Copywriterzy nie używają maszyny do pisania. Copywriterzy wnikają w sieć. – hasło reklamowe!

Copywriterzy nie używają maszyny do pisania. Copywriterzy  wnikają w sieć. – hasło reklamowe!

Dlaczego wybierasz  produkty i usługi w Internecie?

Przeciwnicy Internetu nadal komentują jego złe moce. Operatywni obserwatorzy wiedzą już, że wkraczasz w nowy wymiar informacji. Jaki? Biznes i sprzedaż zdobywa sieć. Ale nie tak – jak sądzisz. Nagle dobre jakościowo towary oferuje osoba na facebooku, czy na Instagramie. Ten nowoczesny proces dopiero wkracza do wielkiej akcji. Ale….. zatrzymaj się przy nim, pomyśl, czy tak budujesz szkielet dla słowa -  wygoda.

Dlaczego dynamicznie krążysz  w necie?

Przyczyny skutecznej dynamiki obrotu pieniędzy ukrywa hasło – informacja. Jej natychmiastowy przepływ zmusza Cię  do podjęcia konkretnych kroków. Widzisz, oceniasz, zastanawiasz się, kupujesz, masz przy sobie. Pojęcie dość proste, ale dlaczego ukryte w sieci? Bo człowiek w XXI wieku ceni swój czas i wygodne życie. Leżysz  zatem na kanapie, podjadasz kolację i sprawdzasz….produkty, które Ciebie interesują. Ilość zdjęć wywołuje emocje. Ty decydujesz: co kupujesz, ile, w jakiej cenie. Władza pozostaje w prywatnych rękach.

W biznesie!

Większość firm korzysta z Internetu. Bo…. gdy poszukujesz:

-  stolarza, hydraulika, czy cukiernika, to wpisujesz zapytanie w Internecie.

 W ciągu 1 sekundy zdobywasz telefony do 50 osób. Już nie jedziesz samochodem do zakładu pracy, nie sprawdzasz w firmie cennika usług, tylko selekcjonujesz sieciowe treści i wybierasz najlepszego fachowca. Szybko. Skutecznie. Konkretnie.

W copywritingu!

Tworzysz w necie posty i newsy. Zlecasz je na zamówienie. Budujesz  strategie. Podmieniasz. Sugerujesz  zmiany. Copywriter pracuje więc w dowolnym miejscu i czasie. Pisze  i fotografuje - wtedy kiedy i gdzie - chce. Innym plusem takiego podejścia do zadania jest płynność natchnienia i możliwość natychmiastowego odpalenia laptopa, wyjęcia notatnika i zapisania pomysłu oraz cennych  myśli. Ta innowacyjna  forma zdobywa rynek, zmusza do zrealizowania zadania, do przeliczenia przerw, intensywnej pracy, wykonania kilku czynności równocześnie. Przestawiasz się na nowe tory. Wsiadasz do pendolino. A nawet w nim tworzysz. Oszczędność czasu polega na pisaniu w każdym dowolnym miejscu. Napływ pomysłów do artykułów następuje automatycznie, a Ty notujesz wszystko w wybranym formacie.

Od copywriterki…

- Pamiętam, że na studiach podyplomowych jedna z copywriterek zdradza w tajemnicy, że marzy o lekkiej ucieczce  od zajęć domowych, zamknięciu się w kawiarni i przygotowaniu artykułu tematycznego. Bo to daje jej siłę, moc, wiarę. Bo kocha ten stan twórczego zamyślenia. Bo to jest jej żywioł. Bo to jest jej świat….

Bo wtedy muzyka idealnie gra….

 

Przejdź do góry strony