Dlaczego AUTENTYCZNOŚĆ – to symbol prawdy?
W ujęciu copy!
Czy cenisz prawdę, czy fałsz? Oczywiście z 90% społeczeństwa wybiera prawdę, 10% nie ma zdania, bo…zawsze istnieje perspektywa, w której ….jednak czas pokazuje nowy kierunek rozwoju. Szybko. Bez długich przemyśleń. Natychmiast. Odruchowo. Spontanicznie. Prawda – wybiera ludzi kreatywnych do ambitnych zadań. Wydziela role przywódców. Wdziera się do mediów społecznościowych, gazet i książek. Prawda – przyciąga ludzi wartych wielkiego zamieszania. Prawda – dominuje także w końcowych wynikach licznych wojen. Prawda – nakreśla spojrzenia wszystkich ludzi. Prawda – według religii zawsze zwycięża. A fałsz? – On tylko na moment wkrada się do przestrzeni, a na końcu ginie od hejtu i komentarzy.
W copywritingu!
Zdolny, kreatywny i ambitny copywriter – to marka autentyczności, z przymiarkami do wielkiego talentu. Rolą dominacji pozostają różne kanały, które, w dobie medialności, kierują dobrymi normami obyczajowymi i wysoką kulturą osobistą. Autentyczność , to sposób na pokazanie siebie, bez otoczki, z tym wszystkim, co ukrywa dusza, rozum, nagie ciało, brak makijażu, złota i ubrań. To prosty wzorzec tego wszystkiego, co daje natura i los, w pogoni za prostym symbolem odkrywania dłoni naszego Stwórcy. Podobnie do niego – dłonie copy – prezentują słowa i zdania warte kilku minut zatrzymania. To charakter myślenia, przebojowości, lekkości pióra i urody, dolewają do filiżanki smacznych kropli zapachowej wody. A w elektronice wróżą bieg po szczęście.
W stylu!
Pokaz możliwości, to wiedza, umiejętność poruszania się w grupach tematycznych, ale także płynność przeskakiwania po zagadnieniach i śledzenie trendów. Każdy copywriter prezentuje inny styl. Każdy copywriter stanowi ruch na szachownicy. A jednak liczy się jeszcze coś unikalnego, co go wyróżnia w sieci. Moda na….sposób publikacji, to stała nauka czegoś imponującego, skóra kameleona to coś ukrytego, a demonstracja wiedzy, to pewien poziom, który, dla kogoś patrzącego z boku, wydaje się często dziwny, bądź szokujący. Nowoczesność posiada bowiem własne prawa. Elektronika wymusza nowe kierunki szybkości docierania do klientów. Marketing tworzy szablony do skutecznej sprzedaży. A autentyczność – wnika w sposób prezentacji.
5 zagadnień autentyczności:
- Teraz – przy mądrościach życiowych.
- Teraz – przy współczesności.
- Teraz – przy modnych trendach.
- Teraz – przy prawdzie.
- Teraz – przy zasięgu pełnym mocy.