Blog
Inaczej niż zwykle? W postaci storytellingu!
Sobota, 6 lutego 2021
Opowieść – czy storytelling?
Same fakty? Nie! Same opowiadania? Nie! Połączenie treści marketingowych i storytellingu, jako nowości copywriterskiej. Tak! W tej grze o teksty, z zachowaniem najnowszych trendów, wchodzi bowiem postać – bohatera
Im częściej podróżujesz, tym więcej podziwiasz?
Poniedziałek, 1 lutego 2021
Pisarz. Copy. Twórca.
Za szybami rozpędzonego pociągu znikają małe pudełka od zapałek. To domy, firmy, potężne zakłady pracy. Tylko krople zimowego deszczu mieszają się z kolorem jasnego śniegu, który prześlizguje się po prześwitującej szybie.
Szkolenia u znanych marketingowców? To normalne!
Sobota, 30 stycznia 2021
W ramach copywritingu!
Dość kreatywnie uczestniczę w szkoleniach prowadzonych przez: marketingowców/ wykładowców/ naukowców, ponieważ w ten sposób pogłębiam wiedzę i praktyczne umiejętności.
Twórczość: słowa i folklor? To po kaszubsku brzmi dość skocznie!
Niedziela, 24 stycznia 2021
W pisarstwie!
Zaproszenie organizacyjne do podbudowy imprez masowych - związanych z regionem - dodaje skrzydeł. Bo i język, naleciałości, tradycje ludowe oraz klimaty panujące w danym pomieszczeniu - niosą w świat odrobinę kaszubskich korzeni, które przyciągają lokalną społeczność do wysłuchania pięknych koncertów.
Jak działa marketing? To ma sens!
Niedziela, 17 stycznia 2021
Co to takiego – ten marketing?
Okazuje się, że przemyślane działanie, przygotowane w oparciu o doskonałą strategię – to umiejętność wprowadzenia do sieci określonych zalet i produktów osoby prywatnej, bądź Firmy.
Co prezentują copy, a czego nie prezentują zwyczajni pisarze? - pytanie zadane w imieniu czytelnika!
Środa, 6 stycznia 2021
Moda w treściach na Webwriting!
Po studiach z zakresu copywritingu i webwritingu - poruszam się w sieci przy pomocy zwięzłych treści, ale za to nadążających za współczesnymi nowinkami stylistycznymi.
Fonia contentu, jako krok do on-line? To możliwe!
Sobota, 2 stycznia 2021
W sieci!
Wartość słów położnych na wadze - nie odzwierciedla ich ceny. Wartość pomysłu - wykreowanego w e- przestrzeni wnika bowiem w strefę wolnych wyborów i sztuki życia w społeczeństwie. Ale w XXI wieku liczy się on-line (przy zakupach, komunikacji, spotkaniach, nauce i zwiedzeniu odległych zakątków świata).
Opis produktu, co to takiego?
Sobota, 26 grudnia 2020
W ujęciu studiów z copywritingu?
- To nie 10 tematycznych zdań i po kłopocie (pokazuję więc zasadniczy błąd osoby podszywającej się za copy). Takie stwierdzenie obalają wszystkie wykłady i ćwiczenia u wykładowców Uczelni Wyższej.
Copy - art.? Sztuka sprzedaży słów!
Piątek, 18 grudnia 2020
W projekcie!
Doskonały układ treści wymaga m.in. odrobiny artyzmu, delikatności, wrażliwości i zmysłowości. Zastanawiasz się: Dlaczego? To proste. Teksty, które odwołują się do tych zagadnień – lepiej się sprzedają. Oczywiście fakty – to fakty, trendy- to trendy, a słowa - to słowa. Mocne akcenty copywritingu pokazują nowoczesne rozwiązania, ale także kierunki społecznego zapotrzebowania.
Praca zdalna, praca dla Vipów. Copywirting życia.
Sobota, 12 grudnia 2020
W Lęborku!
Historia osobistego copywirtingu, to początki starań zaraz po studiach, gdy poznaję ważnych Vipów i rozpoczynam nowy etap – równoległej pracy na rzecz Lęborka. Nie znam innego charakteru działań, gdyż od zawsze tworzę i piszę dla naszego miasta.
5 przymiarek do wartościowych dłoni!
Sobota, 5 grudnia 2020
Dłonie u copy!
W każdej pracy liczą się pomocne dłonie. W copywritingu uznajesz ich nowych wymiar, gdy opuszki palców dotykają telefonu komórkowego i sprawdzają zawartość wybranej strony WWW.
Jak patrzy copywriter?
Piątek, 27 listopada 2020
Współpraca z jednostkami i grupami osób!
Copywriting – jako narzędzie pisarskie, to nowa forma kreowania firm i zakładów pracy. Poszczególne jednostki dążą, bowiem do szybkiego przepływu informacji i wzbudzają zainteresowanie grup docelowych
3 kroki od copy do rozwoju osobistego?
Piątek, 20 listopada 2020
Kontakty z Firmami!
Środowisko copywirterskie – to osoby powiązane z IT, które spotykają się na różnych szkoleniach. Sporo emocji dostarcza więc odnoszenie się do mediów, linków, grafik i zadań. Rynek wymusza bowiem kolejne etapy wtajemniczenia, które przy pomocy laptopa i telefonu komórkowego
Wstępne informacje dla Agencji Reklamowych, które nawiązują współpracę.
Sobota, 14 listopada 2020
Imię i nazwisko - Sylwia Skroś
Miasto - 84-300 Lębork
Telefon - 505 060 972
E-mail: - sskros@gmail.com
Dlaczego copywriting - to każda strona w sieci i książce?
Sobota, 14 listopada 2020
Czy copywriting – to e-książka?
Pokrewieństwo wzmocnionego czytelnictwa i zakresu prac copy - wnika w piśmiennictwo, a to wróży zmysłowe połączenia z e-książkami. Słowa - poukładane w wirtualnej przestrzeni - tworzą całe szkielety podobne do tych z woluminów w drukarni.
Szkielet copy. Tak powstaje treść.
Piątek, 6 listopada 2020
Literki i przeskoki!
Copywriting – to twórczość internetowa, którą podpierają wartościowe wyrażenia. Przed przystąpieniem do czynności pisania tekstów pojawią się więc dość trudne zadania, polegające na wyborze doskonałych form publikacji: