Blog

Z Copy Ci się przeczyta – hasło reklamowe.

Niedziela, 17 września 2017

Dziennikarstwo od podstaw:

- to droga wiodąca mnie do zakładów fotograficznych, na tory kolejowe, sesje zdjęciowe,  aby  następnie każdy uczeń  podsumował nową  wiedzę w laptopie ( na WWW, blogu), w komórce ( na Instagramie), na otwartej przestrzeni  - w każdych warunkach atmosferycznych.


Co na scenie, to z lotu ptaka! - paralelizm!

Sobota, 16 września 2017

Copywriting – to forma sprzedaży licznych przedsięwzięć. Spore znaczenie w zadaniach internetowych  odciska m.in. wykształcenie nauczycielskie.  Zapał do organizacji Forum Młodzieżowego – „Menadżerowie Pana” 


W objęciach Wampira – liczy się copywriterki finał!

Sobota, 16 września 2017

Copywriter – to zwinny Wampir internetowy. W poniedziałki wypija krew w tekstach mitologicznych. Buduje podstawę do ugładzonych stron –WWW. Przyprawia je czerwonymi wpisami na facebooku, aby już przy  pomarańczowym -  Zachodzie Słońca, cieszyć się z całej oglądalności. Jest dumny z siebie. Jest twardo stąpający po Ziemi. Jest czujny. Jest silny  - jak ogrom całej ciemnej doliny.


Legendy mody wejdą na wybiegi? – luka informacyjna

Sobota, 16 września 2017

Bardzo dobrze komponuję  teksty na blogi modowe, które w typowo  kobiecym odczuciu nadają nowej formy wszelkiej kreacji. Powiązanie materiałów z cytatami z książek, pedagogicznymi motywami treści , a także prowadzeniem aktywności zawodowej  


Jak Copywriter dokłada cegiełkę do tekstu: „Kup teraz”?

Sobota, 16 września 2017

Przeszukując sieć przeglądasz z tysiąc stron internetowych, w których określone osoby  wkraczają na wybrane pola  działalności. Pasjonaci  pragną podać Ci „słowa”! Sprzedać – „słowa”? Z pewnością tak  - należy nazwać formę nietypowego produktu. Bywa, że  -  „Produkt” – tańczy, śpiewa, podróżuje, modnie się ubiera.


Prawdopodobnie uważasz, że dziennikarz – to Copywriter? – luka informacyjna

Piątek, 15 września 2017

Copywriting – słowo, które dominuje w sieci. Słowo, które uaktywniło do pracy spore grono Internautów. Słowo? Copywiting? Sprawdź, to takie proste. Copywriter – to w pewnym sensie twórca, który podaje na tacy – nowy pomysł. Pomysł na treść,  układ strony,  wirtualny artyzm. To także osoba, która podmienia zwykłe zdania na dobre reklamy.


Kody w komunikacji powiązanej z marketingiem

Piątek, 15 września 2017

schemat: nadawca- kod-odbiorca określany jest przez obrazy ( zdjęcia), teksty czyli nasz język polski, dźwięki i specjalne dekodery. Rolą strony internetowej jest więc przekazywanie informacji, czyli komunikowanie się -  Redakcji z Czytelnikami. Ten schemat jest wspólny dla obu tych grup. Tworząc artykuły posługujemy się konwencją realistyczną, momentami ironiczną ( 1 kwietnia), fantastyczną i metaforyczną ( artykuły naukowe).


Dlaczego ludzie uwielbiają czytać i słuchać?

Piątek, 15 września 2017

Podróż bohatera – wg Campbella -  to wyzywanie, które  każdy z nas podejmuje . W dalszym etapie je przyjmuje, aby przekroczyć tajemniczy próg , znaleźć mentorów, odbyć podróż, poznać demony i zakończyć wyzwanie.  Literatura dotyka więc świata, który nie jest nam obcy, który spełnia nasze oczekiwania, który nawiązuje do doświadczeń z dzieciństwa, pragnień, marzeń.


Rola gazet w XXI wieku

Piątek, 15 września 2017

Rola gazet to obecnie znak czasu, który wskazuje pewne określone zagadnienia, tematy i sprawy warte zainteresowania szerszego grona odbiorców. Czytelnik, do  którego dociera wydawca ma więc pewną internetową alternatywę na utożsamienie się z publikowanymi treściami bądź na ich stałe negowanie.


Budowanie marki w kontekście social mediów

Czwartek, 14 września 2017

Czy jedna osoba jest w stanie obsługiwać kilka kont równocześnie? Takie pytanie możemy sobie zadać w momencie podłączania social mediów. Jak wynika ze statystyk większość z nas uległa pokusie i założyła sobie profile na fb.


Kameleon - też Człowiek!

Środa, 13 września 2017

W Copywritingu nie ma miejsca  dla  ludzi, którzy śledząc  określone strony  WWW  podbierają pomysły na teksty. Dobrze wykształcony i utalentowany Copy jest bowiem oryginałem. To On tworzy, wymyśla,  podbija świat! Oklepane tematy  zaczerpnięte od specjalistów to  przekazywanie nudnych treści, które wszyscy dobrze znają.


20 powodów: Dlaczego Copywriter L-FM załącza unikalne treści? Zobacz nasz blog firmowy! Rok 2016!

Środa, 13 września 2017

Wychodząc z założenia, że tworzenie artykułów to codzienna czynność każdego Copywritera spotkamy się po kilku latach z problemem ukazywania określonych tematów. Badając i analizując strony internetowe dotykamy bowiem zjawiska nakładania się treści. Dlaczego tak się dzieje na całym świecie? Czy Copywriter to  dziennikarz, czy także twórca o oryginalnym spojrzeniu na otaczającą nas rzeczywistość?


Włącz Content Marketing! Na serwis L-FM

Środa, 13 września 2017

Jesteś w grupie Czytelników. Raz, dwa razy - w ciągu doby zaglądasz do Lęborskich Faktów Młodych. To buduje nadzieję na stały kontakt treściowy. Marketing serwisu ma za zadanie zatrzymać  Cię na dłużej. To Ty wybierasz z niego: artykuły policyjne, edukacyjne, modowe, sportowe, specjalistyczne i popijasz je gorącą kawą, której zapach otacza płaszczem  literki i fotografie.


W ciągu kilku lat straciliśmy maszyny do pisania! Zdecydowaliśmy się na laptopy!

Środa, 13 września 2017

Miłośnicy wszystkich literek, którzy  dorastali w wieku maszyn do pisania, obecnie nie wyobrażają sobie aktywnego życia bez laptopa. Sentyment do dźwięku wydobywającego się z urządzenia wnika jednak do tekstów copywriterskich, które w XXI wieku odbijają  wszystkie ludzkie myśli.


Jak - przeanalizować Persony- w działaniach copywriterskich?

Środa, 13 września 2017

Silne osobowości wyznaczane do zadań copywriterskich współpracują zawsze z określonymi Personami. Zdecydowanie się na konkretnych klientów gwarantuje bowiem pierwszy krok do całej strategii.


Sekret feerycznych słów. To naprawdę działa!

Wtorek, 12 września 2017

Sztuka budowania reklam otwiera drzwi na możliwości intelektualne i pomysły profesjonalnego Copywritera. Czy na drodze pojawią się wówczas jakieś przeszkody? Raczej nie.  Twórca, który  wnika w markę produktu, firmy czy osoby fizycznej, po precyzyjnej ocenie sytuacji ustawi treści w objęciach  marketingu.



Przejdź do góry strony