Blog

Od biblioteki do copy – teki

Środa, 17 stycznia 2018

Od pracy do spełnienia!

Moja pasja copywriterska rozpoczęła się w szkole podczas pracy nauczycielskiej. Gdy otrzymałam propozycję tworzenia tekstów do gazety, a następnie założenia jej odpowiednika dla młodzieży  - poczułam, że  jest to idealny strzał w 10. Copywriting – to wstęp do biblioteki, w której pracuję.


Czy wiesz kim jest Influencer ?

Sobota, 13 stycznia 2018

W necie!

Czy wiesz kim jest Influencer?

To kobieta albo mężczyzna. Osoba wpływająca na nasze osobiste opinie i emocje przy pomocy bloga. W jaki sposób dociera ona do kształtowania ludzkiego światopoglądu? Influencer wykorzystuje narzędzia internetowe takie:


Podziękowanie za Gospel Show!

Wtorek, 9 stycznia 2018

PODZIĘKOWANIE

dla

Sylwii Skroś

za przygotowanie pracy z zakresu copywriting-u podczas II Warsztatów Gospel, które odbywają się cyklicznie w Lęborku w ramach Lęborskiego Tygodnia Kultury Chrześcijańskiej....


Jak wręczyć wizytówkę?

Piątek, 5 stycznia 2018

Marketing działa w całym kraju na podobnych zasadach. Liczy się w nim pierwsze wrażenie:

 -  nasz uśmiech, gest powitalny, uścisk dłoni, rozmowa, ale także…..to wszystko, co po nas pozostaje.

 Dbając więc o jakość specjalistycznego wymiaru każdej dyskusji Firma MiroArt zajmuje się przygotowaniem profesjonalnych wizytówek:

- odwiedź jej stronę firmową:

https://www.miroart.pl


Podziękowania od ZPiT ZL.

Wtorek, 2 stycznia 2018

Gorące podziękowania kieruję do Pani Sylwii Skroś za bardzo miłą i owocną współpracę.

 - Za interesujące ujęcia Zespołu Pieśni i Tańca " Ziemia Lęborska" , artykuły przepełnione nutką poezji są nadzwyczaj ciekawe. Dalsza współpraca jest dla nas zaszczytem. DZIĘKUJEMY!

- Kierownik ZPiT ZL – Pani Renata Hopa.


Zapraszam Cię do nowego działu:

Piątek, 29 grudnia 2017

Zapraszam Cię do nowego działu:

- Podziękowania.

http://www.copywriting.lebork.pl/podziekowania/


Sprawdź - Hasła reklamowe – fonia contentu – 2017

Środa, 27 grudnia 2017

Copywriting Ceni Czcionkę .

Fonia Funduje Fundament.

Copywriting jest twórczy.  Copywriting to szablon.

Tylko copywriting. Tylko tekst. Tylko kreatywność.

Copywriting smakuje w każdym szczególe.


Dlaczego w okresie świątecznym producenci stawiają wszystko na skuteczny telemarketing?

Czwartek, 21 grudnia 2017

W telefonie!

Telefon - małe, kieszonkowe, urządzenie, które obecnie zastępuje laptopa. Jego popularność doceniają zarówno dzieci, jak i dorośli. Dostęp do Internetu gwarantuje, bowiem  łatwość  komunikacji, która  nie wymaga nakładów pieniężnych. Takie rozwiązania cenią sobie uczniowie oraz wszyscy pragnący zaoszczędzić prywatne pieniądze. Niektórzy uważają, że komórka – to przekleństwo naszych czasów. Inni chwalą ją za szybkość obiegu informacji i łatwość przekazywania treści.


Zachęcając do poznania copywritingu przygotowałam dla Ciebie pieczątkę.

Poniedziałek, 18 grudnia 2017

Copywriting –  to świat powiązany z magią słów, które zatrzymujesz przy sobie na zawsze.


Aby zachwycać tłumy, trzeba podróżować do content marketingu. Poznaj szczegóły. – tekst specjalistyczny – pętla poznawcza.

Piątek, 15 grudnia 2017

W laptopach!

Spore grono osób, po ukończonych studiach z zakresu content marketingu, dość trafnie dobiera treści na strony internetowe. Ręka profesjonalisty, odpowiednia wiedza, doświadczenie – podnoszą zawsze  jakość wypowiedzi.

