Blog

Brief i wszystko jasne!

Wtorek, 22 stycznia 2019

Wymyślona promocja!

O ile zadanie wymaga pomysłu i strategicznego punktu całej kampanii – w grę wkraczają słowa. Przewodniczy temu określony zamysł i treść, która ukazuje odbiór:

- całej marki, badania na rynku o konkurencji, rozeznanie sieciowe, możliwości, grupy do przyciągnięcia produktu, opisy korzyści z oferowanych usług.


Nowa forma kontaktu – czyli event marketingowy!

Czwartek, 17 stycznia 2019

My razem!                         

Impreza masowa popularnie zamykana w haśle: event marketingowy, to połączenie sił copywriterskich, menadżerskich, ekonomicznych i społecznych. Grupa osób otrzymuje różne zaproszenia, które w dobie XXI wieku krążą w sieci.

Przymiarki:                                                   

- przygotowania trwają 3 miesiące. Towarzyszą im: zebrania, narady, burze mózgów, konsultacje,


Pora na konferansjerkę! Życie z filmu!

Czwartek, 10 stycznia 2019

Na scenie!

Copywrititng ukazuje przebojowe oblicze także w kinie , na wielkiej podświetlonej scenie. To wtedy wszystkie teksty bawią, bądź zachwycają  informacjami  całą zgromadzoną publiczność. Od prowadzącej zależy zatem klimat, nastrój imprezy masowej, bo to wszystko  wnika w życie publiczne.


Umowa na copywriting! To już fakt!

Wtorek, 8 stycznia 2019

W  Lęborku!

Na początku stycznia podpisuję umowę na usługi z zakresu copywritingu. Ta wspaniała gama zadań wpływa na mnie dość budująco, gdyż zakres prac obejmuje czynności pokrywające się z prywatnymi  pasjami.


Co to jest Reklama Wędrująca! Decydujesz się na sukces!

Piątek, 4 stycznia 2019

Idziemy do….strefy

- komórki, laptopa, aby sprawdzić w reklamie zalety określonego produktu. Jednak w przypadku Firmy – Przedsięwzięcia – Pomysłu – zahaczamy już o szerszy krąg osób, które pragną zobaczyć własne wytwory, efekty pracy, poznać opinie, komentarze, zbadać  jakość zdjęć i tekstu przewodniego. Pewnie, dlatego wędrująca reklama wybiera do swych celów:


Psychologia jednego zdjęcia i dopasowanego tekstu.

Wtorek, 1 stycznia 2019

Zrobię porządek!

Wkraczam  w świat wirtualny i wiem po studiach, że on nie istnieje bez prawdziwych zasad psychologicznych. Otwierając go na facebooku – analizuję kobiece osobowości. O zgrozo…..Kobieta robi porządek. Jak? W bardzo prymitywny sposób. Odpala fb i załącza…..


Dowody wdzięczności tworzą łańcuch lęborskich serc!

Środa, 26 grudnia 2018

Wachlarz ofert!

Słowa potrzebne do konferansjerki wzmacniam zawsze ofertami produktów dostępnymi w profesjonalnych zakładach usługowych. Ich jakość, wygląd, sposób promocji producenta, kontakt osobisty – to pierwszy krok do podjęcia słusznej decyzji. Od koloru do….. – rozpoczynam więc podróż w sieci, badam, analizuję wszystkie  „za”…..”dlaczego”…. „naj”, aby osiągnąć efekt końcowy. Eksperymentuję. Oglądam. Podziwiam.


Od pióra do treściwej informacji!

Czwartek, 20 grudnia 2018

Na stoliku!

Pierwsi „c - opiści” to ludzie powiązani z duchowieństwem. W klasztornych pomieszczeniach przepisują całe książki. Ta czynność trwa 2-3 lata, a na 1 miejscu znajdują się:  królewskie modlitewniki.

Mój wolumin!

Książka osobista do codziennego użytku zajmuje znaczące miejsce przy klęczniku w sypialni. Modlitwa  z iście arcypięknego dzieła.


Dlaczego liczy się kampania marketingowa!

