Dlaczego: strona internetowa i copywriting – to 1 rodzina?

Dlaczego: strona internetowa i copywriting – to 1 rodzina?

Strona internetowa!

Nowe ujęcie stron WWW – to odpowiednik słowa – wirtualna wizytówka. Treści odzwierciedlają bowiem charakter i zakres działań określonej firmy, bądź osoby prywatnej. Wnoszą do sieciowej przestrzeni idealizm, plusy każdej podjętej  współpracy oraz obraz życia  - głównie w oparciu o dane produkty. Cała współczesna pajęczyna, typowo naukowych pojęć, zacieśnia wszystkie więzi, nadaje na odpowiednich falach, a także wymusza ciąg reakcji. Strona internetowa pobudza zatem do nowoczesnych działań, ponieważ prezentuje określone opinie.

4 zalety:

  1. Korzyści wynikające z zakupów, wspólnej ścieżki rozwojowej.
  2. Rozwój osobisty i powiększający się zasięg.
  3. Szeroka oferta sprzedażowa.
  4. Reklama. Promocja.
  5. Wymiana poglądów.

Rola copywritera:

  1. Zbadanie rynku konkurencji.
  2. Słowne i graficzne przebicie treści konkurencji.
  3. Innowacja.
  4. Nietypowość.
  5. Wyróżnianie się na tle innych Firm.

Strona internetowa i wizytówka!

WWW – wymusza poważne podejście do klienta oraz wzmacnia przekaz treści: długimi – specjalistycznymi – artykułami, zgrabnymi postami podłączonymi do FB, IG. Zdania budują 1 spójną wizję, która pokazuje:

- profesjonalizm, skuteczność wszystkich ruchów sieciowych oraz podaje namiary na kontakt przy pomocy: maila, widomości tekstowych podłączonych do social mediów.

Strona, jako marka:

- wyróżnia Cię w tłumie ludzi, przedziera się przez cały świat, nadaje powagi

- a przy tekstach copywritera:

prowadzi do unikalnych wpisów, wyuczonych określeń, zwrotów zachęcających do włożenia towaru do koszyka,  podróży do całej Galerii produktów, liryczności połączonej z formą licznych schematów.

Wartościowa WWW zawiera:

- inne treści od pozostałych ( w tym konkurencyjnych stron),

- przebija się w sieci  i zatrzymuje przy sobie – czytelnika,

- pokazuje przykłady towarów wartych posiadania w domu, bądź w biurze,

- wymusza reakcję: ruchy, kliknięcia, przewijanie artykułów,

- wzbudza poczucie bezpieczeństwa i przyjaznej przystani.

Jak widzisz copywiritng – to potęga – przy licznych ocenach, opiniowaniu zawsze napędza nowych klientów i przebija się przez cały sieciowy rynek.

Sylwia Skroś - 505 060 972

Przejdź do góry strony