Blog
Wyjątkowa współpraca. Możliwości zarządzania treściami.
Czwartek, 11 marca 2021
Studia, a praktyka!
W doświadczeniu zarządzania sklepami, to inne wnętrza stron WWW od gazety i blogowania, ale także różnorodna tematyka. Do każdego zagadnienia podchodzę więc z wyczuciem branży, specyfiką pracy oraz zagadnieniami, które lubię.
7 dni z psychologicznymi rozwiązaniami? 1 wpis analizy.
Czwartek, 4 marca 2021
W sieci!
Odwiedzasz ten blog i poszukujesz informacji „ o mnie”. To z punktu strategicznego – 1 podstrona na WWW, stworzona według ogólnych norm. W nauce o osobowościach – takich:
Kreatywność domeną copy? To fakt!
Piątek, 26 lutego 2021
W publikacjach!
O ile budujesz szkielet treści, układasz słowa i powiązania marketingowe – to tylko 50 % sukcesu Firmy. 2 – 50% - stanowi doskonały pomysł na post, artykuł, wpis blogowy. Ludzie wątpią w trafność copywritera, gdy czytają teksty nietypowe, unikalne i szokujące
E - wspomagacze sieci. Marketing. Zakupy. Sprzedaż.
Piątek, 19 lutego 2021
W dobie pandemii!
Koronawirus i zawirowania rynku sprzedażowego zmuszają przedsiębiorców do konkretnych reakcji. Teraz sam sklep, usługa, działalność – to zdecydowanie zbyt mało, to tylko wstęp do osiągania potężnych zysków.
Dlaczego 1 słowo, a 100 pomysłów na otoczkę treści?
Piątek, 12 lutego 2021
Love!
Kocham….gdy Walentynki…
Uwielbiam…gdy miłe słowa…
Tęsknię….gdy czas na…
Inaczej niż zwykle? W postaci storytellingu!
Sobota, 6 lutego 2021
Opowieść – czy storytelling?
Same fakty? Nie! Same opowiadania? Nie! Połączenie treści marketingowych i storytellingu, jako nowości copywriterskiej. Tak! W tej grze o teksty, z zachowaniem najnowszych trendów, wchodzi bowiem postać – bohatera
Im częściej podróżujesz, tym więcej podziwiasz?
Poniedziałek, 1 lutego 2021
Pisarz. Copy. Twórca.
Za szybami rozpędzonego pociągu znikają małe pudełka od zapałek. To domy, firmy, potężne zakłady pracy. Tylko krople zimowego deszczu mieszają się z kolorem jasnego śniegu, który prześlizguje się po prześwitującej szybie.
Szkolenia u znanych marketingowców? To normalne!
Sobota, 30 stycznia 2021
W ramach copywritingu!
Dość kreatywnie uczestniczę w szkoleniach prowadzonych przez: marketingowców/ wykładowców/ naukowców, ponieważ w ten sposób pogłębiam wiedzę i praktyczne umiejętności.
Twórczość: słowa i folklor? To po kaszubsku brzmi dość skocznie!
Niedziela, 24 stycznia 2021
W pisarstwie!
Zaproszenie organizacyjne do podbudowy imprez masowych - związanych z regionem - dodaje skrzydeł. Bo i język, naleciałości, tradycje ludowe oraz klimaty panujące w danym pomieszczeniu - niosą w świat odrobinę kaszubskich korzeni, które przyciągają lokalną społeczność do wysłuchania pięknych koncertów.
Jak działa marketing? To ma sens!
Niedziela, 17 stycznia 2021
Co to takiego – ten marketing?
Okazuje się, że przemyślane działanie, przygotowane w oparciu o doskonałą strategię – to umiejętność wprowadzenia do sieci określonych zalet i produktów osoby prywatnej, bądź Firmy.
Co prezentują copy, a czego nie prezentują zwyczajni pisarze? - pytanie zadane w imieniu czytelnika!
Środa, 6 stycznia 2021
Moda w treściach na Webwriting!
Po studiach z zakresu copywritingu i webwritingu - poruszam się w sieci przy pomocy zwięzłych treści, ale za to nadążających za współczesnymi nowinkami stylistycznymi.
Fonia contentu, jako krok do on-line? To możliwe!
Sobota, 2 stycznia 2021
W sieci!
Wartość słów położnych na wadze - nie odzwierciedla ich ceny. Wartość pomysłu - wykreowanego w e- przestrzeni wnika bowiem w strefę wolnych wyborów i sztuki życia w społeczeństwie. Ale w XXI wieku liczy się on-line (przy zakupach, komunikacji, spotkaniach, nauce i zwiedzeniu odległych zakątków świata).
Opis produktu, co to takiego?
Sobota, 26 grudnia 2020
W ujęciu studiów z copywritingu?
- To nie 10 tematycznych zdań i po kłopocie (pokazuję więc zasadniczy błąd osoby podszywającej się za copy). Takie stwierdzenie obalają wszystkie wykłady i ćwiczenia u wykładowców Uczelni Wyższej.
Copy - art.? Sztuka sprzedaży słów!
Piątek, 18 grudnia 2020
W projekcie!
Doskonały układ treści wymaga m.in. odrobiny artyzmu, delikatności, wrażliwości i zmysłowości. Zastanawiasz się: Dlaczego? To proste. Teksty, które odwołują się do tych zagadnień – lepiej się sprzedają. Oczywiście fakty – to fakty, trendy- to trendy, a słowa - to słowa. Mocne akcenty copywritingu pokazują nowoczesne rozwiązania, ale także kierunki społecznego zapotrzebowania.
Praca zdalna, praca dla Vipów. Copywirting życia.
Sobota, 12 grudnia 2020
W Lęborku!
Historia osobistego copywirtingu, to początki starań zaraz po studiach, gdy poznaję ważnych Vipów i rozpoczynam nowy etap – równoległej pracy na rzecz Lęborka. Nie znam innego charakteru działań, gdyż od zawsze tworzę i piszę dla naszego miasta.
5 przymiarek do wartościowych dłoni!
Sobota, 5 grudnia 2020
Dłonie u copy!
W każdej pracy liczą się pomocne dłonie. W copywritingu uznajesz ich nowych wymiar, gdy opuszki palców dotykają telefonu komórkowego i sprawdzają zawartość wybranej strony WWW.