Blog

Dlaczego copywriter uwielbia strefę wyciszenia?

Czwartek, 7 grudnia 2017

W pracy nad tekstami!

Gdy byłam w liceum wiecznie marzyłam o długim – słodkim  -  śnie i odpoczynku. Stale brakowało czasu na relaks. Nauka trwała od  godziny 8:00  do 15:00, a  następnie polegała na odrabianiu zadań domowych  i przygotowaniu się do lekcji. W weekendy odbywały się próby mojego zespołu muzycznego, następnie  wyjazdy po okolicach i wakacyjne pielgrzymki.


Fantastyka wkracza do copywritingu. Szybka treść nakręca jej odbiór!

Sobota, 25 listopada 2017

W świecie fantasy!

Fantasy, a może raczej  - fantastyczne życie -  gwarantuje mojej osobie ukochany copywriting. Trudno jest dokonać oceny   20 –lat pracy społecznej, która stała się przygodą z najpiękniejszej bajki.

 Jednego dnia spaceruję:

-  po świecie Wikingów, drugiego wysyłam  córkę  pendolino do W-wy na Comic Con, trzeciego biegam po szkole w pogoni za zdjęciami i materiałami, a czwartego przesiaduję w sypialni i rozmyślam nad nowymi tekstami.


Copywriterski wieczór: warsztaty foniczne, koncert na fortepianie i budowa wieżowca.

Poniedziałek, 13 listopada 2017

Tworzę budowle!

Zanim przekraczam próg do copywriterskiego biura łapię dystans o poranku. Dla wybranych copy, do których się zaliczam  - marzeniem staje się szklany wieżowiec i 9 piętro. Dlaczego? Bo przy takim widoku czuję  grunt pod nogami, marzę o wspaniałych realizacjach projektów, buduję siłę i moc, a także spotykam w windzie kreatywne i  zdolne osoby. – tak podpowiada wyobraźnia.


Zagraj ze mną w art- copywriting. Zapisz nuty i słowa.

Czwartek, 2 listopada 2017

Każdy tekst - to dzieło sztuki. Budując kolejny nowy rozdział internetowy zahaczam  o dziennikarstwo obywatelskie.  Daję literki, aby zagrała fonia contentu. I ona gra….Raz jest to dźwięk jednego instrumentu, a za chwilę całej orkiestry. Kreowanie przestrzeni -  to jednak coś znacznie więcej niż tylko sztuka dotarcia do czytelnika, to współtworzenie arcydzieła o podłożu – art. Pewnie, dlatego każdy tekst dostosowuję do okoliczności i wyjątkowych  sytuacji. Przechodzę od treści poważnych, do poetyckich i artystycznych. Wyczuwam, co chcesz powiedzieć, wyszeptać, przekazać, a następnie dobieram narzędzia. I muzyka gra.


5 sposobów badania zagadnień copywriterskich

Sobota, 28 października 2017

W e- księgarni!

Do moich ulubionych zajęć zaliczam buszowanie po księgarniach i antykwariatach. Korzystam także z opcji internetowej, gdyż ona  sprawia, że poszukiwanie specjalistycznej treści przebiega prawidłowo i dość sprawnie.

Jako copywriter zajmuję się także  - dziennikarstwem obywatelskim. Większość wolnego czasu spędzam na tworzeniu artykułów, które promują:

-  miejsce mojej pracy ( instytucję - szkołę),

 


Wybieram język korzyści, bo promuje content marketing.

Czwartek, 26 października 2017

Obserwując zawód Copywritera do laptopa wdziera się content marketing.  Tworzę treści, ponieważ ich przekazywanie i upiększanie, to doskonała zabawa. Zatrzymujesz się więc  przy WWW. , na blogu, czy facebooku, ponieważ ktoś taki:

- jak „ja”,

śpiewająco i porywająco,  zmienia  kształt artykułu, nadaje nowy wymiar tytułu, rozbudza ciekawość, podaje korzyści.


6 zalet perfekcjonizmu MiroART!

Poniedziałek, 23 października 2017

Wybieram Mistrzów!

Spore grono osób zastanawia się, dlaczego wybieram – MiroArt? Copywriting współtworzy treści tylko do idealnych projektów, w których „webartysta” stron internetowych dopełnia  całości dzieła. Wirtuozeria wymaga, bowiem połączenia, zarówno tekstu, jak  i kanału komunikacji. Zjednoczenie wszystkich działań promieniuje  efektem pełnym światła.


Oryginalny copywriting. Po przeczytaniu artykułu już wiesz,że nie zawsze liczą się odczucia, a wiedza - pętla poznawcza.

