Inaczej niż zwykle? W postaci storytellingu!
Opowieść – czy storytelling?
Same fakty? Nie! Same opowiadania? Nie! Połączenie treści marketingowych i storytellingu, jako nowości copywriterskiej. Tak! W tej grze o teksty, z zachowaniem najnowszych trendów, wchodzi bowiem postać – bohatera, który w określonych normach copy i wiedzy z zakresu menadżerskiej, buduje całkowitą innowację. Kształt form, poglądów, opisów - prezentuje wiedzę, która odkrywa cenną gałąź copywritingu. W sztuce projektowania wpisu określa się to – mianem specjalnego kierunku – tzw. storytellingu.
W rozbudowanych opisach!
Same konkrety! Nie! Liryczne i zmysłowe powiązania? Tak! Szokowanie i innowacja? Nie! Tworzenie klimatu i przyciąganie? Tak! Sztampa i tak – jak wszyscy? Nie! Inaczej od przyjętych zasad polonistycznych? Tak! To sztuka copywritingu. Gdy spędzam czas na ćwiczeniach z zakresu tej dziedziny wiedzy, to wiem, że nauka 3 kierunków równocześnie – posiada uzasadnienie. Jakie? Przy zapisie słów liczą się właśnie 3 kondygnacje, ściśle powiązane i ujęte w 1 wymiar znaczących treści.
W marketingu?
Czy słowa sprzedają? Słowa wkładają coś do koszyka. Słowa pobudzają wyobraźnię. Słowa zmuszają do: reakcji, zapisu, działania, ruchu w sieci. Dlatego stanowią narzędzie w promocji mądrych i rozsądnych osób, gdyż wymuszają ich punkt widzenia świata. Czy słowa zapewniają skuteczność? W praktyce – zarządzają wirtualną firmą, instytucją, osobowością. Dlatego wagą ich znaczenia określasz pomysłowość i wiedzę copy.
Jak wzmacniać przekaz?
Rolą przewodnika wpisów – czyli copy – pozostaje doprecyzowanie wszystkiego na zasadzie wielkiej piramidy. Z określeniami, zwrotami i zasadami sprzedaży usług.
Storytelling:
- to opowieść o podbudowie specjalnej historii, sztuka prezentacji biznesu, opis inny od powszechnie publikowanych, z nutką powiązań bohaterskich, dość wyjątkowy i magiczny wymiar publikacji. To w tym ujęciu liczy się:
- narrator,
(czyli obiektywny copy).
Zadzwoń po treści:
- 505 060 972