Blog

Jak patrzy copywriter?

Piątek, 27 listopada 2020

Współpraca z jednostkami i grupami osób!

Copywriting – jako narzędzie pisarskie, to nowa forma kreowania firm i zakładów pracy. Poszczególne jednostki dążą, bowiem do szybkiego przepływu informacji i wzbudzają zainteresowanie grup docelowych


3 kroki od copy do rozwoju osobistego?

Piątek, 20 listopada 2020

Kontakty z Firmami!

Środowisko copywirterskie – to osoby powiązane z IT, które spotykają się na różnych szkoleniach. Sporo emocji dostarcza więc odnoszenie się do mediów, linków, grafik i zadań. Rynek wymusza bowiem kolejne etapy wtajemniczenia, które przy pomocy laptopa i telefonu komórkowego


Wstępne informacje dla Agencji Reklamowych, które nawiązują współpracę.

Sobota, 14 listopada 2020

Imię i nazwisko - Sylwia Skroś

Miasto - 84-300 Lębork

Telefon - 505 060 972

E-mail: - sskros@gmail.com


Dlaczego copywriting - to każda strona w sieci i książce?

Sobota, 14 listopada 2020

Czy copywriting – to e-książka?

Pokrewieństwo wzmocnionego czytelnictwa i zakresu prac copy  - wnika w piśmiennictwo, a to wróży zmysłowe połączenia z e-książkami. Słowa - poukładane w wirtualnej przestrzeni - tworzą całe szkielety podobne do tych z woluminów w drukarni.


Szkielet copy. Tak powstaje treść.

Piątek, 6 listopada 2020

Literki i przeskoki!

Copywriting – to twórczość internetowa, którą podpierają wartościowe wyrażenia. Przed przystąpieniem do czynności pisania tekstów pojawią się więc dość trudne zadania, polegające na wyborze doskonałych form publikacji:


Naucz się scrollować z copywriterem? To rozsądne!

Czwartek, 29 października 2020

Dlaczego wzrokowcy?

XXI wiek to doskonały instrument technologiczny dla wszystkich wzrokowców. Informacje pojawiają się i przeskakują szybko: Teraz, Natychmiast, Z dużą siłą uderzenia, Z oryginalnym pomysłem, Z przyciąganiem do treści. Dlatego przeglądasz social media


Chcesz poznać sposób na szybkie czytanie treści? „Call to action”

Niedziela, 25 października 2020

W sieci!

Po tygodniowych szkoleniach -  u specjalistów od social mediów  - stwierdzam, że ich poziom wiedzy pokrywa się z tym wszystkim co oferują studia.  Język na FB, Insta – to dominacja treści sprzedażowych, które stosują pewne zasady i zachowują określone  wymogi.


Telekomunikacja: kreatywność i wiedza? To proste!

Czwartek, 15 października 2020

W zasięgu Gdańska!

Konferencja zorganizowana przez Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku to ukłon w kierunku dominującej mody – na telefony komórkowe, FB, Insta, działania promocyjne w Internecie i nagły przeskok, w dobie Pandemii,  wnikający w  kanały, które obowiązują na całym  świecie, ale w naturalnym rytmie dotykają rzeczywistości.


Chcesz zdobyć popularność bez wychodzenia z domu?

Czwartek, 8 października 2020

E – sieć!

Słynne słowa – public relations dotyczą pracy copywritera i zakresu różnych działań prowadzonych przez Firmy. W grę o popularność wnikają relacje z pracownikami, ale także prezentowane towary. Dana specjalizacja cechuje się, bowiem  produktami o określonych zaletach,


I kiedy liczy się sieć kontaktów biznesowych? Promocja usług!

Piątek, 2 października 2020

W Kraju!

O ile w Lęborku nie trzeba się przedstawiać, gdyż wszyscy się dobrze znamy i kojarzymy z jakości usług oraz przedsięwzięć, o tyle w przypadku klientów z Polski sytuacja przedstawia się już inaczej. Spotykam się prośbą o  podanie wykazu aktywności, osób, które ją poświadczą oraz realizacji różnych zadań.


Scenariusz to domena copy! Ruch sceniczny w tle!

Czwartek, 24 września 2020

W treściach!

Słowa  - o podłożu literackim -  dotykają kilku stron kartek, które układają się w zgrabną całość. Dlatego w październiku uwielbiam stan narodzin czegoś nowego i oryginalnego, czyli treści do Forum Młodych – Menadżerowie Pana, imprezy masowej która przebiega w kinie LCK Fregata.


Dlaczego AUTENTYCZNOŚĆ – to symbol prawdy?

Sobota, 19 września 2020

W ujęciu copy!

Czy cenisz prawdę, czy fałsz? Oczywiście z 90% społeczeństwa wybiera prawdę, 10% nie ma zdania, bo…zawsze istnieje perspektywa, w której  ….jednak czas pokazuje nowy kierunek rozwoju. Szybko. Bez długich przemyśleń. Natychmiast. Odruchowo. Spontanicznie. Prawda – wybiera ludzi kreatywnych do ambitnych zadań.


Dlaczego copywriting wzmacnia projekty? To profesjonalny poziom!

Piątek, 11 września 2020

W markach!

Dobry i skuteczny copywriting wzmacnia perfekcyjne projekty, gdyż, przy pomocy cennych słów, zapowiada dane wydarzenia, opisuje i relacjonuje ludzkie pomysły. A to wszystko wróży nowy zasięg i odbiór treści.


Pióro i twórczość muzy…w zapisie wyrazów i siebie.

Poniedziałek, 7 września 2020

W Warszawie i Lęborku!

O ile podróżujesz i nosisz w sobie bagaż doznań oraz cennych informacji, o tyle Twój pokładowy komputer, czyli „mózg”, wskakuje na właściwe ścieżki.


Copywriting – kręgosłup do dobrych zdań i fotografii?

Czwartek, 27 sierpnia 2020

W Lęborku!

Praca zdalna to m.in. przymiarki, czyli sprawdzanie na ”żywym tworze” zalet wizualizacji. Dlatego dla profesjonalnych firm  badam górowanie zdjęć z aparatu fotograficznego -  nad sztuczną grafiką. 2 twory służą ogólnej promocji, jednak większość  kobiet prowadzących blogi opowiada się za unikalnością  nowych zdjęć


Od kuchni:copywriting w podróży do Pałacu!

Środa, 19 sierpnia 2020

Życie w trasie!

1 walizka, 1 laptop, 1 aparat fotograficzny i wielkie podróżnicze zmieszanie. Gdy docieram do Sośnicy okazuje się, że nikt nie zna hasła do WI – FI. Dlatego korzystam z telefonu komórkowego, ale tylko podczas podróży do innych miast i w  trakcie wyjść do wiejskiego ogrodu.



Przejdź do góry strony