Copy - Writing? Tworzenie treści!
Szkielety wyrazów!
Słowa - jako bodźce – to znaki ułożone w wymowny sposób, których zadanie polega na wnikaniu do ludzkiego sposobu myślenia o usłudze albo produkcie. W 1 ujęciu wyrazy – to zachęta, obraz, klimat, korzyść i sposób prezentacji – bo dodają wówczas profesjonalnego wymiaru.
Nakreślasz wymowne znaki „?”!
Jak rozpoznaję wpisy osób wykształconych w tym temacie?
- Po 2 sekundowym układzie treści.
Dlatego – pewne słownictwo, określa rolę i zadania marketingu internetowego, a także wymusza określone reakcje.
Czy słowa – sprzedają?
- Tak.
Czy słowa opisują?
- Tak.
Czy słowa wymuszają włożenie produktu do koszyka?
- Tak.
Czy przypadkowe zdania spełniają takie zadanie?
- Nie.
Czy czytelnik wymaga wsparcia psychologicznego?
- Tak. Na etapie podejmowania decyzji o zakupach.
Jak widzisz – copywriter – to osoba podkręcająca markę danej Firmy, dlatego dość konkretnie wyznacza kolejne cele. Do zasług copy zaliczasz – pokaz wiedzy, umiejętność perswazji, podawanie logicznych przykładów, wymuszanie ruchu w sieci, używanie pojęć i zwrotów wartych włożenia towaru do koszyka. W takich rolach – drzemie wielki potencjał, ukrywa się pozytywny wizerunek zakładu pracy, gdyż współczesna ocena - ludzi i ofert - opiera się na tym, co pokazujesz w Internecie. W zasięgu dłoni pozostaje wówczas – wewnętrzny krytyk, który dokonuje porównania podobnych branż usługowych, ponieważ to on decyduje o wyborze strony www, sklepu, osoby publicznej, czy tego, co znajduje się na półkach.
A kiedy czas przybliża świąteczne zakupy:
- wtedy fonia gra – 505 060 972.