Czy wiesz, że branding i rebranding prowadzą do strategii firmy?
W sztuce projektowania!
Branding prowadzi do wyprowadzania marek, które bardzo często identyfikujesz w sieci. Od słów, reklam, wizytówek, logo – po strony internetowe - przebiega cały proces spójności zaplanowanych działań. Tylko wtedy całokształt 1 nazwy - dominuje w pojęciu mocy wizerunkowej, gdyż sprawia wrażenie doskonałego projektu.
Branding i ster!
W takich twórczych zamierzeniach liczą się słowa, które opisują poszczególne elementy naszej układanki. Bez skręcania w inne zagadnienia, bez przesytu i braku inwencji.
Założenia:
- Wybór naszego koloru.
- Zamówienie grafiki.
- Podłączenie WWW.
- Media społecznościowe.
- Pomysł wywoławczy na markę.
- Reklama.
Co pamięta użytkownik telefonów komórkowych, laptopów?
- Hasło reklamowe.
- Slogan.
- ale przede wszystkim uniwersalny pomysł copywritera, która zatrzymuje uwagę odbiorców, zmusza do konkretnych reakcji oraz potęguje uczucia przynależności do tego określonego zakładu.
Copywriter buduje strategię marki:
- wyznacza jej poszczególne punkty.
Copywriter - opisuje dane elementy marki.
Copywriter - porusza się przy słowach kluczach.
Copywriter - dąży do zaplanowanego efektu – czyli rozpoznawalczości.
Copywriter – porusza ważne tematy.
Copywriter - odpowiada na pytania.
Copywriter – pokazuje wartościowe cechy.
Wartość marki otwiera się na wzornictwo, które dąży do 1 schematu. Dlatego treści i graficzne rozwiązania pokazują ten sam kierunek dla rozwoju Firmy. A komunikat zwrotny od odbiorcy przychodzi w formie m.in. wypełnionego koszyka. Brand zasysa markę, gdyż tworzy kanały szerokiej komunikacji na różnych płaszczyznach, natomiast copy dołącza do każdego środka współpracy konkretne opisy. Gdy wszystkie działania wpływają na 1 całość - powstaje potężna budowla, z apartamentami, basenami, kinem, holami, recepcją i salami dla wykładowców. W wizji sieciowego wizerunku pojawia się nowość – przemyślana i atakująca czytelników – z całkowicie innowacyjną formą.
Znane marki – to m.in. sieciówki, kawiarnie, sklepy firmowe z kawą, lokale gastronomiczne, osoby indywidualne: architekci, projektantki mody, mistrzowie biznesu, artyści, piosenkarze, celebryci.
Wyprowadzanie marki i pomysł na 1 branding - wiążą się z kosztami, ale to one przyciągają do zaplanowanej sprzedaży i przywiązują do właściciela danej firmy.
Dlatego fonia gra - 505 060 972