Dlaczego psychologia wnika w copywriting?

Dlaczego psychologia wnika w copywriting?

Psychologiczne dylematy!

Strategiczne podejście do treści zawiera estetykę publikacji, słowa, szkielety, ale także elementy psychologii? Dlaczego ta cząstka wiedzy odciska ślady w licznych artykułach? Tworząc zdania rozpoczynasz pracę od pomysłu. I właśnie do tego celu  potrzebujesz specjalnej podbudowy.

Kilka etapów rozwojowych w  sieci:

  1. Sprawdzasz, co słychać u konkurencji.
  2. Poszukujesz inspiracji (rozmyślasz nad tematem artykułu znacznie wcześniej).
  3. Ustawiasz pionki na szachownicy.
  4. Wprowadzasz ruch.
  5. Publikujesz.

Praca z grupą docelową!

Informacje wnikają w odczucia całej grupy ludzi. To oznacza, że obserwujesz ich zachowanie, stawiasz 1 krok do przodu, czasami 2 do tyłu. Na wielkim topie – nawet 5 do przodu. Psychologia dotyka strefy odpowiedzi na pytania, konstrukcji artykułów, bądź nowatorskiego podejścia do tematów. Liczy się  jednak element zaskoczenia, czyli innowacja. Wszystkie te czynniki, o podłożu psychologicznym, tworzą 1 wielką całość. Pojęcie prezentacji „suchego” tekstu – to błąd. Brak kontaktów z fachowcami, twórcami nie wróży nic dobrego.

Poznaj tajemnice ludzkiego umysłu!

Wiedza, to nie wszystko. Wrodzona kreatywność, rzutkość, operatywność i mistrzowska strategia zachowania się w sieci, to klucz do sukcesu. Zdobyte umiejętności – to 50% fundamentu. Drugie 50% - stanowi tajemnicza ścieżka do pojemności  ludzkiego umysłu.

Słucham o czym mówią inni?

Znam ludzi, ich myśli, poglądy, zainteresowania, a także oczekiwania rozwojowe. Dlatego prowadzę grupy tematycznie po ścieżkach, które budują widoki na liczne wieżowce. Cegła – do cegły – i budynek nabiera odpowiednich kształtów, a to stwarza klimatyczne  miejsca zatrzymania dla poszczególnych jednostek. Odbiorca – czyta treści, zastanawia się nad nimi, analizuje sens wypowiedzi, decyduje się na lekturę przy filiżance kawy, w ogrodzie, parku, lesie, podczas podróży, bo potrzebuje specjalnych chwil samotnego degustowania określonych  artykułów. Wie, że w tym miejscu one na niego czekają.

Psychologia na teraz?

  1. Zrozum słowa.
  2. Myśl - jak mistrz.
  3. Analizuj ludzkie zachowania.
  4. Spełniaj marzenia tłumu.

Sylwia Skroś

505 060 972

Przejdź do góry strony