Dlaczego psychologia wnika w copywriting?
Psychologiczne dylematy!
Strategiczne podejście do treści zawiera estetykę publikacji, słowa, szkielety, ale także elementy psychologii? Dlaczego ta cząstka wiedzy odciska ślady w licznych artykułach? Tworząc zdania rozpoczynasz pracę od pomysłu. I właśnie do tego celu potrzebujesz specjalnej podbudowy.
Kilka etapów rozwojowych w sieci:
- Sprawdzasz, co słychać u konkurencji.
- Poszukujesz inspiracji (rozmyślasz nad tematem artykułu znacznie wcześniej).
- Ustawiasz pionki na szachownicy.
- Wprowadzasz ruch.
- Publikujesz.
Praca z grupą docelową!
Informacje wnikają w odczucia całej grupy ludzi. To oznacza, że obserwujesz ich zachowanie, stawiasz 1 krok do przodu, czasami 2 do tyłu. Na wielkim topie – nawet 5 do przodu. Psychologia dotyka strefy odpowiedzi na pytania, konstrukcji artykułów, bądź nowatorskiego podejścia do tematów. Liczy się jednak element zaskoczenia, czyli innowacja. Wszystkie te czynniki, o podłożu psychologicznym, tworzą 1 wielką całość. Pojęcie prezentacji „suchego” tekstu – to błąd. Brak kontaktów z fachowcami, twórcami nie wróży nic dobrego.
Poznaj tajemnice ludzkiego umysłu!
Wiedza, to nie wszystko. Wrodzona kreatywność, rzutkość, operatywność i mistrzowska strategia zachowania się w sieci, to klucz do sukcesu. Zdobyte umiejętności – to 50% fundamentu. Drugie 50% - stanowi tajemnicza ścieżka do pojemności ludzkiego umysłu.
Słucham o czym mówią inni?
Znam ludzi, ich myśli, poglądy, zainteresowania, a także oczekiwania rozwojowe. Dlatego prowadzę grupy tematycznie po ścieżkach, które budują widoki na liczne wieżowce. Cegła – do cegły – i budynek nabiera odpowiednich kształtów, a to stwarza klimatyczne miejsca zatrzymania dla poszczególnych jednostek. Odbiorca – czyta treści, zastanawia się nad nimi, analizuje sens wypowiedzi, decyduje się na lekturę przy filiżance kawy, w ogrodzie, parku, lesie, podczas podróży, bo potrzebuje specjalnych chwil samotnego degustowania określonych artykułów. Wie, że w tym miejscu one na niego czekają.
Psychologia na teraz?
- Zrozum słowa.
- Myśl - jak mistrz.
- Analizuj ludzkie zachowania.
- Spełniaj marzenia tłumu.
Sylwia Skroś
505 060 972