Fabryka słów w copywritingu. To wirtualny świat.

Fabryka słów w  copywritingu. To wirtualny świat.

Fabryka – to idealne miejsce do pracy. Podział konkretnych działań sprzyja, bowiem powstawianiu określonych produktów. Podobnie jest w copywritingu (ciało, jako organizm wykonuje poszczególne czynności). Bo…

- Mózg – to komputer pokładowy,

- Dłonie – to przenośniki słów,

-  Oczy – to odzwierciedlenie duszy.

Budując tekst uruchamiam wszystkie możliwe stery. Rozpoczynam podróż po świecie wyszukanych myśli, następnie podmieniam je na słowa i rytmicznie wklepuję do laptopa. Spore znaczenie w tego typu twórczości odgrywa bezpośrednia rozmowa, która nastawia cały organizm do dalszych działań.

Liczy się fabryka sztuki:

- uśmiechów,

- miłych słów,

- zapachu kawy,

- życzliwości,

- spokoju,

- opanowania.

W ciele!

Fabryka przypomina organizm, w którym wszystko ze sobą współpracuje. Ta machina koordynowana przez ludzki mózg urozmaica teksty.

Na ścieżce!

W fabryce liczy się głównie pomysłowość. Sprzedaż słów odbywa się wówczas  w innowacyjny sposób. Przestrzeń wypełnia aksamit literek, które w delikatnym połączeniu wskazują drogę do nowego wyrazu.    

Wyraz – to takie proste harmonizowanie.

Wyraz – to sztuka połączeń.

Wyraz -  to przekaz.

Wyraz – to klucz do Twego umysłu.

Dom i kącik do pisania!

Fabryka – to proces tworzenia słów, który w porównaniu do ludzkiego umysłu przyciąga odbiorcę. W dynamicznym życiu zastępuje go moda. W copywritingu – liczy się oryginalne spojrzenie na zadania.

Fabryka – ½ czasu.

Pozycja w sieci!

Copywiriting zmusza więc do refleksji nad możliwościami intelektualnymi. Otwiera drogę do kreatywności. Pozwala wierzyć w sens każdej wypowiedzi.

Fabryka słów – miejsce spotkań.

Bo….

Zapalasz światło. Przemieszczasz się. Otwierasz drzwi. Wklepujesz literki. Zapisujesz tekst. Wyłączasz światło. Rozmyślasz o….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przejdź do góry strony