Czwartek, 13 grudnia 2018

Koła w ruch!

Marketing – to dość modne słowo. Używam tego pojęcia i wprawiam w ruch maszynę, która pozwala ukazywać zalety wynikające z zakupu towaru. Naprowadzam do niego klienta. Przekładam to do sieci. Promuję w gazecie i na fb. W taki sposób tworzę wstęp dla grupy docelowej, która rozpoczyna podróż po social mediach.


Copywriter maluje słowa. Ubarwia świat.

Czwartek, 6 grudnia 2018

W sztuce!

Copywriter, bibliotekarz, pedagog – to mistrz słowa. Ale i ono nabiera różnych barw.

W tekstach!

Od koloru czcionki, znaków, symboli uzależniam więc przekaz treści. Występuję, bowiem  w odmiennych rolach. Zachowuję wyznaczone normy, aby projektując teksty, kształcić. W pewnym sensie studia pedagogiczne towarzyszą więc w wizji końcowej całego artykułu


O czym myśli copywriter?

Sobota, 1 grudnia 2018

1. Pytanie, które zadają wszyscy: Czy analizujesz opinie innych osób?

SS.

Zarówno w dziennikarstwie, jak i w copywritingu osiągam szczyt marzeń dopiero na pewnym etapie wszystkich prac. W momencie dojrzewania do – uczucia – WOLNOŚCI!


Uśmiech – jako psychologiczny klucz do copywritingu!

Piątek, 23 listopada 2018

W zamku!

Copywriting powiązany z działaniami biznesowymi uprasza się o odrobinę szczerego uśmiechu. To główny klucz do drzwi w sieci. Wszystkie spotkania wymagają  jednak planu.

Dlatego…

Już o poranku tworzę szkielet do:


Zarządzanie literkami - to gra warta dobrego pomysłu! To realny świat!

Czwartek, 15 listopada 2018

Tekst w sieci!

Twórczość przypomina etap wstępny konstrukcji newsa. To wówczas wklepuję wszystkie literki. W pewnym sensie   walczę z chaotycznymi myślami. Po wytworzeniu takiego  szkieletu następuje etap czytania treści, korekty, dopisywania dodatkowych znaczeń, oglądania całościowego ujęcia, wyrównywania i ugłaskiwania - zdań.


Sekret przyciągania słów! Poznaj siłę oddziaływania!

Czwartek, 8 listopada 2018

Poznaj delektowanie się słowami przy kawie!

Copywriting , to czas przeznaczany na powolne delektowanie się wybranymi myślami. To autentyczna harmonia przebywania w stanie  lekkiego wyciszenia. Zamykasz oczy. Otwierasz drzwi. Znajdujesz się na określonej stronie internetowej i odczuwasz satysfakcję z faktu wspólnego – czytania. Obce myśli, nagle są Twoje. Bliskie myśli, nagle są u Ciebie. Podobne poglądy, nagle przenikają życie.


Wielostronność wszystko tłumaczy. Tu i teraz.

Środa, 31 października 2018

W sieci marzeń!

Początek mojej aktywności w sieci stawia sporo wyzwań. Nie przechodzę jednak obok nich obojętnie, wsłuchuję się w marzenia, badam zakamarki wyobraźni, współpracuję z większością różnych społeczności oraz osób zatrudnionych w  instytucjach kulturalnych. Doskonałe  przedsięwzięcie – to Festiwal Muzyki Chrześcijańskiej „Communio”. Wzbogacam go o – pierwszą w Lęborku – „Wystawę sacrum w witrynach sklepowych”.


Kobieta spełnia się w roli konferansjera. To fakt.

Piątek, 26 października 2018

Impreza masowa!

Wartość artystyczną  każdej imprezy masowej podkreśla konferansjerka. Od wyboru przygotowanego tekstu odliczasz, bowiem czas podczas dobrej zabawy. Liczy się wyczucie sytuacji, ubiór, styl, sposób poruszania się po scenie, wrażliwość, kontakt z publicznością, dialog, nowe zagadnienie, myśl przewodnia, a także pomysł na treść.



Przejdź do góry strony