Co to jest Reklama Wędrująca! Decydujesz się na sukces!
Idziemy do….strefy
- komórki, laptopa, aby sprawdzić w reklamie zalety określonego produktu. Jednak w przypadku Firmy – Przedsięwzięcia – Pomysłu – zahaczamy już o szerszy krąg osób, które pragną zobaczyć własne wytwory, efekty pracy, poznać opinie, komentarze, zbadać jakość zdjęć i tekstu przewodniego. Pewnie, dlatego wędrująca reklama wybiera do swych celów:
- miejsce i przedział czasowy – ogólnej prezentacji.
W Restauracji „Różana”!
Przykładem innowacyjnej reklamy bywa wystawa prac plastycznych, które pragniemy oglądać i podziwiać. Ale przy tym wszystkim zapraszamy także do lokalu naszych bliskich i całe Rodziny…..dobrze jest zatem wypić wspólnie zarówno kawę, sok, jak i zjeść obiad, deser, aby nacieszyć się magią danej chwili.
Rozgłos!
Reklama nabiera mocy w momencie rozgłosu. Do tego celu służą nam social media, Insta i inne kanały przetwarzania treści.
Współpraca z ważnymi partnerami i Firmami!
Różne ścieżki prowadzą nas do konkretnych marketingowców, bądź całych zakładów pracy. 2 drogi – stykają się więc w Internecie: podczas udostępniania postów na fb, wymiany linków, gdyż wtedy artykuły i zdjęcia dotyczą konkretnej promocji.
Liczy się więc:
- zakres i zasięg.
Pokrewna tematyka albo cenne pole działania wiążą instytucje w celach poszerzających wymianę informacji. Odciskają ślad. Wyznaczają nowe tory, aby poszerzać zakres usług, poprawiać warunki pracy, wpływać na charakter innowacji menadżerskiej, gdyż zawsze warto się czegoś - nauczyć.
Poszukiwacze oryginałów!
2 partnerów poszukuje zatem modnej innowacji, która wpływa na wizerunek firmy, a także korzyści podkreślających każdy zamysł. Po spotkaniach na szczycie ( przy kawie i ciastku) , licznych dyskusjach, świat nabiera spojrzenia wartego nutki dynamizmu.
Co się liczy?
- kontakt bezpośredni, pośredni,
- wymiana pomysłów,
- szybkość i otwartość w podejmowaniu decyzji,
- odwaga, przebojowość,
- dążenie do celu.
Wędrując z reklamą pozwalasz na jej rozpowszechnianie.
Wykorzystuj więc darmowe narzędzia:
- czyli dobrodziejstwa sieci.