Fabryka słów w copywritingu. To wirtualny świat.
Fabryka – to idealne miejsce do pracy. Podział konkretnych działań sprzyja, bowiem powstawianiu określonych produktów. Podobnie jest w copywritingu (ciało, jako organizm wykonuje poszczególne czynności). Bo…
- Mózg – to komputer pokładowy,
- Dłonie – to przenośniki słów,
- Oczy – to odzwierciedlenie duszy.
Budując tekst uruchamiam wszystkie możliwe stery. Rozpoczynam podróż po świecie wyszukanych myśli, następnie podmieniam je na słowa i rytmicznie wklepuję do laptopa. Spore znaczenie w tego typu twórczości odgrywa bezpośrednia rozmowa, która nastawia cały organizm do dalszych działań.
Liczy się fabryka sztuki:
- uśmiechów,
- miłych słów,
- zapachu kawy,
- życzliwości,
- spokoju,
- opanowania.
W ciele!
Fabryka przypomina organizm, w którym wszystko ze sobą współpracuje. Ta machina koordynowana przez ludzki mózg urozmaica teksty.
Na ścieżce!
W fabryce liczy się głównie pomysłowość. Sprzedaż słów odbywa się wówczas w innowacyjny sposób. Przestrzeń wypełnia aksamit literek, które w delikatnym połączeniu wskazują drogę do nowego wyrazu.
Wyraz – to takie proste harmonizowanie.
Wyraz – to sztuka połączeń.
Wyraz - to przekaz.
Wyraz – to klucz do Twego umysłu.
Dom i kącik do pisania!
Fabryka – to proces tworzenia słów, który w porównaniu do ludzkiego umysłu przyciąga odbiorcę. W dynamicznym życiu zastępuje go moda. W copywritingu – liczy się oryginalne spojrzenie na zadania.
Fabryka – ½ czasu.
Pozycja w sieci!
Copywiriting zmusza więc do refleksji nad możliwościami intelektualnymi. Otwiera drogę do kreatywności. Pozwala wierzyć w sens każdej wypowiedzi.
Fabryka słów – miejsce spotkań.
Bo….
Zapalasz światło. Przemieszczasz się. Otwierasz drzwi. Wklepujesz literki. Zapisujesz tekst. Wyłączasz światło. Rozmyślasz o….