Co prezentują copy, a czego nie prezentują zwyczajni pisarze? - pytanie zadane w imieniu czytelnika!

Co prezentują  copy, a czego nie prezentują zwyczajni pisarze? - pytanie zadane w imieniu czytelnika!

Moda w treściach na Webwriting!

Po studiach z zakresu copywritingu i webwritingu  - poruszam się w sieci przy pomocy zwięzłych treści, ale za to nadążających za współczesnymi nowinkami stylistycznymi. Dlatego 1 zdanie – sprzedaje produkt, 1 zdanie – zmusza do reakcji, 1 zdanie – wpływa na ruch sieciowy, 1 zdanie – wkłada produkt do koszyka, 1 zdanie – opisuje zmysłami. Sztuka wspiera działania copy  - opiera się na nowej formie pisarskiej, czyli – Webwritingu.

Co to oznacza w praktyce?

Początek – mały wpis na górze artykułu – to sedno sprawy. Rozpoczynasz przygodę z czytaniem od funkcji zainteresowania i zatrzymania odbiorcy. Dopiero po tym wstępie przychodzi czas na długi przekaz informacji. Sztuka innowacji zmusza do innego ujęcia każdego tematu – specjalistycznego – unikalnego – odmiennego – szokującego – bądź lirycznego, z mocą kreatywnego pojęcia nowego newsa.

Nowości w internetowym stylu!

5 zdań – pełnych konkretów. Tylko tyle. Aż tyle. Sztuka przekazu danych.

5 zdań – w profesjonalnym szkielecie treści – tylko tyle, aż tyle.

5 zdań – w zachęcie do zakupów, tylko tyle, aż tyle.

5 zdań – wymuszających włożenie produktu do koszyka – tylko tyle, aż tyle.

Zdania, które wprawiają w ruch koła maszyny. Tylko Ty decydujesz, co sprzedajesz. Czy wykładasz na stół: kosmetyki, posiłki, ubrania, obrazy, naczynia, buty, elektronikę, meble?

Co z tym robię?

Zamieniam słowa w impulsy, które stanowią lekcję przywiezioną prosto z Gdańska.

Web – Writing!

Stosuję słowa kluczowe – zawsze i wszędzie, zgodnie z założeniami klienta. Słucham podpowiedzi. Wczuwam się w rynek sprzedażowy.

Układam wpisy. Pokazuję innowacyjne szkielety. Szokuję. Przyciągam. Prezentuję. Czaruję słowami.

Buduję nowości stylistyczne.

Badam modę internetową.

Oddaję wiedzę w dobre ręce.

Webwriting – sztuka tworzenia treści przeznaczonych do publikacji -  w NECIE.

Tajemnice doboru słów, wyrażeń, zachęt, opisów w zasięgu dłoni:

= 505 060 972

 

 

Przejdź do góry strony