Blog

Wyjątkowa współpraca. Możliwości zarządzania treściami.

Czwartek, 11 marca 2021

Studia, a praktyka!

W doświadczeniu zarządzania sklepami, to inne wnętrza stron WWW od gazety i blogowania, ale także różnorodna tematyka. Do każdego zagadnienia podchodzę więc z wyczuciem branży, specyfiką pracy oraz zagadnieniami, które lubię.


7 dni z psychologicznymi rozwiązaniami? 1 wpis analizy.

Czwartek, 4 marca 2021

W sieci!

Odwiedzasz ten blog i poszukujesz informacji „ o mnie”. To z punktu strategicznego – 1 podstrona na WWW, stworzona według ogólnych norm. W nauce o osobowościach – takich:


Kreatywność domeną copy? To fakt!

Piątek, 26 lutego 2021

W publikacjach!

O ile budujesz szkielet treści, układasz słowa i powiązania marketingowe – to tylko 50 % sukcesu Firmy. 2 – 50% - stanowi doskonały pomysł na post, artykuł, wpis blogowy. Ludzie wątpią w trafność copywritera, gdy czytają teksty nietypowe, unikalne i szokujące


E - wspomagacze sieci. Marketing. Zakupy. Sprzedaż.

Piątek, 19 lutego 2021

W dobie pandemii!

Koronawirus  i zawirowania rynku sprzedażowego zmuszają przedsiębiorców do konkretnych reakcji. Teraz sam sklep, usługa, działalność – to zdecydowanie zbyt mało, to tylko wstęp do osiągania potężnych zysków.


Dlaczego 1 słowo, a 100 pomysłów na otoczkę treści?

Piątek, 12 lutego 2021

Love!

Kocham….gdy Walentynki…

Uwielbiam…gdy miłe słowa…

Tęsknię….gdy czas na…


Inaczej niż zwykle? W postaci storytellingu!

Sobota, 6 lutego 2021

Opowieść – czy storytelling?

Same fakty? Nie! Same opowiadania? Nie! Połączenie treści marketingowych i storytellingu, jako nowości copywriterskiej. Tak! W tej grze o teksty,  z zachowaniem najnowszych trendów, wchodzi bowiem postać – bohatera


Im częściej podróżujesz, tym więcej podziwiasz?

Poniedziałek, 1 lutego 2021

Pisarz. Copy. Twórca.

Za szybami rozpędzonego pociągu znikają małe pudełka od zapałek. To domy, firmy, potężne zakłady pracy. Tylko krople zimowego deszczu mieszają się z kolorem jasnego śniegu, który prześlizguje się po prześwitującej szybie.


Szkolenia u znanych marketingowców? To normalne!

Sobota, 30 stycznia 2021

W ramach copywritingu!

Dość kreatywnie uczestniczę w szkoleniach prowadzonych przez: marketingowców/ wykładowców/ naukowców, ponieważ w ten sposób pogłębiam wiedzę i praktyczne umiejętności.


Twórczość: słowa i folklor? To po kaszubsku brzmi dość skocznie!

Niedziela, 24 stycznia 2021

W pisarstwie!

Zaproszenie organizacyjne do podbudowy imprez masowych - związanych z regionem - dodaje skrzydeł. Bo i język, naleciałości, tradycje ludowe oraz klimaty panujące w danym pomieszczeniu - niosą w świat odrobinę kaszubskich korzeni, które przyciągają lokalną społeczność do wysłuchania pięknych koncertów.


Jak działa marketing? To ma sens!

Niedziela, 17 stycznia 2021

Co to takiego – ten marketing?

Okazuje się, że przemyślane działanie, przygotowane w oparciu o doskonałą strategię – to umiejętność wprowadzenia do sieci określonych zalet i produktów osoby prywatnej, bądź Firmy.


Co prezentują copy, a czego nie prezentują zwyczajni pisarze? - pytanie zadane w imieniu czytelnika!

Środa, 6 stycznia 2021

Moda w treściach na Webwriting!

Po studiach z zakresu copywritingu i webwritingu  - poruszam się w sieci przy pomocy zwięzłych treści, ale za to nadążających za współczesnymi nowinkami stylistycznymi.


Fonia contentu, jako krok do on-line? To możliwe!

Sobota, 2 stycznia 2021

W sieci!

Wartość słów położnych na wadze - nie odzwierciedla ich ceny. Wartość pomysłu - wykreowanego w e- przestrzeni wnika bowiem  w strefę wolnych wyborów i sztuki życia w społeczeństwie. Ale w XXI wieku liczy się on-line (przy zakupach, komunikacji, spotkaniach, nauce i zwiedzeniu odległych zakątków świata).


Opis produktu, co to takiego?

Sobota, 26 grudnia 2020

W ujęciu studiów z copywritingu?

 - To nie 10 tematycznych zdań i po kłopocie (pokazuję więc  zasadniczy błąd osoby podszywającej się za copy). Takie stwierdzenie obalają wszystkie wykłady i ćwiczenia u wykładowców Uczelni Wyższej.  


Copy - art.? Sztuka sprzedaży słów!

Piątek, 18 grudnia 2020

W projekcie!

Doskonały układ treści wymaga m.in. odrobiny artyzmu, delikatności, wrażliwości i zmysłowości. Zastanawiasz się: Dlaczego? To proste. Teksty, które odwołują się do tych zagadnień – lepiej się sprzedają. Oczywiście fakty – to fakty, trendy- to trendy, a słowa - to słowa. Mocne akcenty copywritingu pokazują nowoczesne rozwiązania, ale także kierunki społecznego zapotrzebowania.


Praca zdalna, praca dla Vipów. Copywirting życia.

Sobota, 12 grudnia 2020

W Lęborku!

Historia osobistego copywirtingu, to początki starań zaraz po studiach, gdy poznaję ważnych Vipów i rozpoczynam nowy etap – równoległej pracy na rzecz Lęborka. Nie znam innego charakteru działań, gdyż od zawsze tworzę i piszę dla naszego miasta.


5 przymiarek do wartościowych dłoni!

Sobota, 5 grudnia 2020

Dłonie u copy!

W każdej pracy liczą się pomocne dłonie. W copywritingu uznajesz ich nowych wymiar, gdy opuszki palców dotykają telefonu komórkowego i sprawdzają zawartość wybranej strony WWW.



Przejdź do góry strony