Blog
Jak patrzy copywriter?
Piątek, 27 listopada 2020
Współpraca z jednostkami i grupami osób!
Copywriting – jako narzędzie pisarskie, to nowa forma kreowania firm i zakładów pracy. Poszczególne jednostki dążą, bowiem do szybkiego przepływu informacji i wzbudzają zainteresowanie grup docelowych
3 kroki od copy do rozwoju osobistego?
Piątek, 20 listopada 2020
Kontakty z Firmami!
Środowisko copywirterskie – to osoby powiązane z IT, które spotykają się na różnych szkoleniach. Sporo emocji dostarcza więc odnoszenie się do mediów, linków, grafik i zadań. Rynek wymusza bowiem kolejne etapy wtajemniczenia, które przy pomocy laptopa i telefonu komórkowego
Wstępne informacje dla Agencji Reklamowych, które nawiązują współpracę.
Sobota, 14 listopada 2020
Imię i nazwisko - Sylwia Skroś
Miasto - 84-300 Lębork
Telefon - 505 060 972
E-mail: - sskros@gmail.com
Dlaczego copywriting - to każda strona w sieci i książce?
Sobota, 14 listopada 2020
Czy copywriting – to e-książka?
Pokrewieństwo wzmocnionego czytelnictwa i zakresu prac copy - wnika w piśmiennictwo, a to wróży zmysłowe połączenia z e-książkami. Słowa - poukładane w wirtualnej przestrzeni - tworzą całe szkielety podobne do tych z woluminów w drukarni.
Szkielet copy. Tak powstaje treść.
Piątek, 6 listopada 2020
Literki i przeskoki!
Copywriting – to twórczość internetowa, którą podpierają wartościowe wyrażenia. Przed przystąpieniem do czynności pisania tekstów pojawią się więc dość trudne zadania, polegające na wyborze doskonałych form publikacji:
Naucz się scrollować z copywriterem? To rozsądne!
Czwartek, 29 października 2020
Dlaczego wzrokowcy?
XXI wiek to doskonały instrument technologiczny dla wszystkich wzrokowców. Informacje pojawiają się i przeskakują szybko: Teraz, Natychmiast, Z dużą siłą uderzenia, Z oryginalnym pomysłem, Z przyciąganiem do treści. Dlatego przeglądasz social media
Chcesz poznać sposób na szybkie czytanie treści? „Call to action”
Niedziela, 25 października 2020
W sieci!
Po tygodniowych szkoleniach - u specjalistów od social mediów - stwierdzam, że ich poziom wiedzy pokrywa się z tym wszystkim co oferują studia. Język na FB, Insta – to dominacja treści sprzedażowych, które stosują pewne zasady i zachowują określone wymogi.
Telekomunikacja: kreatywność i wiedza? To proste!
Czwartek, 15 października 2020
W zasięgu Gdańska!
Konferencja zorganizowana przez Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku to ukłon w kierunku dominującej mody – na telefony komórkowe, FB, Insta, działania promocyjne w Internecie i nagły przeskok, w dobie Pandemii, wnikający w kanały, które obowiązują na całym świecie, ale w naturalnym rytmie dotykają rzeczywistości.
Chcesz zdobyć popularność bez wychodzenia z domu?
Czwartek, 8 października 2020
E – sieć!
Słynne słowa – public relations dotyczą pracy copywritera i zakresu różnych działań prowadzonych przez Firmy. W grę o popularność wnikają relacje z pracownikami, ale także prezentowane towary. Dana specjalizacja cechuje się, bowiem produktami o określonych zaletach,
I kiedy liczy się sieć kontaktów biznesowych? Promocja usług!
Piątek, 2 października 2020
W Kraju!
O ile w Lęborku nie trzeba się przedstawiać, gdyż wszyscy się dobrze znamy i kojarzymy z jakości usług oraz przedsięwzięć, o tyle w przypadku klientów z Polski sytuacja przedstawia się już inaczej. Spotykam się prośbą o podanie wykazu aktywności, osób, które ją poświadczą oraz realizacji różnych zadań.
Scenariusz to domena copy! Ruch sceniczny w tle!
Czwartek, 24 września 2020
W treściach!
Słowa - o podłożu literackim - dotykają kilku stron kartek, które układają się w zgrabną całość. Dlatego w październiku uwielbiam stan narodzin czegoś nowego i oryginalnego, czyli treści do Forum Młodych – Menadżerowie Pana, imprezy masowej która przebiega w kinie LCK Fregata.
Dlaczego AUTENTYCZNOŚĆ – to symbol prawdy?
Sobota, 19 września 2020
W ujęciu copy!
Czy cenisz prawdę, czy fałsz? Oczywiście z 90% społeczeństwa wybiera prawdę, 10% nie ma zdania, bo…zawsze istnieje perspektywa, w której ….jednak czas pokazuje nowy kierunek rozwoju. Szybko. Bez długich przemyśleń. Natychmiast. Odruchowo. Spontanicznie. Prawda – wybiera ludzi kreatywnych do ambitnych zadań.
Dlaczego copywriting wzmacnia projekty? To profesjonalny poziom!
Piątek, 11 września 2020
W markach!
Dobry i skuteczny copywriting wzmacnia perfekcyjne projekty, gdyż, przy pomocy cennych słów, zapowiada dane wydarzenia, opisuje i relacjonuje ludzkie pomysły. A to wszystko wróży nowy zasięg i odbiór treści.
Pióro i twórczość muzy…w zapisie wyrazów i siebie.
Poniedziałek, 7 września 2020
W Warszawie i Lęborku!
O ile podróżujesz i nosisz w sobie bagaż doznań oraz cennych informacji, o tyle Twój pokładowy komputer, czyli „mózg”, wskakuje na właściwe ścieżki.
Copywriting – kręgosłup do dobrych zdań i fotografii?
Czwartek, 27 sierpnia 2020
W Lęborku!
Praca zdalna to m.in. przymiarki, czyli sprawdzanie na ”żywym tworze” zalet wizualizacji. Dlatego dla profesjonalnych firm badam górowanie zdjęć z aparatu fotograficznego - nad sztuczną grafiką. 2 twory służą ogólnej promocji, jednak większość kobiet prowadzących blogi opowiada się za unikalnością nowych zdjęć
Od kuchni:copywriting w podróży do Pałacu!
Środa, 19 sierpnia 2020
Życie w trasie!
1 walizka, 1 laptop, 1 aparat fotograficzny i wielkie podróżnicze zmieszanie. Gdy docieram do Sośnicy okazuje się, że nikt nie zna hasła do WI – FI. Dlatego korzystam z telefonu komórkowego, ale tylko podczas podróży do innych miast i w trakcie wyjść do wiejskiego ogrodu.