Dobry strzelec – copywriter.

Dobry strzelec – copywriter.

W drodze do celu!

Panuje przekonanie, że wolny  człowiek, który strzela w 10 – to copywriter. Autor tekstu przyprawionego mądrą intencją dominuje w  firmach, które pragną się promować. W  sieci argumentów przemawia za nim kreatywność i zwinność – kameleona. Jednak prawdziwą sztuką pozostaje działanie na rzecz określonych osób z codzienną  nutką innowacji i elementami zaskoczenia. Tego nie można się nauczyć. Ta magia charakteryzuje , bowiem niektóre osobowości.  

W sieci słów!

Po 1 – pomysł.

Po 2 – realizacja.

Świat wymusza czytanie 100000 informacji. Umysł ludzki dokonuje zatem koniecznej selekcji. Aby w morzu wyrazów zwracać na siebie uwagę – należy stale zaskakiwać potencjalnego  odbiorcę. Przyjazne nastawianie – to krok do sukcesu.  A sukces – to początek drogi. Praca copywirterska – to codzienny trud, który na przestrzeni dni, miesięcy – buduje odpowiednią budowlę. Ona podnosi mury, stawia dachy, oprawia drzwi i okna, aby inne osoby podziwiały efekty pracy z zupełnie bliskiej perspektywy. Innowacja – z koncepcyjką – to motywacja do wstania już o poranku, zasypiania przy szybkim rozmyślaniu o nowym tekście . Praca copywritera – to dar przelewania morza słów. To płynność zachowana w kreatywności.

Widzieć inaczej!

 

Sztuka określa sposób docierania do określonego środowiska. Art. – zmysłowość pozwala odczuwać znaczenie każdego słowa. Art. – dusza – pozwala przenosić góry. Copywriter strzela dość trafnie w same 10, bo…….wnika w klimat, osobowości ludzkie, specyfikacje, przedmioty, struktury, pola aktywności.  

Praca dla instytucji – to koordynowanie treści, a także  mądre zarządzanie pomysłowymi postami i artykułami. To  - idea, która przybliża sens spójnych kroków w przestrzeni internetowej, to zaufanie, to  współpraca całego zespołu ludzi.

Praca dla grupy osób – to wnikanie w ich klimat wizerunkowy. To wyłapywanie talentów, cech charakteru, miejsc w podróży,  kultury, życia towarzyskiego, łączności duchowo – artystycznej.

Praca dla 1 osoby – to  dłuższa rozmowa. Wsłuchiwanie się w sens kreatywności, pobieranie wzorca, tworzenie szkieletu i pomysłu na marketing.

Copywriter – to strzelec ….

To powiernik myśli.                   

 

 

 

Przejdź do góry strony