Blog

Inaczej niż zwykle? W postaci storytellingu!

Sobota, 6 lutego 2021

Opowieść – czy storytelling?

Same fakty? Nie! Same opowiadania? Nie! Połączenie treści marketingowych i storytellingu, jako nowości copywriterskiej. Tak! W tej grze o teksty,  z zachowaniem najnowszych trendów, wchodzi bowiem postać – bohatera


Im częściej podróżujesz, tym więcej podziwiasz?

Poniedziałek, 1 lutego 2021

Pisarz. Copy. Twórca.

Za szybami rozpędzonego pociągu znikają małe pudełka od zapałek. To domy, firmy, potężne zakłady pracy. Tylko krople zimowego deszczu mieszają się z kolorem jasnego śniegu, który prześlizguje się po prześwitującej szybie.


Szkolenia u znanych marketingowców? To normalne!

Sobota, 30 stycznia 2021

W ramach copywritingu!

Dość kreatywnie uczestniczę w szkoleniach prowadzonych przez: marketingowców/ wykładowców/ naukowców, ponieważ w ten sposób pogłębiam wiedzę i praktyczne umiejętności.


Twórczość: słowa i folklor? To po kaszubsku brzmi dość skocznie!

Niedziela, 24 stycznia 2021

W pisarstwie!

Zaproszenie organizacyjne do podbudowy imprez masowych - związanych z regionem - dodaje skrzydeł. Bo i język, naleciałości, tradycje ludowe oraz klimaty panujące w danym pomieszczeniu - niosą w świat odrobinę kaszubskich korzeni, które przyciągają lokalną społeczność do wysłuchania pięknych koncertów.


Jak działa marketing? To ma sens!

Niedziela, 17 stycznia 2021

Co to takiego – ten marketing?

Okazuje się, że przemyślane działanie, przygotowane w oparciu o doskonałą strategię – to umiejętność wprowadzenia do sieci określonych zalet i produktów osoby prywatnej, bądź Firmy.


Co prezentują copy, a czego nie prezentują zwyczajni pisarze? - pytanie zadane w imieniu czytelnika!

Środa, 6 stycznia 2021

Moda w treściach na Webwriting!

Po studiach z zakresu copywritingu i webwritingu  - poruszam się w sieci przy pomocy zwięzłych treści, ale za to nadążających za współczesnymi nowinkami stylistycznymi.


Fonia contentu, jako krok do on-line? To możliwe!

Sobota, 2 stycznia 2021

W sieci!

Wartość słów położnych na wadze - nie odzwierciedla ich ceny. Wartość pomysłu - wykreowanego w e- przestrzeni wnika bowiem  w strefę wolnych wyborów i sztuki życia w społeczeństwie. Ale w XXI wieku liczy się on-line (przy zakupach, komunikacji, spotkaniach, nauce i zwiedzeniu odległych zakątków świata).


Opis produktu, co to takiego?

Sobota, 26 grudnia 2020

W ujęciu studiów z copywritingu?

 - To nie 10 tematycznych zdań i po kłopocie (pokazuję więc  zasadniczy błąd osoby podszywającej się za copy). Takie stwierdzenie obalają wszystkie wykłady i ćwiczenia u wykładowców Uczelni Wyższej.  


Copy - art.? Sztuka sprzedaży słów!

Piątek, 18 grudnia 2020

W projekcie!

Doskonały układ treści wymaga m.in. odrobiny artyzmu, delikatności, wrażliwości i zmysłowości. Zastanawiasz się: Dlaczego? To proste. Teksty, które odwołują się do tych zagadnień – lepiej się sprzedają. Oczywiście fakty – to fakty, trendy- to trendy, a słowa - to słowa. Mocne akcenty copywritingu pokazują nowoczesne rozwiązania, ale także kierunki społecznego zapotrzebowania.


Praca zdalna, praca dla Vipów. Copywirting życia.

Sobota, 12 grudnia 2020

W Lęborku!

Historia osobistego copywirtingu, to początki starań zaraz po studiach, gdy poznaję ważnych Vipów i rozpoczynam nowy etap – równoległej pracy na rzecz Lęborka. Nie znam innego charakteru działań, gdyż od zawsze tworzę i piszę dla naszego miasta.


5 przymiarek do wartościowych dłoni!

Sobota, 5 grudnia 2020

Dłonie u copy!

W każdej pracy liczą się pomocne dłonie. W copywritingu uznajesz ich nowych wymiar, gdy opuszki palców dotykają telefonu komórkowego i sprawdzają zawartość wybranej strony WWW.


Jak patrzy copywriter?

Piątek, 27 listopada 2020

Współpraca z jednostkami i grupami osób!

Copywriting – jako narzędzie pisarskie, to nowa forma kreowania firm i zakładów pracy. Poszczególne jednostki dążą, bowiem do szybkiego przepływu informacji i wzbudzają zainteresowanie grup docelowych


3 kroki od copy do rozwoju osobistego?

Piątek, 20 listopada 2020

Kontakty z Firmami!

Środowisko copywirterskie – to osoby powiązane z IT, które spotykają się na różnych szkoleniach. Sporo emocji dostarcza więc odnoszenie się do mediów, linków, grafik i zadań. Rynek wymusza bowiem kolejne etapy wtajemniczenia, które przy pomocy laptopa i telefonu komórkowego


Wstępne informacje dla Agencji Reklamowych, które nawiązują współpracę.

Sobota, 14 listopada 2020

Imię i nazwisko - Sylwia Skroś

Miasto - 84-300 Lębork

Telefon - 505 060 972

E-mail: - sskros@gmail.com


Dlaczego copywriting - to każda strona w sieci i książce?

Sobota, 14 listopada 2020

Czy copywriting – to e-książka?

Pokrewieństwo wzmocnionego czytelnictwa i zakresu prac copy  - wnika w piśmiennictwo, a to wróży zmysłowe połączenia z e-książkami. Słowa - poukładane w wirtualnej przestrzeni - tworzą całe szkielety podobne do tych z woluminów w drukarni.


Szkielet copy. Tak powstaje treść.

Piątek, 6 listopada 2020

Literki i przeskoki!

Copywriting – to twórczość internetowa, którą podpierają wartościowe wyrażenia. Przed przystąpieniem do czynności pisania tekstów pojawią się więc dość trudne zadania, polegające na wyborze doskonałych form publikacji:



Przejdź do góry strony