Dlaczego gazeta wnosi innowacyjne spojrzenie na treści? To proste!

Dlaczego gazeta wnosi innowacyjne spojrzenie na treści? To proste!

Informacja prasowa!

Czy wartość  copywritingu kształtuje artykuł prasowy? Początek drogi piśmienniczej dotyka  tematu licznych praktyk. A najlepsze z nich wnikają w świat gazet. To w takim ujęciu dobrych  - prób i błędów, treningów, 100.000 starań - docierasz do celu. Konkretnym sposobem na dokształcanie się w wybranym temacie pozostaje więc kierunek studiów oraz ilość przygotowanych tekstów.

W książkach!

Kupuję książki specjalistyczne z zakresu copywritingu, gdyż porównuję ich poziom z wiedzą wyniesioną z Gdańska. Kilka z nich nie wzbudza entuzjazmu, inne poruszają zagadnienia w dość przejrzysty sposób.  W zasadności sprzedażowej autor woluminu przybliża prace w redakcji, sposoby wznoszenia  piramid oraz kolejnych kroków do udanych artykułów.

To dlatego przechodzę treningi z tytułami, leadami, zajawkami i rozwinięciami tematycznymi.

Co daje gazeta?

- Szybkość obiegu informacji,

- Sporą ilość zaproszeń na imprezy masowe,

- Rozwój osobisty,

- Upartość, wytrwałość, walkę o przetrwanie w sieci,

- Wyścigi z tygrysami prasowymi.

- Minimalizm, przejrzystość treści w formie prostej do zrozumienia przez każdego czytelnika, poruszenie oryginalnych tematów, kreatywność, podróże  po mieście, dobry układ (szkielet).

 W pasjach!

 - Jakość gazety zamyka się w pasjach innych osób. Ich talenty, operatywność i wachlarz zainteresowań, to klucze do załączania artykułów. Liczy się jednak nietypowość, inność, dzikość, poruszanie tematów, które promuje tylko 1 gazeta. A to sztuka autentycznej prezentacji wszystkich umiejętności.

 - W odpowiednim towarzystwie wzrastasz duchowo, gdyż -  kreatywność i przebojowość  - wnoszą cenne pierwiastki do rozwoju osobistego.

- Na zdjęciach zatrzymujesz kilka cennych sekund, ale to Ty oglądasz wszystkie wydarzenia i w nich uczestniczysz. Dlatego atmosfera przeżyć udziela się w 100 razy większym wydaniu.

- W gestach i słowach – ukrywa się początek artykułu, ponieważ zapamiętujesz sens i jakość wszystkich zdań.

W publikacjach!

Zakończenie kreatywnych działań stanowi prasowy deser, który na tym etapie zamyka całość wszystkich copywriterskich marzeń.

 

 

 

Przejdź do góry strony