Blog
Jak buduję życie i twórczość na walizkach?
Czwartek, 13 sierpnia 2020
Sprawozdawczość copywriterska!
Teksty to motywacja do uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych, ale także w podróżach. Styl – wędrowca – który poszukuje nowych przygód, wsiada do autokaru, ogląda świat, ludzi, bada zjawiskowość wszystkich chwil, to coś naturalnego.
10 wcieleń copywritera, o których nigdy nie wiedziałeś! – luka informacyjna.
Piątek, 7 sierpnia 2020
Tematyka tekstów!
Wielostronność copywritingu polega na wrodzonej umiejętności tworzenia tekstów z różnych dziedzin wiedzy. Istnieją jednak tematy ulubione i te traktowane w odmienny sposób, ale podkładem do działań
Projekt: słowa i grafika! To cały wirtualny świat!
Piątek, 31 lipca 2020
W sieci!
1 słowo – Projekt – zawiera z 1000 bodźców. Ale nowego smaku dodaje także grafika i film. Do udanej wizji zaliczamy więc:
- wartościowe zdania, które przenoszą odbiorcę treści do specjalnej strefy,
- graficzne rozwiązania wizerunkowe określonej firmy,
Morze słów w social mediach! To naturalne!
Niedziela, 26 lipca 2020
W wodzie!
Nowa rzeczywistość wymusza obieg informacji. Do wielkiego świata wpadają więc social media, strony WWW i zdjęcia. Podczas urlopów - przeważnie w tych w dużych miastach - panuje nowoczesny trend na fotografowanie i nakręcanie filmów.
„Fonia Contentu” – etapy, przeobrażenia, wdzięczność! W sieci słów!
Czwartek, 16 lipca 2020
W Lęborku!
Pierwsza przymiarka do tematu „Fonia Contentu” pojawia się dzięki inicjatywie Agencji Reklamowej „MiroART”, gdy tworzymy nowy twór, czyli stronę WWW. Ten impuls do prezentacji tekstów wymaga - na tym poziomie – kolejnych słów na wypełnienie strony internetowej oraz pomysłu dotyczącego nazwy.
Plusy pracy zdalnej? A nauka!
Czwartek, 9 lipca 2020
W przestrzeni!
Koronawirus wymusza nowe trendy copywriterskie. Naturalne zachowania – czyli zarządzanie informacjami, tworzenie treści – wkraczają wtedy na rynek biznesowy z powodu pandemii. W związku z tym zadajesz sobie pytanie: czy istnieje sposób na naukę nowych czynności?
Inna strona mocy? Wyróżnianie się w sieci słów!
Piątek, 3 lipca 2020
Przy copy!
Wszyscy – to dobre „słowo” dla wzorowego schematu. Inaczej – to określenie dla lidera marki i promotora produktów. Dlatego w założeniu strategicznym liczy się zawsze „oryginalność”, z określeniami wartymi naszych dynamicznych czasów.
Lębork – 1 słowo,1 miasto,1 społeczeństwo. A 100 myśli?
Piątek, 26 czerwca 2020
Nazwa dla Firmy?
Nazewnictwo – co to takiego? Szybki rytm, zmysłowość zawarta w 2 wyrazach, impuls, krzyk, a raczej specyfika branży. Czy oczywistość – to dobry pomysł na oryginalność?
Jak dążyć do sukcesu? To się dzieje w Lęborku!
Piątek, 19 czerwca 2020
W środowisku lokalnym!
Oglądasz strony internetowe, śledzisz konta na fb, wnikasz w wielostronne zainteresowania, gdyż wirtualność zmusza do reakcji. Od przeszło 20 lat podbijam sieć w formie specjalnych słów, buduję marki, spotkam się z przyjaciółmi.
Dlaczego gazeta wnosi innowacyjne spojrzenie na treści? To proste!
Środa, 10 czerwca 2020
Informacja prasowa!
Czy wartość copywritingu kształtuje artykuł prasowy? Początek drogi piśmienniczej dotyka tematu licznych praktyk. A najlepsze z nich wnikają w świat gazet. To w takim ujęciu dobrych - prób i błędów, treningów, 100.000 starań - docierasz do celu.
Dlaczego wyprowadzam wielkie marki?
Środa, 3 czerwca 2020
W sieci!
Słowa – to tylko część wielkiej gry, bo liczy się - pomysł na ….- unikalność marki. Marketing to strategia, ale osobiste predyspozycje i umiejętności wróżą wówczas logiczny sukces.
Co mieści się w nauce i skąd tyle przykładów?
Piątek, 29 maja 2020
Nowe sposoby prezentacji treści!
Natychmiastowe uderzenie. Szybki impuls. Porywający tekst – to….droga do copywritera. Słowa – znaczą wszystko. Wiedzą o tym odbiorcy treści.
Jak wykorzystać krótkie teksty na WWW, które ukazują poziom uniwersytecki?
Piątek, 22 maja 2020
Krótkie wpisy!
Po studiach z zakresu copywritingu posiadam umiejętność pisania krótkich tekstów.
Określone zasady - wpisów umieszczanych w Internecie - wchodzą w skład :
Czy wiesz, dlaczego warto stworzyć miłe wnętrze?
Piątek, 15 maja 2020
Copywriting o aranżacji wnętrza!
Ścieżka treściwego przekazu informacji o firmie, która wnika w klimatyczne dekoracje, podnosi jakość wizualnych doznań. Dlatego podróżujesz ze mną do strefy domatorstwa, tradycji, a także nowoczesnych inspiracji...
Dlaczego psychologia wnika w copywriting?
Sobota, 9 maja 2020
Psychologiczne dylematy!
Strategiczne podejście do treści zawiera estetykę publikacji, słowa, szkielety, ale także elementy psychologii? Dlaczego ta cząstka wiedzy odciska ślady w licznych artykułach? Tworząc zdania rozpoczynasz pracę od pomysłu. I właśnie do tego celu potrzebujesz specjalnej podbudowy.
Poznaj projekt copywriterski na architekturę!
Poniedziałek, 4 maja 2020
W treściach!
Gdy wcielam się w skórę architekta, to nowa dawka emocji podbija Internet, który pokazuje drogę do interesujących przestrzeni.