Dlaczego liczy się blog?
Dlaczego blog?
W świecie pełnym niespodzianek i powiązań marketingowo - copywriterskich, profesjonalnie przygotowana strona internetowa, to obecnie doskonała wizytówka każdej firmy, a także konkretnej osoby prywatnej. Nakręca ją oczywiście milionowa oglądalność. Informacja dociera bowiem z sieci - bezpośrednio do komórki i laptopa.
Bo, Ty jako odbiorca treści, pragniesz mnie bliżej poznać, nawiązać mailowy albo telefoniczny kontakt.
I właśnie do tego celu - Agencja Reklamowa MiroArt - podłączyła ten blog.
To na tym kanale znajdują się nowinki copywriterskie, cenne informacje z podjętych: działań, aktualne zdjęcia i różne ścieżki współpracy.
Blog pozwala także :
- określić fonię contentu,
- sprawdzić czego w rzeczywistości potrzebujesz,
- odszukać mnie w sieci, a następnie obdarzyć zaufaniem,
- przemyśleć efekt końcowy zaplanowanej współpracy.
Budowanie marki!
Na tym blogu pokazuję określone pola aktywności, promuję teksty, zmuszam Cię do zatrzymania się przy stronie na kolejne 20 minut. Prowadzę Cię do świata, który zasługuje na stworzenie oryginalnego tekstu, który zawiera nie tylko cenne informacje, ale podparty jest o - konkretny research. Odpowiednie przygotowanie się do wyznaczonego zadania wymaga bowiem pewnego wysiłku, a następnie ugładzenia całości w celach marketingowych.
Tworząc słucham, co Ty chcesz wyrazić.
Układam zdania.
Odzwierciedlam marzenia o nowej rzeczywistości.
A Ty?
Przeglądasz stronę.
Decydujesz o medialności.
Lubię research!
Badanie rynku internetowego następuje zawsze na zlecenie klienta. Tekst nabiera wówczas większej siły przebicia i konkretnej ścieżki dostępu do potrzebnych informacji. Pomocnik Google, to bowiem nie wszystko. Liczy się również kontakt mailowy, telefoniczny, rozmowa przeprowadzona w kawiarni i Ty. Człowiek – to cenne źródło dostarczania newsów. Tworzenie nowego obrazu treści kojarzy się bowiem z malowaniem obrazu. Różne kolory farb – przypominają słowa. Pory roku – określone emocje. W storytellingu pojawia się dodatkowo bohater, który odgrywa znaczącą rolę w całym procesie tworzenia. Statystyki odnoszą się do świata liczb. Ikonografiki – powodują nowe natchnienie.
A TY?
Jesteś bliżej Copywritera!