Dlaczego liczy się kampania marketingowa!
Koła w ruch!
Marketing – to dość modne słowo. Używam tego pojęcia i wprawiam w ruch maszynę, która pozwala ukazywać zalety wynikające z zakupu towaru. Naprowadzam do niego klienta. Przekładam to do sieci. Promuję w gazecie i na fb. W taki sposób tworzę wstęp dla grupy docelowej, która rozpoczyna podróż po social mediach.
Plusy określonej współpracy z firmami:
- wzmacnianie sprzedaży,
- zachęcanie do poznania towaru,
- zachęta do udania się w określone miejsce,
- wspólny cel promocyjny.
W dobrym towarzystwie!
Wymiana poglądów. Sesja zdjęciowa – to początek stawiania kroków w dziale marketingu.
Kampania oparta jest na zasadach uzgodnionych przez 2 strony. Zakres prac, które one wykonują wzmacnia:
- wartość zadań,
-pozwala wkraczać w świat mediów przy użyciu wspomaganej siły,
- budowę – marki.
2 firmy tworzą więc swój wizerunek. Przed wykonaniem prac w przestrzeni ( przy produktach) konsultują się i decydują na kanały publikacji treści.