Content dla określonej działalności?To konkrety i coś więcej!
Sztuka prezentacji!
Wybrany przedział tematyczny – to główne zagadnienie, które dość często poddaję obróbce. Same zdania ubarwiam zatem literackimi odnośnikami albo tworzę z nich wartości typowo marketingowe. Bo słowa w sieci, to wzrost czytelnictwa, a pobudzanie wyobraźni, to już czynnik warunkujący ciekawe artykuły. Dlatego nudne konkrety – oznaczają wyłączenie strony po 2 sekundach, za to opis o podłożu literackim, z poczuciem węchu, smaku, zmysłowości, to coś zatrzymującego odbiorcę.
Jak czytasz?
- wybiórczo - na początku śledzisz 5 pierwszych zdań, "scrollujesz" środek, zatrzymujesz się na zakończeniu. O tym, czy walczysz o zrozumienie, przedłożenie tematu i wymuszenie zakupów – świadczą zatem odpowiednie słowa. O ile po prześledzeniu tekstu nie widzę zwrotów pobudzających aktywność – wiem, że treści nie przygotował wykształcony copywriter. O ile czytam – długi artykuł, z którego wieje nudą, wiem, że ten ktoś nie studiował copywritingu. Suche fakty – to, bowiem wielki marazm na WWW.
Jak tworzę?
Do konkretów dodaję ludzką wyobraźnię, która odbija się o plastyczność, kreowanie wizerunku, smak artystyczny, powiązania tematyczne, spójne zagadnienia, odskocznię, abstrakcję i dobry gust. W ogólnym czytaniu treści – zatrzymuję Cię, więc przy różnych bodźcach.
Dlaczego długi i nudny tekst – to porażka?
W wizji klienta zmusza go do natychmiastowej ucieczki z WWW.
Ty też tak robisz?
- Tak.
Dlaczego użycie różnych form copywriterskich - to oryginalność i wyróżnianie się na rynku internetowym?
- Czytelnik poszukuje namiastki przenośni – w czasie, do miejsc, produktów i poczucia, że one należą już do niego. Bo wówczas to sprzyja chęci ich posiadania.
Dlaczego długi tekst to przegięcie?
- W XXI wieku – czytelnik szanuje własny czas.
Dlaczego płynność i logiczność w treści, to podstawa?
Przeskoki tematyczne świadczą, bowiem o braku wykształcenia w tym zakresie.
Dlatego - fonia gra- 505 060 972