Chcesz poznać sposób na szybkie czytanie treści? „Call to action”

Chcesz poznać sposób na szybkie czytanie treści? „Call to action”

W sieci!

Po tygodniowych szkoleniach -  u specjalistów od social mediów  - stwierdzam, że ich poziom wiedzy pokrywa się z tym wszystkim co oferują studia.  Język na FB, Insta – to dominacja treści sprzedażowych, które stosują pewne zasady i zachowują określone  wymogi. Dla przeciętnego odbiorcy wydaje się wręcz – „dziwny” – „zastanawiający”, ale pewnikiem takich działań pozostaje- zachęta do działania – czyli specjalistycznie – „call to action”.

Tryb rozkazujący:

- liczy się marketingu sieciowym, gdyż gwarantuje natychmiastową reakcję.

Załączenie wezwań do wykonania czynności, to domena copywriterów, którzy, poza unikalnymi hasłami reklamowymi, zachętami, 2 słowami, formami wyrażania specyfiki firmy wnoszą - inny – przekaz.

W telefonie!

Podczas leśnego spaceru izoluję się od technologicznego szumu, ale wykonuję też zdjęcia telefonu komórkowego w otoczeniu bajecznej zieleni. Zasięg? Brak zasięgu. Podgląd treści. Brak obrazu. Internet. Brak sieci. Te różne kontrasty to obecny wymiar życia. W moim przypadku podczas zarządzania stronami, to naturalna czynność, która wspomaga pracę na rzecz innych osób.

W świecie biżuterii!

- zasiadam w klimatycznym miejscu i oglądam nowe produkty, które -  przy  pięknym kobiecym ciele  - wróżą nowy blask i połysk, a  w sklepie prezentację towaru;

- zasiadam przy newsach – relacjach z napisanego scenariusza dotyczącego wydarzenia kulturalnego -  i oglądam relację w sieci.

Co działa na odbiorcę?

- Zdjęcie i tekst.

Dlatego w sklepie z patrzę na nowe dostawy i romantyczne opisy.

 

Przejdź do góry strony