Czy wiesz, że branding i rebranding prowadzą do strategii firmy?

Czy wiesz, że branding i rebranding prowadzą do strategii firmy?

W sztuce projektowania!

Branding prowadzi do wyprowadzania marek, które bardzo często identyfikujesz w sieci. Od słów, reklam, wizytówek, logo – po strony internetowe - przebiega cały proces spójności zaplanowanych działań. Tylko wtedy całokształt  1 nazwy - dominuje w pojęciu mocy wizerunkowej, gdyż sprawia wrażenie doskonałego projektu.

Branding i ster!

W takich twórczych zamierzeniach liczą się słowa, które opisują poszczególne elementy naszej układanki. Bez skręcania w inne zagadnienia, bez przesytu i braku inwencji.  

Założenia:

  1. Wybór naszego koloru.
  2. Zamówienie grafiki.
  3. Podłączenie WWW.
  4. Media społecznościowe.
  5. Pomysł wywoławczy na markę.
  6. Reklama.

Co pamięta użytkownik telefonów komórkowych, laptopów?

  1. Hasło reklamowe.
  2. Slogan.

- ale przede wszystkim uniwersalny pomysł copywritera, która zatrzymuje uwagę odbiorców, zmusza do konkretnych reakcji oraz potęguje uczucia przynależności do tego określonego zakładu.

Copywriter  buduje strategię marki:

- wyznacza jej poszczególne punkty.

Copywriter - opisuje dane elementy marki.

Copywriter - porusza się przy słowach kluczach.

Copywriter - dąży do zaplanowanego efektu – czyli rozpoznawalczości.

Copywriter – porusza ważne tematy.

Copywriter - odpowiada na pytania.

Copywriter – pokazuje wartościowe cechy.

Wartość marki otwiera się na wzornictwo, które dąży do 1 schematu. Dlatego treści i graficzne rozwiązania pokazują ten sam kierunek dla rozwoju Firmy. A komunikat zwrotny od odbiorcy przychodzi w formie m.in. wypełnionego koszyka. Brand zasysa markę, gdyż tworzy kanały szerokiej komunikacji na różnych płaszczyznach, natomiast copy dołącza do każdego środka współpracy konkretne opisy. Gdy wszystkie działania wpływają na 1 całość - powstaje potężna budowla, z apartamentami, basenami, kinem, holami, recepcją i salami dla wykładowców. W wizji sieciowego wizerunku pojawia się nowość – przemyślana i atakująca czytelników – z całkowicie innowacyjną formą.

Znane marki – to m.in.  sieciówki, kawiarnie, sklepy firmowe z kawą, lokale gastronomiczne, osoby indywidualne: architekci, projektantki mody, mistrzowie biznesu, artyści, piosenkarze, celebryci.

Wyprowadzanie marki i pomysł na 1 branding - wiążą się z kosztami, ale to one przyciągają do zaplanowanej sprzedaży i przywiązują do właściciela danej firmy.

Dlatego fonia gra - 505 060 972

Przejdź do góry strony