Dlaczego w okresie świątecznym producenci stawiają wszystko na skuteczny telemarketing?

Dlaczego w okresie świątecznym producenci stawiają wszystko na skuteczny telemarketing?

Dlaczego w okresie świątecznym producenci stawiają wszystko na skuteczny telemarketing?

W telefonie!

Telefon - małe, kieszonkowe, urządzenie, które obecnie zastępuje laptopa. Jego popularność doceniają, zarówno dzieci, jak i dorośli. Dostęp do Internetu gwarantuje, bowiem  łatwość  komunikacji, która  nie wymaga nakładów pieniężnych. Takie rozwiązania cenią sobie uczniowie oraz wszyscy pragnący zaoszczędzić prywatne pieniądze. Niektórzy uważają, że komórka – to przekleństwo naszych czasów. Inni chwalą ją za szybkość obiegu informacji i łatwość przekazywania treści.

Co o tym wszystkim sądzą producenci?

Posiadając markowy  produkt poszukuję taniego rozwiązania do jego promocji. I tu z pomocą przychodzi nam Internet. Analizując zachowanie przeciętnego klienta dochodzisz  do wniosku, że jedynym przedmiotem, z którym się nie rozstajesz jest telefon. Dlatego dokładnie w tym miejscu następuje uderzenie sieciowe i telekomunikacyjne. Spore grono osób  narzeka zatem na uciążliwe telefony od firm, które zapraszają ich  na różne spotkania, proponują rabaty, ukazują zalety określonego produktu. I pewnie, dlatego Ty, jako przeciętny  mieszkaniec  Polski,  akceptujesz  taką sytuację albo natychmiast się rozłączasz. Warto jednak jednostronnie  zgłębić temat analiz rynkowych dzięki, którym  specjalnie zatrudnione osoby przedstawiają Ci  dobrze przemyślane treści. Gdy komunikat dociera do telefonu  zamieniasz się w  potencjalnego klienta. Szeroko rozbudowany marketing posiada więc, zarówno plusy, jak i minusy.

Porażki na rynku!

Co Cię odstrasza?

- cena, jakość wykonania produktu, sposób jego odbioru, zakończenie rozmowy.

W tym  przypadku spore znaczenie odgrywa copywriting: ten słowny w słuchawce telefonu i ten  zawarty na stronach WWW. Do głosu dochodzi także Instagram, który dość intensywnie wnika do wyobrażenia o nowoczesnym handlu i sieci powiązań telekomunikacyjnych.  Zachowanie  łączności posiada zatem odpowiednie znaczenie. Liczy się także grupa docelowa. Strategia firmy przewiduje, bowiem pozyskanie Ciebie jako użytkownika sieci i zawarcie z Tobą dobrego połączenia. A to już tylko ostatni krok do zakupu konkretnego produktu.    

Producent pozostawia ślad!

Pewnie znasz sytuację, gdy otrzymujesz wiadomości na facebooku albo sms-y przypominające o tym, co należy zrobić. Kontakt i ciepło bijące z rozmowy to także marketing treści. Producent, aby uzyskać korzyści walczy o Ciebie, a następnie trzyma mocno  za rękę. Prowadzi, bowiem schemat komunikacji, która w dobie elektroniki nie pozwala o nim zapomnieć.

Sztuka konwersacji!

W okolicach świąt firmy proponują Ci Bożonarodzeniowe promocje, które z jednej strony ukazują zalety produktu, a z drugiej zmuszają do jego zakupu. Taki czas  sprzyja wydawaniu  pieniędzy, śledzeniu zawartości komórki i uleganiu do podjęcia konkretnego działania, czyli , pod  wpływem  zaplanowanej rozmowy, do  odwiedzenia sklepu.

Wybieraj mądrze!  

Bo wtedy muzyka gra....

 

Przejdź do góry strony