Niedziela, 22 października 2017

Przekręć klucz !

Analizując działania przeciętnego Copywritera odwiedzam – strony www, na których publikuje on oryginalne treści. Większość takich osób – to samouki – samozwańcy – zapaleńcy Internetu – bez specjalistycznego wykształcenia. Profesjonalistę zdradza, bowiem nie tylko treść, ale i sposób poruszania się -  po tajemniczych zakątkach sieci. Oceniam więc talent, podobnie do większości ludzi:

-  przede wszystkim - po hasłach reklamowych.


Dlaczego w XXI wieku stawiamy wszystko na mediasferę?

Sobota, 14 października 2017

Media?

Mediasfera i jej gałęzie to obecnie najpopularniejszy kierunek rozwoju przygotowany  dla nowoczesnych firm. Specjaliści z tego zakresu umiejętnie promują wszystkie pola działalności oraz zdobywają miliony nowych fanów. Gustowne  poruszanie się w sieci, a także pozyskiwanie  kontaktów wymusza stałą i profesjonalną wizję koordynacji takich prac. Badanie rynku marketingowego pozwala natomiast wyzwalać kreatywność, twórczość i łączność komunikacyjną.


Jak trafić w sedno?

Sobota, 30 września 2017

Copywriter posiada dar tworzenia sloganów. Podróż rozpoczyna  się od treściwego hasła, które  w marketingu określa podstawowe cechy i zalety wybranej Firmy. Ilość słów jest wówczas dość ograniczona i tak sprecyzowana, że – trafia w sedno.

Hasła, które się rymują – są powtarzane przez wszystkich.

Hasła, które tylko informują – stanowią  skuteczną zachętę do podjęcia działania.

Słowo – i jego znaczenie.

Slogan, reklama, forma typograficzna – to inaczej charakter obranego przekazu.


Jak współpracować z Copywriterem?

Sobota, 30 września 2017

Kartka z notatnika.

Jako Copywriter stwarzam odpowiednie warunki do współpracy.

Droga do Copy wiedzie Cię przez?

- poranny uśmiech dnia,

- gorącą kawę,


Dlaczego Copywriter - Freelancer to nowe pojęcie sieciowe?

Środa, 27 września 2017

Copywriter – osoba pomysłowa, która przekłada swój potencjał intelektualny na świat wnikliwej reklamy. Redaguje teksty do broszur, ulotek, projektuje wizytówki, kalendarze, strony WWW. Współpracuje zatem z Agencjami Reklamy wkraczając do akcji na blogach tematycznych, stronach osób prywatnych, firmowych i dobrych instytucji.


Sensacyjne odkrycie MiroArt. Świetnie zaprojektowane strony. Najlepiej dobrane propozycje graficzne. – tekst specjalistyczny- News z pierwszej strony gazety!

Sobota, 23 września 2017

Przy wyborze Agencji Reklamowej liczy się dla mnie  zgrany zespół ludzi, profesjonalne wykonanie projektu, obowiązkowość i kreatywność. To wszystko czeka na Ciebie w lęborskiej Agencji Reklamowej – MiroArt! Lokalny rynek wymaga bowiem sumiennej pracy, która, podparta wiedzą i nowinkami technologicznymi,  przyczynia się do zbudowania określonej – marki.


Dlaczego liczy się blog?

Piątek, 22 września 2017

W świecie pełnym niespodzianek  i powiązań marketingowo - copywriterskich, profesjonalnie przygotowana strona internetowa, to obecnie doskonała wizytówka każdej firmy, a także  konkretnej  osoby prywatnej. Nakręca ją oczywiście milionowa  oglądalność. Informacja dociera bowiem  z sieci  -  bezpośrednio do   komórki i  laptopa.


Dlaczego analizuję tekst modowy ?

Wtorek, 19 września 2017

U Prady – nie dasz rady!

Moja kobieca natura podpowiada, że dla dobrej zabawy należy analizować m.in. artykuły modowe. Niektóre z nich wywołują 30 minutowy uśmiech na twarzy. Po stwierdzeniu, że nie napisała  ich wykształcona copywriterka  -  wyciągam zawsze różne wnioski. Tania prasa zalewa bowiem  rynek – równie tanimi tekstami.


Czy jesteś za - Landing page ?

Poniedziałek, 18 września 2017

Ta strona aktywizuje Cię do zbadania określonej marki, dokonania zakupu ulubionego produktu.

Gdzie ją spotkasz?

 - w  mailingu,

 –  w artykule promującym firmę,

 – w specjalnych linkach, których zadaniem jest podjęcie przez Ciebie działania,



Przejdź do góry strony