Jak Copywriter dokłada cegiełkę do tekstu: „Kup teraz”?
Jak Copywriter dokłada cegiełkę do tekstu: „Kup teraz”?
Dodaj do koszyka!
Przeszukując sieć przeglądasz z tysiąc stron internetowych, w których określone osoby wkraczają na wybrane pola działalności. Pasjonaci pragną podać Ci „słowa”! Sprzedać – „słowa”? Z pewnością tak - należy nazwać formę nietypowego produktu. Bywa, że - „Produkt” – tańczy, śpiewa, podróżuje, modnie się ubiera.
Wydawcy pragną jednak, abyś dodał do koszyka:
- książki, producenci m.in. Anioły, okna, drzwi, meble, świadczone usługi, narzędzia, samochody, wczasy.
A TY?
- Zatrzymujesz się przy ich stronie internetowej i facebooku, a następnie oceniasz….”teksty”. To one budują pierwszą wizję, dzięki której decydujesz się na podjęcie współpracy, dodanie do listy potrzebnych rzeczy wyjątkowego przedmiotu.
I właśnie do takiego, typowo marketingowego, celu zatrudnia się - Copywritera.
Opis produktu!
Używając „języka korzyści” nie zapominam o treściwych stwierdzeniach, które ukazują zalety np. firmowych sukienek. W tym celu nie korzystam z formy opowiadania, a zwięzłego opisu, który w nietypowy sposób podaje plusy zdecydowania się na określaną markę. Prosty język, to kolejny krok do sukcesu i gwarantowanej sprzedaży.
Liczy się:
- Nazwa produktu
- Opis, w którym ukazuję większy zakres korzyści wynikających z możliwości używania tego produktu. To w nim liczy się : cena, informacje specjalistyczne, ciekawostki m.in.: modowe/ techniczne/produkcyjne, podane przez właściciela sklepu.
- Wybrana grupa docelowa.
- Produkt w ujęciu fotograficznym.
- Publikacja na profesjonalnie zaprojektowanej stronie WWW.
- Nagłośnienie informacji na portalach społecznościowych.