Blog

Dlaczego w XXI wieku stawiamy wszystko na mediasferę?

Sobota, 14 października 2017

Media?

Mediasfera i jej gałęzie to obecnie najpopularniejszy kierunek rozwoju przygotowany  dla nowoczesnych firm. Specjaliści z tego zakresu umiejętnie promują wszystkie pola działalności oraz zdobywają miliony nowych fanów. Gustowne  poruszanie się w sieci, a także pozyskiwanie  kontaktów wymusza stałą i profesjonalną wizję koordynacji takich prac. Badanie rynku marketingowego pozwala natomiast wyzwalać kreatywność, twórczość i łączność komunikacyjną.


Jak trafić w sedno?

Sobota, 30 września 2017

Copywriter posiada dar tworzenia sloganów. Podróż rozpoczyna  się od treściwego hasła, które  w marketingu określa podstawowe cechy i zalety wybranej Firmy. Ilość słów jest wówczas dość ograniczona i tak sprecyzowana, że – trafia w sedno.

Hasła, które się rymują – są powtarzane przez wszystkich.

Hasła, które tylko informują – stanowią  skuteczną zachętę do podjęcia działania.

Słowo – i jego znaczenie.

Slogan, reklama, forma typograficzna – to inaczej charakter obranego przekazu.


Jak współpracować z Copywriterem?

Sobota, 30 września 2017

Kartka z notatnika.

Jako Copywriter stwarzam odpowiednie warunki do współpracy.

Droga do Copy wiedzie Cię przez?

- poranny uśmiech dnia,

- gorącą kawę,


Dlaczego Copywriter - Freelancer to nowe pojęcie sieciowe?

Środa, 27 września 2017

Copywriter – osoba pomysłowa, która przekłada swój potencjał intelektualny na świat wnikliwej reklamy. Redaguje teksty do broszur, ulotek, projektuje wizytówki, kalendarze, strony WWW. Współpracuje zatem z Agencjami Reklamy wkraczając do akcji na blogach tematycznych, stronach osób prywatnych, firmowych i dobrych instytucji.


Sensacyjne odkrycie MiroArt. Świetnie zaprojektowane strony. Najlepiej dobrane propozycje graficzne. – tekst specjalistyczny- News z pierwszej strony gazety!

Sobota, 23 września 2017

Przy wyborze Agencji Reklamowej liczy się dla mnie  zgrany zespół ludzi, profesjonalne wykonanie projektu, obowiązkowość i kreatywność. To wszystko czeka na Ciebie w lęborskiej Agencji Reklamowej – MiroArt! Lokalny rynek wymaga bowiem sumiennej pracy, która, podparta wiedzą i nowinkami technologicznymi,  przyczynia się do zbudowania określonej – marki.


Dlaczego liczy się blog?

Piątek, 22 września 2017

W świecie pełnym niespodzianek  i powiązań marketingowo - copywriterskich, profesjonalnie przygotowana strona internetowa, to obecnie doskonała wizytówka każdej firmy, a także  konkretnej  osoby prywatnej. Nakręca ją oczywiście milionowa  oglądalność. Informacja dociera bowiem  z sieci  -  bezpośrednio do   komórki i  laptopa.


Dlaczego analizuję tekst modowy ?

Wtorek, 19 września 2017

U Prady – nie dasz rady!

Moja kobieca natura podpowiada, że dla dobrej zabawy należy analizować m.in. artykuły modowe. Niektóre z nich wywołują 30 minutowy uśmiech na twarzy. Po stwierdzeniu, że nie napisała  ich wykształcona copywriterka  -  wyciągam zawsze różne wnioski. Tania prasa zalewa bowiem  rynek – równie tanimi tekstami.


Czy jesteś za - Landing page ?

Poniedziałek, 18 września 2017

Ta strona aktywizuje Cię do zbadania określonej marki, dokonania zakupu ulubionego produktu.

Gdzie ją spotkasz?

 - w  mailingu,

 –  w artykule promującym firmę,

 – w specjalnych linkach, których zadaniem jest podjęcie przez Ciebie działania,


Z Copy Ci się przeczyta – hasło reklamowe.

