Blog

Kiedy nie robisz tego, co wszyscy? Pozostajesz oryginałem!

Poniedziałek, 23 lipca 2018

W sieci marketingowców!

Copy -  uwielbia unikalność  treści i pomysłowe rozwiązania. Ale mnogość artykułów i powiązania modnych zagadnień produkują tysiące powielaczy od różnych tematów. W pewnym sensie wyścig szczurów trwa. Kto w nim startuje…?


Moda na treści. Książki i e-booki w zderzeniu z wygodami życia.

Sobota, 21 lipca 2018

Co czyta copywriter?

Nasze społeczeństwo korzysta z dwóch źródeł informacji: elektronicznej i papierowej. Każda z nich zachęca do zatrzymania się przy cennym słowie, które tradycyjnie odciska ślad w poglądach potencjalnego odbiorcy treści.


I czytam specjalistyczne strony dotyczące orłów copywritingu…i tworzę….

Niedziela, 15 lipca 2018

U „Cyfrowych Nomadów…”

 - I nawet taka treść porywa tłumy. Copywriterzy w podróży ukazują ważną rolę przemieszczania się i pracy w każdym terenie. Czy  istnieje taka możliwość? Oczywiście, że tak.

- Zakotwiczam się więc w dzikim polu. Wyjmuję z torebki: telefon komórkowy, z bagażnika samochodu – pachnącą lawendę, wykonuję zdjęcia. Praca w wolnej przestrzeni wprowadza lekkie zamieszanie, ale także uwrażliwia:


Wszystkie teorie o treściach. Webwriting wkracza do akcji.

Czwartek, 12 lipca 2018

Komunikacja rynkowa!

Jako rzecznik prasowy  szkoły, redaktor naczelny gazety, blogerka  - dość często komunikuję się z przedstawicielami konkretnych instytucji, osobami prywatnymi i dziennikarzami. Na rynku marketingowym podejmuję zawsze  „szybkie” decyzje.  Przesyłam maile, telefonuję do określonych firm, umawiam się na spotkania.


Kawa zbawieniem dla copywritera. Asfalt podobny do biura w drodze.

Sobota, 7 lipca 2018

W trasie….

Copywriting uprawiam w drodze do określonego celu. I właśnie podczas podróży do Człuchowa organizuję , przy samochodzie,  warsztat pracy. Liczy się światły umysł, ale po wyprawie z Lęborka koncentracja zaczyna spadać.


Jakie biuro, taka rozmowa - paralelizm

Niedziela, 1 lipca 2018

Jak wygląda prywatne  biuro copywriterskie?

Aranżacja wnętrz odgrywa spore znaczenie. Odwiedzając moje biuro zapraszam Cię do zajęcia miejsca przy barku. Drewno, brązy i niebieskości -  wpływają,  pozytywnie i przyjacielsko,  na cały  przebieg rozmowy.


Copy kontra artysta. Ścieżka dostępu.

Piątek, 29 czerwca 2018

Dlaczego liczy się portfolio?

Sztuka, a jej prezentacja, to dwie ścieżki rozwoju. Pewnie, dlatego, jako artystka „rzeźbiąca słowa”, posiadam na stronie osobną zakładkę przeznaczoną do ukazania kilku przykładowych serwisów. Wybór treści, zdjęć, ujęć z laptopa, to początek mojej drogi


Im więcej publikuję, tym częściej fanów zjednuję – paralelizm!

Niedziela, 24 czerwca 2018

Content marketing, a systematyczność!

Rola copywritera spełnia oczekiwania grup społecznych w momencie uchwycenia treści w widełkach celowej systematyczności. Sam content, bez poruszania innych stron i mediów społecznościowych, to tylko wstęp do zamierzonych celów.


4 miejsca ukryte na drodze… - luka informacyjna

Sobota, 16 czerwca 2018

Praca w drodze…

Copywriter to prawdziwy  tułacz. Jego miejsce pracy jest wszędzie tam , gdzie podłącza się do Wi-Fi. Laptop, komórka i słowa. Czego pragniesz więcej? Tylko tyle. Aż tyle. Profesjonaliści uważają, że wiecznie:


Copywriter to kreator treści. Webmaster to krawiec w sieci.

Czwartek, 7 czerwca 2018

Webmaster – to krawiec kreacji.

Copywriter – tworzy nowoczesne książki. Inne. Wyszukane. Oryginalne. Wkłada do Worda słowa, które wytwarza nieprzeciętny mózg, uruchamia aparat fotograficzny i komponuje zdjęcia, bo taka całość nabiera mocy.


Copywriterzy nie używają maszyny do pisania. Copywriterzy wnikają w sieć. – hasło reklamowe!

Piątek, 18 maja 2018

Dlaczego wybierasz  produkty i usługi w Internecie?

Przeciwnicy Internetu nadal komentują jego złe moce. Operatywni obserwatorzy wiedzą już, że wkraczasz w nowy wymiar informacji. Jaki? Biznes i sprzedaż zdobywa sieć. Ale nie tak – jak sądzisz. Nagle dobre jakościowo towary oferuje osoba na facebooku, czy na Instagramie.


E - wieś, czy e – marketing? Poznaj trendy.

Niedziela, 13 maja 2018

W e-sieci!

Nowoczesna kobieta ułatwia sobie życie i korzysta codziennie z telefonu komórkowego. Jej rytm dnia wyznacza więc e- marketing. Zachłystuje się zachodnimi trendami, produktami, kosmetykami, ubraniami i nowinkami technologicznymi.


Coffee – writer? Ojjj tak….

Piątek, 4 maja 2018

Przy stole!

Copywriting – to sztuka ukazania określonego tematu. A coffee – writer – to osoba, która specjalizuje się w treściach dotyczących kawy.

Zalety picia kawy:


Copywriter podjada psychologię – tekst specjalistyczny - metonimia

Poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Dlaczego po pierwsze psychologia i pedagogika?

Tworząc treści stosuję zasady, które przygotowano dla mnie na studiach. Copywriting ustępuje, bowiem miejsca – psychologii. Profesjonalny copy – to twórca przekazu. Jego poziom wiedzy mistycznej zdradza tytuł, a następnie podejście do odbiorcy.


Z copywriterem Ci się pod –likuje.

Poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Mniej - to więcej!

Webwriting  wciąż przyciąga uwagę copywriterów. Od kilku lat badania rynkowe pokazują, że czytelnicy przeskakują na „szybkie” przekazy.

Przyznaj się więc, czy przed snem nie zaglądasz na:

***

a word poprawia słowa, dlatego - to jest zabawa.


Dlaczego - branding - najlepiej układać przy marketingowej kawie?

Wtorek, 17 kwietnia 2018

W świecie marketingu!

Copywriter – to twórca, to oryginał, który prezentuje określony zasób słów, przede wszystkim   w sieci. Ale zaraz, zaraz….  w przestrzeni marketingowej nabiera On  obecnie  innego kształtu. Copywriter – występuje, bowiem jako wykładowca.



Przejdź do góry strony