Dlaczego: strona internetowa i copywriting – to 1 rodzina?
Strona internetowa!
Nowe ujęcie stron WWW – to odpowiednik słowa – wirtualna wizytówka. Treści odzwierciedlają bowiem charakter i zakres działań określonej firmy, bądź osoby prywatnej. Wnoszą do sieciowej przestrzeni idealizm, plusy każdej podjętej współpracy oraz obraz życia - głównie w oparciu o dane produkty. Cała współczesna pajęczyna, typowo naukowych pojęć, zacieśnia wszystkie więzi, nadaje na odpowiednich falach, a także wymusza ciąg reakcji. Strona internetowa pobudza zatem do nowoczesnych działań, ponieważ prezentuje określone opinie.
4 zalety:
- Korzyści wynikające z zakupów, wspólnej ścieżki rozwojowej.
- Rozwój osobisty i powiększający się zasięg.
- Szeroka oferta sprzedażowa.
- Reklama. Promocja.
- Wymiana poglądów.
Rola copywritera:
- Zbadanie rynku konkurencji.
- Słowne i graficzne przebicie treści konkurencji.
- Innowacja.
- Nietypowość.
- Wyróżnianie się na tle innych Firm.
Strona internetowa i wizytówka!
WWW – wymusza poważne podejście do klienta oraz wzmacnia przekaz treści: długimi – specjalistycznymi – artykułami, zgrabnymi postami podłączonymi do FB, IG. Zdania budują 1 spójną wizję, która pokazuje:
- profesjonalizm, skuteczność wszystkich ruchów sieciowych oraz podaje namiary na kontakt przy pomocy: maila, widomości tekstowych podłączonych do social mediów.
Strona, jako marka:
- wyróżnia Cię w tłumie ludzi, przedziera się przez cały świat, nadaje powagi
- a przy tekstach copywritera:
prowadzi do unikalnych wpisów, wyuczonych określeń, zwrotów zachęcających do włożenia towaru do koszyka, podróży do całej Galerii produktów, liryczności połączonej z formą licznych schematów.
Wartościowa WWW zawiera:
- inne treści od pozostałych ( w tym konkurencyjnych stron),
- przebija się w sieci i zatrzymuje przy sobie – czytelnika,
- pokazuje przykłady towarów wartych posiadania w domu, bądź w biurze,
- wymusza reakcję: ruchy, kliknięcia, przewijanie artykułów,
- wzbudza poczucie bezpieczeństwa i przyjaznej przystani.
Jak widzisz copywiritng – to potęga – przy licznych ocenach, opiniowaniu zawsze napędza nowych klientów i przebija się przez cały sieciowy rynek.
Sylwia Skroś - 505 060 972