Content dla określonej działalności?To konkrety i coś więcej!

Content dla określonej działalności?To konkrety i coś więcej!

Sztuka prezentacji!

Wybrany przedział tematyczny – to główne zagadnienie, które dość często poddaję obróbce. Same zdania ubarwiam zatem literackimi odnośnikami albo tworzę z nich wartości typowo marketingowe.  Bo słowa w sieci, to wzrost czytelnictwa, a pobudzanie wyobraźni, to już czynnik warunkujący ciekawe artykuły. Dlatego nudne konkrety – oznaczają wyłączenie strony po 2 sekundach, za to opis o podłożu literackim, z poczuciem węchu, smaku, zmysłowości, to coś zatrzymującego odbiorcę.

Jak czytasz?

- wybiórczo - na początku śledzisz 5 pierwszych zdań, "scrollujesz" środek, zatrzymujesz się na zakończeniu. O tym, czy walczysz o zrozumienie, przedłożenie tematu i wymuszenie zakupów – świadczą zatem odpowiednie słowa. O ile po prześledzeniu tekstu nie widzę zwrotów pobudzających aktywność – wiem, że treści nie przygotował wykształcony copywriter. O ile czytam – długi artykuł, z którego wieje nudą, wiem, że ten ktoś nie studiował copywritingu. Suche fakty – to, bowiem  wielki marazm na WWW.

Jak tworzę?

Do konkretów dodaję ludzką wyobraźnię, która odbija się o plastyczność, kreowanie wizerunku, smak artystyczny, powiązania tematyczne, spójne zagadnienia, odskocznię, abstrakcję i dobry gust. W ogólnym czytaniu treści – zatrzymuję Cię, więc przy różnych bodźcach.

Dlaczego długi i nudny tekst – to porażka?

W wizji klienta zmusza go do natychmiastowej ucieczki z WWW.  

Ty też tak robisz?

- Tak.

Dlaczego użycie różnych form copywriterskich - to oryginalność i wyróżnianie się na rynku internetowym?

- Czytelnik poszukuje namiastki przenośni – w czasie, do miejsc, produktów i poczucia, że one należą już do niego. Bo wówczas to sprzyja chęci ich posiadania.

Dlaczego długi tekst to przegięcie?

- W XXI wieku – czytelnik szanuje własny czas.

Dlaczego płynność i logiczność w treści, to podstawa?

Przeskoki tematyczne świadczą, bowiem o braku wykształcenia w tym zakresie.

Dlatego - fonia gra- 505 060 972

 

Przejdź do góry strony