Blog

Lębork – 1 słowo,1 miasto,1 społeczeństwo. A 100 myśli?

Piątek, 26 czerwca 2020

Nazwa dla Firmy?

Nazewnictwo – co to takiego? Szybki rytm, zmysłowość zawarta w 2 wyrazach, impuls, krzyk, a raczej specyfika branży. Czy oczywistość – to dobry pomysł na oryginalność?


Jak dążyć do sukcesu? To się dzieje w Lęborku!

Piątek, 19 czerwca 2020

W środowisku lokalnym!

Oglądasz strony internetowe, śledzisz konta na fb, wnikasz w wielostronne zainteresowania, gdyż wirtualność zmusza do reakcji. Od przeszło 20 lat podbijam sieć w formie specjalnych słów, buduję marki, spotkam się z przyjaciółmi.


Dlaczego gazeta wnosi innowacyjne spojrzenie na treści? To proste!

Środa, 10 czerwca 2020

Informacja prasowa!

Czy wartość  copywritingu kształtuje artykuł prasowy? Początek drogi piśmienniczej dotyka  tematu licznych praktyk. A najlepsze z nich wnikają w świat gazet. To w takim ujęciu dobrych  - prób i błędów, treningów, 100.000 starań - docierasz do celu.


Dlaczego wyprowadzam wielkie marki?

Środa, 3 czerwca 2020

W sieci!

Słowa – to tylko część wielkiej gry, bo liczy się  - pomysł na ….- unikalność marki. Marketing to strategia, ale osobiste predyspozycje i umiejętności wróżą wówczas  logiczny  sukces.


Co mieści się w nauce i skąd tyle przykładów?

Piątek, 29 maja 2020

Nowe sposoby prezentacji treści!

Natychmiastowe uderzenie. Szybki impuls. Porywający tekst – to….droga do copywritera. Słowa – znaczą wszystko. Wiedzą o tym odbiorcy treści.


Jak wykorzystać krótkie teksty na WWW, które ukazują poziom uniwersytecki?

Piątek, 22 maja 2020

Krótkie wpisy!

Po studiach z zakresu copywritingu posiadam umiejętność pisania krótkich tekstów.

Określone zasady  - wpisów umieszczanych w Internecie -  wchodzą w skład :


Czy wiesz, dlaczego warto stworzyć miłe wnętrze?

Piątek, 15 maja 2020

Copywriting o aranżacji wnętrza!

Ścieżka treściwego przekazu informacji o firmie, która wnika  w  klimatyczne dekoracje, podnosi jakość wizualnych doznań. Dlatego podróżujesz ze mną do strefy domatorstwa, tradycji, a także nowoczesnych inspiracji...


Dlaczego psychologia wnika w copywriting?

Sobota, 9 maja 2020

Psychologiczne dylematy!

Strategiczne podejście do treści zawiera estetykę publikacji, słowa, szkielety, ale także elementy psychologii? Dlaczego ta cząstka wiedzy odciska ślady w licznych artykułach? Tworząc zdania rozpoczynasz pracę od pomysłu. I właśnie do tego celu  potrzebujesz specjalnej podbudowy.


Poznaj projekt copywriterski na architekturę!

Poniedziałek, 4 maja 2020

W treściach!

Gdy wcielam się w skórę architekta, to nowa dawka emocji podbija Internet, który pokazuje drogę do interesujących przestrzeni.


Tego nie wiesz o STORYTELLINGU? To możliwe!

Piątek, 1 maja 2020

Pisarstwo, a copywriting?

Jak poprawnie dobierać słowa do zaproponowanego zdania? Czy publikacja zdradza poziom zdobytej wiedzy. Co „mówią” specjalne konstrukcje? I dlaczego warto zadbać o kontakty z fachowcami w sieci? Podstawowe pytania, to klucz do copywritingu.


Wielostronność.Tak przyciąga nowa siła informacji?

Piątek, 24 kwietnia 2020

Wielostronność spojrzenia na treści!

Tworzenie postów, artykułów i  grafiki, to 1 wspólna droga do konkretnego zadania. Osiągasz cel, gdy copywriter: pokazuje przykładowe zagadnienia, ubiera, to wszystko w otoczkę, a następnie zmusza do – reakcji.


I kiedy na statku marzeń widzisz ląd, to myślisz o copywritingu?

Piątek, 17 kwietnia 2020

Doskonała reklama!

Wszystkie nowoczesne bodźce zmuszą do kliknięć i określonej  reakcji czytelniczej. Liczy się całokształt oferty. Ale bez – słów – ona nie istnieje.


Teksty wartościowe i te z kosza….istnienie w sieci!

Piątek, 10 kwietnia 2020

W copywritingu!

Osoba wykształcona rozróżnia teksty wartościowe od tych, które nadają się do kosza…Dlaczego? W sieci i ludzkim umyśle następuje celowa selekcja informacji.


#SŁOWA. „Domena”. Kolejne czynniki warunkujące sukces w sieci.

Piątek, 3 kwietnia 2020

Czynnik ludzki!

W pracy przy stronach internetowych liczy się tzw. czynnik ludzkistopień kreatywności. Zasoby   unikalności  różnych marek tworzą przecież żywe osoby, które wymyślają nowe zagadnienia, skojarzenia i silne słowa kluczowe.


Copywriting mówi zmysłami. Poznaj sensoryczność.

Piątek, 27 marca 2020

Copywriting atakuje zmysły!

Profesjonalny tekst  specjalistyczny – to nie suche, konkretne  - słowa. Studia z tego zakresu uczą więc umiejętności określanej fachowo, jako – marketing sensoryczny. Niektóre osoby, bez tego wykształcenia, nie rozumieją  stylowych treści o zabarwieniu innej ścieżki dostępu


Copy nie przeciąga zleceń. Copy nakręca rynek – hasło reklamowe!

Sobota, 21 marca 2020

Korzyści od zamieszania!

W profesjonalnym ujęciu copy – dominuje język korzyści. Ale pewne schematy i wyrażenia podnoszą zawsze poziom skuteczności w strefie wirtualnych działań odbiorcy. Właśnie, dlatego  „polonistyka”  nie przekłada się na zasięgi sieciowe. Nowy trend, innowacja internetowa, to i ukształtowana forma wypowiedzi, bądź zachęta do ruchu.



Przejdź do góry strony