Co prezentują copy, a czego nie prezentują zwyczajni pisarze? - pytanie zadane w imieniu czytelnika!
Moda w treściach na Webwriting!
Po studiach z zakresu copywritingu i webwritingu - poruszam się w sieci przy pomocy zwięzłych treści, ale za to nadążających za współczesnymi nowinkami stylistycznymi. Dlatego 1 zdanie – sprzedaje produkt, 1 zdanie – zmusza do reakcji, 1 zdanie – wpływa na ruch sieciowy, 1 zdanie – wkłada produkt do koszyka, 1 zdanie – opisuje zmysłami. Sztuka wspiera działania copy - opiera się na nowej formie pisarskiej, czyli – Webwritingu.
Co to oznacza w praktyce?
Początek – mały wpis na górze artykułu – to sedno sprawy. Rozpoczynasz przygodę z czytaniem od funkcji zainteresowania i zatrzymania odbiorcy. Dopiero po tym wstępie przychodzi czas na długi przekaz informacji. Sztuka innowacji zmusza do innego ujęcia każdego tematu – specjalistycznego – unikalnego – odmiennego – szokującego – bądź lirycznego, z mocą kreatywnego pojęcia nowego newsa.
Nowości w internetowym stylu!
5 zdań – pełnych konkretów. Tylko tyle. Aż tyle. Sztuka przekazu danych.
5 zdań – w profesjonalnym szkielecie treści – tylko tyle, aż tyle.
5 zdań – w zachęcie do zakupów, tylko tyle, aż tyle.
5 zdań – wymuszających włożenie produktu do koszyka – tylko tyle, aż tyle.
Zdania, które wprawiają w ruch koła maszyny. Tylko Ty decydujesz, co sprzedajesz. Czy wykładasz na stół: kosmetyki, posiłki, ubrania, obrazy, naczynia, buty, elektronikę, meble?
Co z tym robię?
Zamieniam słowa w impulsy, które stanowią lekcję przywiezioną prosto z Gdańska.
Web – Writing!
Stosuję słowa kluczowe – zawsze i wszędzie, zgodnie z założeniami klienta. Słucham podpowiedzi. Wczuwam się w rynek sprzedażowy.
Układam wpisy. Pokazuję innowacyjne szkielety. Szokuję. Przyciągam. Prezentuję. Czaruję słowami.
Buduję nowości stylistyczne.
Badam modę internetową.
Oddaję wiedzę w dobre ręce.
Webwriting – sztuka tworzenia treści przeznaczonych do publikacji - w NECIE.
Tajemnice doboru słów, wyrażeń, zachęt, opisów w zasięgu dłoni:
= 505 060 972