Jak Copywriter dokłada cegiełkę do tekstu: „Kup teraz”?

Jak Copywriter dokłada cegiełkę do tekstu: „Kup teraz”?

Jak Copywriter dokłada cegiełkę do tekstu: „Kup teraz”?

Dodaj do koszyka!

Przeszukując sieć przeglądasz z tysiąc stron internetowych, w których określone osoby  wkraczają na wybrane pola  działalności. Pasjonaci  pragną podać Ci „słowa”! Sprzedać – „słowa”? Z pewnością tak  - należy nazwać formę nietypowego produktu. Bywa, że  -  „Produkt” – tańczy, śpiewa, podróżuje, modnie się ubiera.

Wydawcy pragną jednak, abyś dodał do koszyka:

-   książki, producenci  m.in. Anioły, okna, drzwi, meble, świadczone usługi, narzędzia, samochody, wczasy.

A TY?

- Zatrzymujesz się przy ich stronie internetowej i facebooku, a następnie   oceniasz….”teksty”. To one  budują pierwszą  wizję, dzięki  której decydujesz się na podjęcie współpracy, dodanie do listy potrzebnych rzeczy wyjątkowego  przedmiotu.

 I właśnie do  takiego, typowo marketingowego,  celu zatrudnia się -  Copywritera.  

  Opis produktu!

Używając „języka korzyści” nie zapominam o treściwych stwierdzeniach, które ukazują zalety np. firmowych sukienek. W tym celu nie korzystam z formy opowiadania, a zwięzłego opisu, który w nietypowy sposób podaje plusy zdecydowania się na określaną markę. Prosty język, to kolejny krok do sukcesu i gwarantowanej sprzedaży.

Liczy się:

  1. Nazwa produktu
  2. Opis, w którym ukazuję większy zakres korzyści wynikających  z możliwości  używania tego  produktu. To w nim  liczy się : cena, informacje specjalistyczne, ciekawostki m.in.: modowe/ techniczne/produkcyjne,   podane przez właściciela sklepu.
  3. Wybrana grupa docelowa.
  4. Produkt w ujęciu fotograficznym.
  5. Publikacja na profesjonalnie zaprojektowanej stronie WWW.
  6. Nagłośnienie informacji na portalach społecznościowych.

Przejdź do góry strony