Niedziela, 17 września 2017

Dziennikarstwo od podstaw:

- to droga wiodąca mnie do zakładów fotograficznych, na tory kolejowe, sesje zdjęciowe,  aby  następnie każdy uczeń  podsumował nową  wiedzę w laptopie ( na WWW, blogu), w komórce ( na Instagramie), na otwartej przestrzeni  - w każdych warunkach atmosferycznych.


Co na scenie, to z lotu ptaka! - paralelizm!

Sobota, 16 września 2017

Copywriting – to forma sprzedaży licznych przedsięwzięć. Spore znaczenie w zadaniach internetowych  odciska m.in. wykształcenie nauczycielskie.  Zapał do organizacji Forum Młodzieżowego – „Menadżerowie Pana” 


W objęciach Wampira – liczy się copywriterki finał!

Sobota, 16 września 2017

Copywriter – to zwinny Wampir internetowy. W poniedziałki wypija krew w tekstach mitologicznych. Buduje podstawę do ugładzonych stron –WWW. Przyprawia je czerwonymi wpisami na facebooku, aby już przy  pomarańczowym -  Zachodzie Słońca, cieszyć się z całej oglądalności. Jest dumny z siebie. Jest twardo stąpający po Ziemi. Jest czujny. Jest silny  - jak ogrom całej ciemnej doliny.


Legendy mody wejdą na wybiegi? – luka informacyjna

Sobota, 16 września 2017

Bardzo dobrze komponuję  teksty na blogi modowe, które w typowo  kobiecym odczuciu nadają nowej formy wszelkiej kreacji. Powiązanie materiałów z cytatami z książek, pedagogicznymi motywami treści , a także prowadzeniem aktywności zawodowej  


Jak Copywriter dokłada cegiełkę do tekstu: „Kup teraz”?

Sobota, 16 września 2017

Przeszukując sieć przeglądasz z tysiąc stron internetowych, w których określone osoby  wkraczają na wybrane pola  działalności. Pasjonaci  pragną podać Ci „słowa”! Sprzedać – „słowa”? Z pewnością tak  - należy nazwać formę nietypowego produktu. Bywa, że  -  „Produkt” – tańczy, śpiewa, podróżuje, modnie się ubiera.


Prawdopodobnie uważasz, że dziennikarz – to Copywriter? – luka informacyjna

Piątek, 15 września 2017

Copywriting – słowo, które dominuje w sieci. Słowo, które uaktywniło do pracy spore grono Internautów. Słowo? Copywiting? Sprawdź, to takie proste. Copywriter – to w pewnym sensie twórca, który podaje na tacy – nowy pomysł. Pomysł na treść,  układ strony,  wirtualny artyzm. To także osoba, która podmienia zwykłe zdania na dobre reklamy.


Kody w komunikacji powiązanej z marketingiem

Piątek, 15 września 2017

schemat: nadawca- kod-odbiorca określany jest przez obrazy ( zdjęcia), teksty czyli nasz język polski, dźwięki i specjalne dekodery. Rolą strony internetowej jest więc przekazywanie informacji, czyli komunikowanie się -  Redakcji z Czytelnikami. Ten schemat jest wspólny dla obu tych grup. Tworząc artykuły posługujemy się konwencją realistyczną, momentami ironiczną ( 1 kwietnia), fantastyczną i metaforyczną ( artykuły naukowe).


Dlaczego ludzie uwielbiają czytać i słuchać?

Piątek, 15 września 2017

Podróż bohatera – wg Campbella -  to wyzywanie, które  każdy z nas podejmuje . W dalszym etapie je przyjmuje, aby przekroczyć tajemniczy próg , znaleźć mentorów, odbyć podróż, poznać demony i zakończyć wyzwanie.  Literatura dotyka więc świata, który nie jest nam obcy, który spełnia nasze oczekiwania, który nawiązuje do doświadczeń z dzieciństwa, pragnień, marzeń.



Przejdź do góry strony