Co odstrasza klienta? Treści warte 1000000.

Co odstrasza klienta? Treści warte 1000000.

W sieci!

Podstawowy błąd przy tworzeniu treści, to nudny przekaz informacji. I chociaż poprawność językowa wskazuje na to, że artykuł posiada z 1000 faktów, to jednak reakcja czytelnika zamyka się w  następujących zasadach:

- wejście na WWW, wybór treści, scrollowanie przez 2 sekundy, wyjście z WWW.

Dlaczego dochodzi do takich zachowań?

Okazuje się, że nuda bijąca z nadmiaru informacji przypomina instrukcję złożenia elektronicznego urządzenia. A kto to czyta dobrowolnie? Właśnie w takie pułapki wpadają przedsiębiorcy, którzy wyobrażają sobie sytuację z pespektywy edukowania o licznych schematach.

Drugi czynnik z błędami – to zawartość tzw. „Wampirów Energetycznych”, czyli słów, których wykształcony copywriter nie projektuje w treściach. Dlatego po lekturze artykułu z widocznymi – takimi wyrazami – jakość przekazu przekręca się w dół.

W czytelnictwie!

Jako 3  czynnik wywołujący nudę zaliczasz specjalistyczne nazewnictwo – czyli trudne zwroty – znane tylko w danej branży, a nie dla przeciętnego odbiorcy. Reakcja zwrotna – wymusza ponowne wyjście z WWW.

Satysfakcja przedsiębiorcy: tekst z 1000 danych = ocena klienta: nuda.

Dlaczego dochodzi do takich sytuacji?

Ogólne zadowolenie z treści mija się z opinią przeciętnych użytkowników sieci, czyli „tego nie da się dłużej czytać”. W efekcie końcowym – zamiast wzrostu zainteresowania daną branżą – notuje się ucieczki klientów z www.

Co wpływa na płynność treści?

- nowe formy piśmiennicze z zakresu copywritingu i doskonały projekt tekstu.

Dlatego fonia gra – 505 060 972.

 

 

 

 

 

Przejdź do góry strony