowy rozdział internetowy zahaczam o dziennikarstwo obywatelskie. Daję literki, aby zagrała fonia contentu. I ona gra….Raz jest to dźwięk jednego instrumentu, a za chwilę całej orkiestry. Kreowanie przestrzeni - to jednak coś znacznie więcej niż tylko sztuka dotarcia do czytelnika, to współtworzenie arcydzieła o podłożu – art. Pewnie, dlatego każdy tekst dostosowuję do okoliczności i wyjątkowych sytuacji. Przechodzę od treści poważnych, do poetyckich i artystycznych. Wyczuwam, co chcesz powiedzieć, wyszeptać, przekazać, a następnie dobieram narzędzia. I muzyka gra.
5 sposobów badania zagadnień copywriterskich
Sobota, 28 października 2017
W e- księgarni!
Do moich ulubionych zajęć zaliczam buszowanie po księgarniach i antykwariatach. Korzystam także z opcji internetowej, gdyż ona sprawia, że poszukiwanie specjalistycznej treści przebiega prawidłowo i dość sprawnie.
Jako copywriter zajmuję się także - dziennikarstwem obywatelskim. Większość wolnego czasu spędzam na tworzeniu artykułów, które promują:
- miejsce mojej pracy ( instytucję - szkołę),
Wybieram język korzyści, bo promuje content marketing.
Czwartek, 26 października 2017
Obserwując zawód Copywritera do laptopa wdziera się content marketing. Tworzę treści, ponieważ ich przekazywanie i upiększanie, to doskonała zabawa. Zatrzymujesz się więc przy WWW. , na blogu, czy facebooku, ponieważ ktoś taki:
- jak „ja”,
śpiewająco i porywająco, zmienia kształt artykułu, nadaje nowy wymiar tytułu, rozbudza ciekawość, podaje korzyści.
6 zalet perfekcjonizmu MiroART!
Poniedziałek, 23 października 2017
Wybieram Mistrzów!
Spore grono osób zastanawia się, dlaczego wybieram – MiroArt? Copywriting współtworzy treści tylko do idealnych projektów, w których „webartysta” stron internetowych dopełnia całości dzieła. Wirtuozeria wymaga, bowiem połączenia, zarówno tekstu, jak i kanału komunikacji. Zjednoczenie wszystkich działań promieniuje efektem pełnym światła.
Oryginalny copywriting. Po przeczytaniu artykułu już wiesz,że nie zawsze liczą się odczucia, a wiedza - pętla poznawcza.
Niedziela, 22 października 2017
Przekręć klucz !
Analizując działania przeciętnego Copywritera odwiedzam – strony www, na których publikuje on oryginalne treści. Większość takich osób – to samouki – samozwańcy – zapaleńcy Internetu – bez specjalistycznego wykształcenia. Profesjonalistę zdradza, bowiem nie tylko treść, ale i sposób poruszania się - po tajemniczych zakątkach sieci. Oceniam więc talent, podobnie do większości ludzi:
- przede wszystkim - po hasłach reklamowych.
Dlaczego w XXI wieku stawiamy wszystko na mediasferę?
Sobota, 14 października 2017
Media?
Mediasfera i jej gałęzie to obecnie najpopularniejszy kierunek rozwoju przygotowany dla nowoczesnych firm. Specjaliści z tego zakresu umiejętnie promują wszystkie pola działalności oraz zdobywają miliony nowych fanów. Gustowne poruszanie się w sieci, a także pozyskiwanie kontaktów wymusza stałą i profesjonalną wizję koordynacji takich prac. Badanie rynku marketingowego pozwala natomiast wyzwalać kreatywność, twórczość i łączność komunikacyjną.
Jak trafić w sedno?
Sobota, 30 września 2017
Copywriter posiada dar tworzenia sloganów. Podróż rozpoczyna się od treściwego hasła, które w marketingu określa podstawowe cechy i zalety wybranej Firmy. Ilość słów jest wówczas dość ograniczona i tak sprecyzowana, że – trafia w sedno.
Hasła, które się rymują – są powtarzane przez wszystkich.
Hasła, które tylko informują – stanowią skuteczną zachętę do podjęcia działania.
Słowo – i jego znaczenie.
Slogan, reklama, forma typograficzna – to inaczej charakter obranego przekazu.
Jak współpracować z Copywriterem?
Sobota, 30 września 2017
Kartka z notatnika.
Jako Copywriter stwarzam odpowiednie warunki do współpracy.
Droga do Copy wiedzie Cię przez?
- poranny uśmiech dnia,
- gorącą kawę,
Dlaczego Copywriter - Freelancer to nowe pojęcie sieciowe?
Środa, 27 września 2017
Copywriter – osoba pomysłowa, która przekłada swój potencjał intelektualny na świat wnikliwej reklamy. Redaguje teksty do broszur, ulotek, projektuje wizytówki, kalendarze, strony WWW. Współpracuje zatem z Agencjami Reklamy wkraczając do akcji na blogach tematycznych, stronach osób prywatnych, firmowych i dobrych instytucji.
Sensacyjne odkrycie MiroArt. Świetnie zaprojektowane strony. Najlepiej dobrane propozycje graficzne. – tekst specjalistyczny- News z pierwszej strony gazety!
Sobota, 23 września 2017
Przy wyborze Agencji Reklamowej liczy się dla mnie zgrany zespół ludzi, profesjonalne wykonanie projektu, obowiązkowość i kreatywność. To wszystko czeka na Ciebie w lęborskiej Agencji Reklamowej – MiroArt! Lokalny rynek wymaga bowiem sumiennej pracy, która, podparta wiedzą i nowinkami technologicznymi, przyczynia się do zbudowania określonej – marki.
Dlaczego liczy się blog?
Piątek, 22 września 2017
W świecie pełnym niespodzianek i powiązań marketingowo - copywriterskich, profesjonalnie przygotowana strona internetowa, to obecnie doskonała wizytówka każdej firmy, a także konkretnej osoby prywatnej. Nakręca ją oczywiście milionowa oglądalność. Informacja dociera bowiem z sieci - bezpośrednio do komórki i laptopa.
Dlaczego analizuję tekst modowy ?
Wtorek, 19 września 2017
U Prady – nie dasz rady!
Moja kobieca natura podpowiada, że dla dobrej zabawy należy analizować m.in. artykuły modowe. Niektóre z nich wywołują 30 minutowy uśmiech na twarzy. Po stwierdzeniu, że nie napisała ich wykształcona copywriterka - wyciągam zawsze różne wnioski. Tania prasa zalewa bowiem rynek – równie tanimi tekstami.
Czy jesteś za - Landing page ?
Poniedziałek, 18 września 2017
Ta strona aktywizuje Cię do zbadania określonej marki, dokonania zakupu ulubionego produktu.
Gdzie ją spotkasz?
- w mailingu,
– w artykule promującym firmę,
– w specjalnych linkach, których zadaniem jest podjęcie przez Ciebie działania,