Copywriting – po 1- 2 - scenariusze imprez, konferansjerka!
W innej formie!
Teksty. Twórczość nie ogranicza się tylko do stron internetowych i świata wirtualnego. Cowywriting – gości wcześniej na scenie, bądź w formie projektu. W tej innowacji liczy się, bowiem także pomysł.
To w ramach specjalnego zadania tworzę treści pod konkretne wydarzenie kulturalne, które nabiera rumieńców, w blasku scenicznych świateł, czy sposobu zaistnienia w nowej przestrzeni.
Zmienność stylu kameleona!
Marketing i jego prawa – to 1.
Występ publiczny – to 2.
Świat mody – to 3.
A kreowanie siebie na 100 pięknych twarzy – to zadanie warte imponującego życia.
Literacko!
Sam marketing - to sztuczne hasła i zapytania. Inaczej pokazuje słowa zabawa literacka, którą podpierają dzieła znanych autorów. Od smaku, zapachu, dotyku, koloru – po opisy krajobrazu, następuje nowa jakość usług. Pomysłowość copywritera – to unikalność zdań. Skuteczność – wzruszenie i przenośnia – to celowa strefa, która wywołuje określone uczucia. Czytelnik utożsamia się wówczas z myślami pisarza. Czyta uważniej. Pragnie jeszcze więcej. Bo płynie na wielkiej fali przyciągania.
W schematach!
Schematy, które wykorzystuję, głównie w postach, nawiązują do zasad copywriterskich. Zmuszają do reakcji i przemyśleń. Scenariusze – to zupełnie inna bajka, bo i cała otoczka – to subtelna kompozycja teatralna. Lubię, gdy wszystko współgra. Lubię, gdy wszystko Cię zaskakuje. Lubię , gdy odczuwasz emocje. W ramach projektów liczą się więc: słowa, ubrania, rekwizyty, dialog, monolog, wstęp do filmu, scenka tematyczna. Brawa publiczności.
Artykuł i jego wartość!
Na tym blogu króluje treść związana z pracą copywritera. Grupa docelowa poszukuje tu informacji, które pokazują zakres umiejętności i wiedzy. Do tego wszystkiego nawiązują więc osobiste przemyślenia, wywołujące uczucia łączności i nadawania na tych samych falach.
Bo – gdy cały świat gwałtownie wsiada do pociągu, Ty zamykasz oczy. Oglądasz kołyszące się liście, pochylone trawy i unoszące głowy – najcudowniejszych kwiatów. Przewracasz kartki starej książki, ponieważ, jej zapach i kolor okładki, potwierdzają upływ czasu. Pewna historia przyciąga jeszcze bardziej, jeszcze silniej, z nostalgicznymi wzmiankami, aby po 5 minutach przedstawiać inną wartość. Bo w tym mistrzowskim słowie – nie liczą się chwyty, tylko wyjątkowe i zmysłowe doznania.