Dlaczego 1 słowo, a 100 pomysłów na otoczkę treści?

Dlaczego 1 słowo, a 100 pomysłów na otoczkę treści?

Love!

Kocham….gdy Walentynki…

Uwielbiam…gdy miłe słowa…

Tęsknię….gdy czas na…

- a u copy…

-  Tak słodko wypada z obiegu słowo – kocham – gdy szybkie zawirowania losu galopują po szczęście.

- Tylko, gdy uwielbiam zatapiać się w słowach pełnych wartości – miłe przerywniki wzbudzają wielkie miłości.

- Zawsze kiedy tęsknię  - za szybami kawiarni przemieszcza się potężny tłum ludzi, a kawa paruje tak nostalgicznie przy srebrnych sztućcach.

Kocham – to magiczne słowo, które uaktywnia się w copywritingu podczas Święta Zakochanych.

Bo…

Copy też  -  kocha – tworzyć zdania pełne wartości, zarządzać treściami, dlatego wzbudza powszechny zachwyt z nutką romantycznych wzruszeń.

Co daje przekaz treści?

  1. Kocha. Uwielbia. Szanuje.
  2. Dotyka serca z magią koloru czerwonego. Uwielbia słodkie ciasteczka. Szanuje własne poglądy.

Co wnosi dobór słów?

- jakość, unikalność, pomysłowość, trendy mody, wzornictwo, wielkie serce.

Co powoduje szybkie czytanie?

- pogłębia wiedzę, daje powiązania myślowe, wzbudza zachwyt, wzrusza, przenosi do świata marzeń.

Co motywuje Cię do wzmacniania zdań?

- marketing, sprzedaż, reklama, promocja.

Co nadaje na dobrych falach?

- wartościowa układanka foto – tekstowa.

Literki i czas wizualizacji!

To właśnie słownictwo i układ szkieletu tworzą doskonałą mozaikę, która  - w dobie pandemii - przenosi ludzi do konkretnej strony WWW, fb, IG. Projekt przewiduje ruch sieciowy, oglądalność, powiązania myślowe, ponieważ zmusza do reakcji.  

 

Przejdź do góry strony