Dlaczego 1 słowo, a 100 pomysłów na otoczkę treści?
Love!
Kocham….gdy Walentynki…
Uwielbiam…gdy miłe słowa…
Tęsknię….gdy czas na…
- a u copy…
- Tak słodko wypada z obiegu słowo – kocham – gdy szybkie zawirowania losu galopują po szczęście.
- Tylko, gdy uwielbiam zatapiać się w słowach pełnych wartości – miłe przerywniki wzbudzają wielkie miłości.
- Zawsze kiedy tęsknię - za szybami kawiarni przemieszcza się potężny tłum ludzi, a kawa paruje tak nostalgicznie przy srebrnych sztućcach.
Kocham – to magiczne słowo, które uaktywnia się w copywritingu podczas Święta Zakochanych.
Bo…
Copy też - kocha – tworzyć zdania pełne wartości, zarządzać treściami, dlatego wzbudza powszechny zachwyt z nutką romantycznych wzruszeń.
Co daje przekaz treści?
- Kocha. Uwielbia. Szanuje.
- Dotyka serca z magią koloru czerwonego. Uwielbia słodkie ciasteczka. Szanuje własne poglądy.
Co wnosi dobór słów?
- jakość, unikalność, pomysłowość, trendy mody, wzornictwo, wielkie serce.
Co powoduje szybkie czytanie?
- pogłębia wiedzę, daje powiązania myślowe, wzbudza zachwyt, wzrusza, przenosi do świata marzeń.
Co motywuje Cię do wzmacniania zdań?
- marketing, sprzedaż, reklama, promocja.
Co nadaje na dobrych falach?
- wartościowa układanka foto – tekstowa.
Literki i czas wizualizacji!
To właśnie słownictwo i układ szkieletu tworzą doskonałą mozaikę, która - w dobie pandemii - przenosi ludzi do konkretnej strony WWW, fb, IG. Projekt przewiduje ruch sieciowy, oglądalność, powiązania myślowe, ponieważ zmusza do reakcji.