Specjalista zadaje więc pytanie o:

- „dobry” marketing?

 


Jak połknąć syrop z kameleona?

Czwartek, 14 grudnia 2017

Pierwsza  łyżka!

W wirze codzienności, pod koniec każdego dnia, zamykasz  oczy. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że po wysiłku zasługujesz na chwile dobrego relaksu. Marzysz o wewnętrznym wyciszeniu,  dobrej lekturze i  wyciągnięciu wniosków. Specjalistyczne treści z określonych dziedzin  - to zbyt ciężka cegła  do ogólnej konstrukcji. Z pomocą przychodzi – nowy twór, czyli blog. To właśnie  na takiej płaszczyźnie wnikasz w prywatne myśli copywritera, poznajesz jego gust, zainteresowania, styl i rozmyślania marketingowe.


Dlaczego copywriter uwielbia strefę wyciszenia?

Czwartek, 7 grudnia 2017

W pracy nad tekstami!

Gdy byłam w liceum wiecznie marzyłam o długim – słodkim  -  śnie i odpoczynku. Stale brakowało czasu na relaks. Nauka trwała od  godziny 8:00  do 15:00, a  następnie polegała na odrabianiu zadań domowych  i przygotowaniu się do lekcji. W weekendy odbywały się próby mojego zespołu muzycznego, następnie  wyjazdy po okolicach i wakacyjne pielgrzymki.


Fantastyka wkracza do copywritingu. Szybka treść nakręca jej odbiór!

Sobota, 25 listopada 2017

W świecie fantasy!

Fantasy, a może raczej  - fantastyczne życie -  gwarantuje mojej osobie ukochany copywriting. Trudno jest dokonać oceny   20 –lat pracy społecznej, która stała się przygodą z najpiękniejszej bajki.

 Jednego dnia spaceruję:

-  po świecie Wikingów, drugiego wysyłam  córkę  pendolino do W-wy na Comic Con, trzeciego biegam po szkole w pogoni za zdjęciami i materiałami, a czwartego przesiaduję w sypialni i rozmyślam nad nowymi tekstami.


Copywriterski wieczór: warsztaty foniczne, koncert na fortepianie i budowa wieżowca.

Poniedziałek, 13 listopada 2017

Tworzę budowle!

Zanim przekraczam próg do copywriterskiego biura łapię dystans o poranku. Dla wybranych copy, do których się zaliczam  - marzeniem staje się szklany wieżowiec i 9 piętro. Dlaczego? Bo przy takim widoku czuję  grunt pod nogami, marzę o wspaniałych realizacjach projektów, buduję siłę i moc, a także spotykam w windzie kreatywne i  zdolne osoby. – tak podpowiada wyobraźnia.


Zagraj ze mną w art- copywriting. Zapisz nuty i słowa.

Czwartek, 2 listopada 2017

Każdy tekst - to dzieło sztuki. Budując kolejny nowy rozdział internetowy zahaczam  o dziennikarstwo obywatelskie.  Daję literki, aby zagrała fonia contentu. I ona gra….Raz jest to dźwięk jednego instrumentu, a za chwilę całej orkiestry. Kreowanie przestrzeni -  to jednak coś znacznie więcej niż tylko sztuka dotarcia do czytelnika, to współtworzenie arcydzieła o podłożu – art. Pewnie, dlatego każdy tekst dostosowuję do okoliczności i wyjątkowych  sytuacji. Przechodzę od treści poważnych, do poetyckich i artystycznych. Wyczuwam, co chcesz powiedzieć, wyszeptać, przekazać, a następnie dobieram narzędzia. I muzyka gra.


5 sposobów badania zagadnień copywriterskich

Sobota, 28 października 2017

W e- księgarni!

Do moich ulubionych zajęć zaliczam buszowanie po księgarniach i antykwariatach. Korzystam także z opcji internetowej, gdyż ona  sprawia, że poszukiwanie specjalistycznej treści przebiega prawidłowo i dość sprawnie.

Jako copywriter zajmuję się także  - dziennikarstwem obywatelskim. Większość wolnego czasu spędzam na tworzeniu artykułów, które promują:

-  miejsce mojej pracy ( instytucję - szkołę),

 



Przejdź do góry strony