Blog
Rola gazet w XXI wieku
Piątek, 15 września 2017
Rola gazet to obecnie znak czasu, który wskazuje pewne określone zagadnienia, tematy i sprawy warte zainteresowania szerszego grona odbiorców. Czytelnik, do którego dociera wydawca ma więc pewną internetową alternatywę na utożsamienie się z publikowanymi treściami bądź na ich stałe negowanie.
Budowanie marki w kontekście social mediów
Czwartek, 14 września 2017
Czy jedna osoba jest w stanie obsługiwać kilka kont równocześnie? Takie pytanie możemy sobie zadać w momencie podłączania social mediów. Jak wynika ze statystyk większość z nas uległa pokusie i założyła sobie profile na fb.
Kameleon - też Człowiek!
Środa, 13 września 2017
W Copywritingu nie ma miejsca dla ludzi, którzy śledząc określone strony WWW podbierają pomysły na teksty. Dobrze wykształcony i utalentowany Copy jest bowiem oryginałem. To On tworzy, wymyśla, podbija świat! Oklepane tematy zaczerpnięte od specjalistów to przekazywanie nudnych treści, które wszyscy dobrze znają.
20 powodów: Dlaczego Copywriter L-FM załącza unikalne treści? Zobacz nasz blog firmowy! Rok 2016!
Środa, 13 września 2017
Wychodząc z założenia, że tworzenie artykułów to codzienna czynność każdego Copywritera spotkamy się po kilku latach z problemem ukazywania określonych tematów. Badając i analizując strony internetowe dotykamy bowiem zjawiska nakładania się treści. Dlaczego tak się dzieje na całym świecie? Czy Copywriter to dziennikarz, czy także twórca o oryginalnym spojrzeniu na otaczającą nas rzeczywistość?
Włącz Content Marketing! Na serwis L-FM
Środa, 13 września 2017
Jesteś w grupie Czytelników. Raz, dwa razy - w ciągu doby zaglądasz do Lęborskich Faktów Młodych. To buduje nadzieję na stały kontakt treściowy. Marketing serwisu ma za zadanie zatrzymać Cię na dłużej. To Ty wybierasz z niego: artykuły policyjne, edukacyjne, modowe, sportowe, specjalistyczne i popijasz je gorącą kawą, której zapach otacza płaszczem literki i fotografie.
W ciągu kilku lat straciliśmy maszyny do pisania! Zdecydowaliśmy się na laptopy!
Środa, 13 września 2017
Miłośnicy wszystkich literek, którzy dorastali w wieku maszyn do pisania, obecnie nie wyobrażają sobie aktywnego życia bez laptopa. Sentyment do dźwięku wydobywającego się z urządzenia wnika jednak do tekstów copywriterskich, które w XXI wieku odbijają wszystkie ludzkie myśli.
Jak - przeanalizować Persony- w działaniach copywriterskich?
Środa, 13 września 2017
Silne osobowości wyznaczane do zadań copywriterskich współpracują zawsze z określonymi Personami. Zdecydowanie się na konkretnych klientów gwarantuje bowiem pierwszy krok do całej strategii.
Sekret feerycznych słów. To naprawdę działa!
Wtorek, 12 września 2017
Sztuka budowania reklam otwiera drzwi na możliwości intelektualne i pomysły profesjonalnego Copywritera. Czy na drodze pojawią się wówczas jakieś przeszkody? Raczej nie. Twórca, który wnika w markę produktu, firmy czy osoby fizycznej, po precyzyjnej ocenie sytuacji ustawi treści w objęciach marketingu.
Kim jest concepteur-redacteur ?
Wtorek, 12 września 2017
Powiązanie tego zawodu z innymi kierunkami studiów umożliwia zawsze budowanie nowej wizji każdego artykułu. Wielość tematów, wielość zadań – to coś interesującego dla osób pragnących zdobywać nowe doświadczenia.
Jak zostałam Copywriterem?
Wtorek, 12 września 2017
Zdobywanie doświadczenia, to tylko jeden z elementów tej wielkiej układanki. Budowanie marki, tworzenie content marketingu, ukończenie specjalistycznych studiów, to krok ku dynamicznej i dobrze określonej pracy z zakresu copywritingu.