Blog

Content dla określonej działalności?To konkrety i coś więcej!

Sobota, 7 sierpnia 2021

Sztuka prezentacji!

Wybrany przedział tematyczny – to główne zagadnienie, które dość często poddaję obróbce. Same zdania ubarwiam zatem literackimi odnośnikami albo tworzę z nich wartości typowo marketingowe.  Bo słowa w sieci, to wzrost czytelnictwa


Jak marketing tworzy podstawę do dalszych działań?

Sobota, 31 lipca 2021

W sieci!

Dobry tekst, klimatyczne zdjęcia, to promocja danej firmy. Ale ruch strategiczny obejmuje także skuteczny marketing. Dlatego przy wyborze copywritera (w tym z tego bloga) decydującym czynnikiem - dotyczącym  zasięgu postów i artykułów - okazują się przede wszystkim kreatywne pomysły.


5 form do koordynacji tekstami? 3 zasady w życiu!

Piątek, 23 lipca 2021

W treściach!

Słowa nabierają mocy podczas wprowadzania zasad marketingu, ponieważ ich wartość wróży zupełnie inny potencjał. Słowa nabierają mocy w sieci – ponieważ krążą: od klienta do klienta. A życie? Pokazuje cenne przykłady operatywnych zasad podbudowanych copywritingiem, które doprowadzają szefów Firm do określonego celu.


20 sekund i decyzja warta marki? To działa!

Sobota, 17 lipca 2021

20 – mignięć!

20 sekund na zatrzymanie czytelnika, to brzmi dziwnie? Tak. Ale w przypadku copywritingu dość realnie. Bazujesz, bowiem na układzie dobrze sprecyzowanych zdań, jednak  to specjalne słowa przyciągają odbiorcę.


Znaki w sieci: słowa, zdania, potencjał marki!

Piątek, 9 lipca 2021

Wartość słów!

Copywriting – to Internet, zasięg, zakres tematyczny? To przygoda i interpretacja przekazu treści. W normalnych warunkach spotykasz się, więc z 50 osobami. W sieci ogląda wpisy 1000 odbiorców. Dlatego sam/a wybierasz formę konwersacji.


Wirtualna asystentka – nowe pola kreatywności!

Piątek, 2 lipca 2021

W marketingu!

Kilka odmian wirtualności przyczynia się do  kreacji  rynku internetowego. O ile słowa budują klimat, wprowadzają Cię do zagadnienia, niosą konkrety, o tyle zakończenie pobudza do działań. Dlatego w artykułach i dłuższych postach przewija się zagadnienie marketingu


Copywriting - jako bzdura? Kontrowersyjny punkt widzenia treści!

Czwartek, 24 czerwca 2021

Wpisy treści!

Zawodowo śledzę wpisy innych osób. W pojęciu copywritingu podchodzę do nich z nutką zainteresowania i wnikliwej obserwacji. Co czytam? Treści specjalistyczne na dany temat  - stworzone ogólnie (bez dostosowania do firmy), bo to analiza 1000 podobnych wpisów w sieci.


Sukces w kawiarni? Kawa, literki i atmosfera pełna treściwych doznań!

Niedziela, 20 czerwca 2021

W lokalu?

Dlaczego, jako  copywriter udaję się do kawiarni? Z 1 strony obserwuję zachowania ludzi, z 2 strony poszukuję inspiracji z otoczenia, z 3 strony nakręca mnie zapach aromatycznej kawy, która wzbudza potężny zachwyt. Bo treści - na dowolne  tematy - to zawsze spore  wyzwanie, gdyż wymuszają na mnie


Promują copywriting na stronach Jobsora? To wzmacnia markę!

Czwartek, 17 czerwca 2021

Otrzymałam taką miłą wiadomość:

Pani Sylwio,

Miło mi Panią poinformować o umieszczeniu banerków w naszym serwisie:


Opublikowali nasze działania copywriterskie na blogu Jobsora! Zobacz teraz!

Środa, 16 czerwca 2021

Pani Sylwio,
miło mi Panią poinformować o umieszczeniu informacji o wydarzeniu w naszym serwisie:


Odkryj współpracę copy z Firmą Jobsora? To pokazuje pracę copywritera!

Środa, 16 czerwca 2021

Poznaj naszego Partnera!

Zapraszamy do odwiedzenia strony – Jobsora, która na zasadach współpracy  - z naszym blogiem copywriterskim - pokazuje pokaźny zasób danych dotyczących zdobywania ofert pracy.


Co sprawia, że wyprowadzam nowe marki?

Piątek, 11 czerwca 2021

W sieci!

Pokazuję żywe przykłady potwierdzające fakt, że na każdym etapie pracy wyprowadzam nowe marki. Czy wiek, wykonywany zawód, a moc wykształcenia - idą w parze z marzeniami?


Dlaczego umiejętność słuchania wzmacnia przekaz? Sprawdź to!

Środa, 2 czerwca 2021

Skuteczna współpraca!

Do każdego klienta, czyli nowego szefa, podchodzę z dużym zrozumieniem, akceptuję osobiste pasje, zainteresowania, kontakty biznesowe oraz nietypowe upodobania strategiczne. Do pomysłu, który otrzymuję na wstępie – dokładam - w trakcie wnikliwej realizacji zadania ,,,


Jak powstaje obudowa do silnej marki?

Piątek, 28 maja 2021

Marka – siła!

Marka modowa w ujęciu copwyritingu – to mózg Fashionistki, który projektuje nową jakość życia. Dlatego prawdziwa odskocznia i zabawka copy – czyli blog modowy – tak często zasługuje na szczególną uwagę.


Sylwia Skroś – jako marka copywritingu?

Piątek, 21 maja 2021

W sieci!

Dlaczego 1 słowo: marka – to 100 działań strategicznych. Jak dochodzi do budowy wirtualnego wizerunku? Czy wyrazy i zdania tworzą szkielet do normalnego uwieczniania wszystkich kroków?


Wena twórcza? Tak powstaje dobra marka.

Piątek, 14 maja 2021

Brief i treści!

Jako doświadczony copywriter wykorzystuję informacje zaczerpnięte  z rozmów telefonicznych, przesłanych słów tzw. kluczy oraz specjalistycznych zagadnień, głównie do jeszcze większego profesjonalnego  przygotowania wszystkich  treści i grafik.



Przejdź do góry strony