Copywriting modowy: 3 motywy na przyszłość!

Copywriting modowy: 3 motywy na przyszłość!

W sieci!

Copywriting zależy od podejścia do tematu. W strefie mody panuje jednak  zdecydowana dowolność wypowiedzi, a także twórcza wizja  nowych słów,  po wkładanie  do artykułów   naleciałości z języka angielskiego, kreowanie  innowacyjnych zdań, nakreślanie stylu. To copy decyduje o marce i jej znaczeniu, gdyż kształtuje gusta, naprowadza na modne części:

  1. garderoby,
  2. ozdób,
  3. dodatków.

W siedzibie biur projektowych  trwają zawsze długie narady i dyskusje o trendach, które dominują  w określonym roku kalendarzowym. Rolą copy, od newsów prasowych i blogowych, pozostaje ich opis.

Dlatego….

Jako odważny twórca  – wyznaczam  kolejne ścieżki, układam góry z  ubrań, buduję nowe  stylizacje, bo…. w założeniach odbiegam od wszelkich nakazów i zakazów. 

Moda na styl!

W copywritingu panuje moda na: artykuły, które „się sprzedają”. Co to oznacza w praktyce? Konkretne  słowa, odezwy, szkielety – wzbudzają ciąg pozytywnych skojarzeń, które w sieci zmuszają czytelników do określonej  -  reakcji.   Teksty dla klienta – to specyficzna układanka tego, co wiem  o Firmie oraz licznych produktach, ponieważ wczuwam się w rolę przewodnika po świecie  wiecznie pełnych magazynów. A styl   dla sklepu - to słowa,  towar i ….koszyk.

Kreator dnia i tygodnia!

Twórczość – proste słowo i dość  plastyczne,  występuje także w copywritingu. Z tym, że w przypadku mody motywuje czytelnika do rzeczowego wybory czegoś tylko  dla siebie, gdyż prawa sieciowe działają głównie na wzrok i  wszystkie radosne potrzeby zakupowe. Na tym etapie przyciągania liczy się: zdjęcie, jego jakość, otoczenie dla fotografa oraz  wartość słów. A magia? Ona wnika w artykuły, galerie zdjęciowe i kolejne motywy kluczowego przemieszcza się  do strefy marzeń. Dlatego decydujesz się na….kogoś takiego:

- jak.....

Sylwia Skroś

505 060 972

Przejdź do góry strony