Blog

Czy zdalny copywriting to część planu dnia?

Piątek, 7 września 2018

W hotelu!

Odsłaniam  brązowe rolety. Pozwalam, aby promienie słońca wpadały do pomieszczenia. Upał umożliwia, bowiem korzystanie  z balkonu i, przy widoku na góry oraz miasto, tworzenie nowych tekstów.


Oferta współpracy dotycząca tłumaczenia tekstów. Translation Agency proponuje.

Wtorek, 28 sierpnia 2018

Koszt tłumaczenia standardowego tekstu wynosi ok 29 zł netto (35 Brutto) za stronę przeliczeniową 1500 znaków ze spacjami.
Tłumaczenia uwierzytelnione (tzw. przysięgłe) - ok 35 zł netto (43 Brutto) za stronę przeliczeniową 1125 znaków ze spacjami.


Content Management – strategia psychologiczno – socjologiczna. Marketing.

Poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Marketing treści!

Strategy – Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku przygotowała mnie do budowania wizerunku każdej firmy. Od planu strategicznego rozpisanego na poszczególne punkty, po ich rozbudowane opisy rozpoczynam zawsze pierwsze podejście do wskazanego tematu.


Copywriting w podróży. Od Krakowa do Montenegro.

Niedziela, 26 sierpnia 2018

Zdalnie do celu!

Po 20 latach pracy z zakresu copywritingu marzę o podróży. I nagle wyruszam w daleką drogę wspólnie z dziećmi z ZPiT ZL. Możliwość zwiedzania poszczególnych państw wymusza na mnie ogromną samodyscyplinę. Ale skoro marzę, to także zdobywam góry. Praca zdalna uprawiana w pokojach hotelowych nie należy do tych najłatwiejszych.


Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.

Poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Początek ukrywa się w książce!

Biblioteczka Towarzystwa Wiedzy Powszechnej zawiera cenną książeczkę, w której Alina Brodzka opisuje życie M. Konopnickiej.  Staroć pozyskany w antykwariacie posiada więc informacje społeczne charakteryzujące:


Czy podróżniczy copywriting – to koczowniczy tryb życia?

Sobota, 11 sierpnia 2018

W drodze….

Miejsce pracy – na parkingu, przy kościele, na rynku miasta, w kawiarni, przy zabytkowych murach, w ogrodzie.

To zapewnia mój copywriting.

Chwytam za włosy natchnienie. Zapisuję słowa. Przekraczam granice czasu. Tylko tyle, a milion nowych doznań pozwala wierzyć w sens wszelkich działań.


Tworzę profesjonalne opisy produktów!

Wtorek, 7 sierpnia 2018

Nowa fala, wielkie uderzenie. Zmiany, które zalewają rynek  powodują, że likwidujesz sklep stacjonarny  i wkraczasz w marketing internetowy. Budując markę potrzebujesz przede wszystkim profesjonalnego opisu produktu:


Przybliż własną markę. Czas ucieka.

Piątek, 3 sierpnia 2018

Niezależność, a  grupowość!

Występuję jako osoba niezależna, czyli copywriter -  freelancer. Dość indywidualnie podchodzę do każdego nowego zadania. Lubię – wykonywać projekty – „po swojemu”. To oczywiście wymaga nutki zaufania, ale, po 20 latach pracy na różnych płaszczyznach, dość szybko osiągam kompromisy. Copywriter – to przede wszystkim wolny strzelec, dlatego pracuję  w domu.


Profesjonalne strony? Podejdź bliżej. Tajemnicze – pętla poznawcza.

Piątek, 27 lipca 2018

Pasja tworzenia!

Budując bazę do copywitingu opieram się na lokalnym rynku internetowym. Spore znaczenie w zarządzaniu treściami posiada, bowiem  gustowny projekt WWW, przygotowany przez profesjonalną Agencję Reklamową. Po zakończeniu tych prac następuje czas na stworzenie odpowiedniej strategii.


Kiedy nie robisz tego, co wszyscy? Pozostajesz oryginałem!

Poniedziałek, 23 lipca 2018

W sieci marketingowców!

Copy -  uwielbia unikalność  treści i pomysłowe rozwiązania. Ale mnogość artykułów i powiązania modnych zagadnień produkują tysiące powielaczy od różnych tematów. W pewnym sensie wyścig szczurów trwa. Kto w nim startuje…?


Moda na treści. Książki i e-booki w zderzeniu z wygodami życia.

Sobota, 21 lipca 2018

Co czyta copywriter?

Nasze społeczeństwo korzysta z dwóch źródeł informacji: elektronicznej i papierowej. Każda z nich zachęca do zatrzymania się przy cennym słowie, które tradycyjnie odciska ślad w poglądach potencjalnego odbiorcy treści.


I czytam specjalistyczne strony dotyczące orłów copywritingu…i tworzę….

Niedziela, 15 lipca 2018

U „Cyfrowych Nomadów…”

 - I nawet taka treść porywa tłumy. Copywriterzy w podróży ukazują ważną rolę przemieszczania się i pracy w każdym terenie. Czy  istnieje taka możliwość? Oczywiście, że tak.

- Zakotwiczam się więc w dzikim polu. Wyjmuję z torebki: telefon komórkowy, z bagażnika samochodu – pachnącą lawendę, wykonuję zdjęcia. Praca w wolnej przestrzeni wprowadza lekkie zamieszanie, ale także uwrażliwia:


Wszystkie teorie o treściach. Webwriting wkracza do akcji.

Czwartek, 12 lipca 2018

Komunikacja rynkowa!

Jako rzecznik prasowy  szkoły, redaktor naczelny gazety, blogerka  - dość często komunikuję się z przedstawicielami konkretnych instytucji, osobami prywatnymi i dziennikarzami. Na rynku marketingowym podejmuję zawsze  „szybkie” decyzje.  Przesyłam maile, telefonuję do określonych firm, umawiam się na spotkania.


Kawa zbawieniem dla copywritera. Asfalt podobny do biura w drodze.

Sobota, 7 lipca 2018

W trasie….

Copywriting uprawiam w drodze do określonego celu. I właśnie podczas podróży do Człuchowa organizuję , przy samochodzie,  warsztat pracy. Liczy się światły umysł, ale po wyprawie z Lęborka koncentracja zaczyna spadać.


Jakie biuro, taka rozmowa - paralelizm

Niedziela, 1 lipca 2018

Jak wygląda prywatne  biuro copywriterskie?

Aranżacja wnętrz odgrywa spore znaczenie. Odwiedzając moje biuro zapraszam Cię do zajęcia miejsca przy barku. Drewno, brązy i niebieskości -  wpływają,  pozytywnie i przyjacielsko,  na cały  przebieg rozmowy.


Copy kontra artysta. Ścieżka dostępu.

Piątek, 29 czerwca 2018

Dlaczego liczy się portfolio?

Sztuka, a jej prezentacja, to dwie ścieżki rozwoju. Pewnie, dlatego, jako artystka „rzeźbiąca słowa”, posiadam na stronie osobną zakładkę przeznaczoną do ukazania kilku przykładowych serwisów. Wybór treści, zdjęć, ujęć z laptopa, to początek mojej drogi



Przejdź do góry strony