Dlaczego gazeta wnosi innowacyjne spojrzenie na treści? To proste!
Informacja prasowa!
Czy wartość copywritingu kształtuje artykuł prasowy? Początek drogi piśmienniczej dotyka tematu licznych praktyk. A najlepsze z nich wnikają w świat gazet. To w takim ujęciu dobrych - prób i błędów, treningów, 100.000 starań - docierasz do celu. Konkretnym sposobem na dokształcanie się w wybranym temacie pozostaje więc kierunek studiów oraz ilość przygotowanych tekstów.
W książkach!
Kupuję książki specjalistyczne z zakresu copywritingu, gdyż porównuję ich poziom z wiedzą wyniesioną z Gdańska. Kilka z nich nie wzbudza entuzjazmu, inne poruszają zagadnienia w dość przejrzysty sposób. W zasadności sprzedażowej autor woluminu przybliża prace w redakcji, sposoby wznoszenia piramid oraz kolejnych kroków do udanych artykułów.
To dlatego przechodzę treningi z tytułami, leadami, zajawkami i rozwinięciami tematycznymi.
Co daje gazeta?
- Szybkość obiegu informacji,
- Sporą ilość zaproszeń na imprezy masowe,
- Rozwój osobisty,
- Upartość, wytrwałość, walkę o przetrwanie w sieci,
- Wyścigi z tygrysami prasowymi.
- Minimalizm, przejrzystość treści w formie prostej do zrozumienia przez każdego czytelnika, poruszenie oryginalnych tematów, kreatywność, podróże po mieście, dobry układ (szkielet).
W pasjach!
- Jakość gazety zamyka się w pasjach innych osób. Ich talenty, operatywność i wachlarz zainteresowań, to klucze do załączania artykułów. Liczy się jednak nietypowość, inność, dzikość, poruszanie tematów, które promuje tylko 1 gazeta. A to sztuka autentycznej prezentacji wszystkich umiejętności.
- W odpowiednim towarzystwie wzrastasz duchowo, gdyż - kreatywność i przebojowość - wnoszą cenne pierwiastki do rozwoju osobistego.
- Na zdjęciach zatrzymujesz kilka cennych sekund, ale to Ty oglądasz wszystkie wydarzenia i w nich uczestniczysz. Dlatego atmosfera przeżyć udziela się w 100 razy większym wydaniu.
- W gestach i słowach – ukrywa się początek artykułu, ponieważ zapamiętujesz sens i jakość wszystkich zdań.
W publikacjach!
Zakończenie kreatywnych działań stanowi prasowy deser, który na tym etapie zamyka całość wszystkich copywriterskich marzeń.