Copywriting modowy: 3 motywy na przyszłość!
W sieci!
Copywriting zależy od podejścia do tematu. W strefie mody panuje jednak zdecydowana dowolność wypowiedzi, a także twórcza wizja nowych słów, po wkładanie do artykułów naleciałości z języka angielskiego, kreowanie innowacyjnych zdań, nakreślanie stylu. To copy decyduje o marce i jej znaczeniu, gdyż kształtuje gusta, naprowadza na modne części:
- garderoby,
- ozdób,
- dodatków.
W siedzibie biur projektowych trwają zawsze długie narady i dyskusje o trendach, które dominują w określonym roku kalendarzowym. Rolą copy, od newsów prasowych i blogowych, pozostaje ich opis.
Dlatego….
Jako odważny twórca – wyznaczam kolejne ścieżki, układam góry z ubrań, buduję nowe stylizacje, bo…. w założeniach odbiegam od wszelkich nakazów i zakazów.
Moda na styl!
W copywritingu panuje moda na: artykuły, które „się sprzedają”. Co to oznacza w praktyce? Konkretne słowa, odezwy, szkielety – wzbudzają ciąg pozytywnych skojarzeń, które w sieci zmuszają czytelników do określonej - reakcji. Teksty dla klienta – to specyficzna układanka tego, co wiem o Firmie oraz licznych produktach, ponieważ wczuwam się w rolę przewodnika po świecie wiecznie pełnych magazynów. A styl dla sklepu - to słowa, towar i ….koszyk.
Kreator dnia i tygodnia!
Twórczość – proste słowo i dość plastyczne, występuje także w copywritingu. Z tym, że w przypadku mody motywuje czytelnika do rzeczowego wybory czegoś tylko dla siebie, gdyż prawa sieciowe działają głównie na wzrok i wszystkie radosne potrzeby zakupowe. Na tym etapie przyciągania liczy się: zdjęcie, jego jakość, otoczenie dla fotografa oraz wartość słów. A magia? Ona wnika w artykuły, galerie zdjęciowe i kolejne motywy kluczowego przemieszcza się do strefy marzeń. Dlatego decydujesz się na….kogoś takiego:
- jak.....
Sylwia Skroś
505 060 972