Jak „Kuchenne rewolucje”. Widzę dla Ciebie nową przyszłość.
Poprowadzę Twój blog firmowy!
Jedną z podstawowych form promocji i naturalnego kontaktu z firmą jest blog firmowy. Oczywiście główny szkielet naszej WWW – to strona internetowa z wyznaczonym miejscem na osobiste relacje. Strefa – blogów, vlogów – zdobywa tysiące czytelników w sieci, ponieważ wywołuje uczucie bliskości - z myślami i zainteresowaniami klienta. Jako czytelnik pragniesz mnie bliżej poznać, sprawdzić skuteczność treści i copy - pomysłowość. Fenomenalnie…..To pierwszy krok do współpracy, który na płaszczyźnie wypowiedzianych i zapisanych słów otwiera szkielet przyszłego artykułu.
Twój odbiór!
Budujesz markę ze mną jako copywriterem. Wsłuchujesz się w wizję rozwoju firmy, innowacyjne pomysły na wykreowanie treści w określonym schemacie, nowoczesnym ujęciu i wyjątkowym słownictwie. W pierwszym podejściu nie liczy się, bowiem artykuł tylko pomysł na „sprzedanie” Ciebie w sieci. Co to znaczy? Copywriter - to twórca. Ubiera stronę WWW, a następnie szyje na nią kreację. Od zmysłu artystycznego i stworzenia podstawowej ścieżki marketingu zależy przyszły ewenement strony. Copywriting przypomina zatem program Magdy Gessler „Kuchenne rewolucje”, w którym na wstępie powstaje wizja na promocję: smacznych dań i dizajnu określonego lokalu, a następnie ekipa i kucharze przystępują do konkretnych czynności.
Twój sukces!
Jako - Copywriter – spełniam marzenia. Stworzenie ścieżki do promocji, to dość skomplikowany proces. Do tego zadania wybiera się zatem ambitne jednostki, które przy naturalnej lekkości „pióra” posiadają jeszcze ten wyjątkowy „7 zmysł” wywołujący, podczas czytania treści:
- uczucie nadawania na tych samych falach,
bądź
- zjednywania sobie przyszłych klientów.
Pomysł, 2 skuteczne słowa do dobitnego hasła, jedno zdanie wywierające uczucie błogości, bliskości, dodające wiary w siebie – to wszystko tworzy podkład pod oryginalny makijaż – WWW.
Twoja rozmowa!
Jako - Copywriter- przypinam sobie tabliczkę z napisem - „gaduła”. Uwielbiam z Tobą rozmawiać, aby zbudować podstawowy wizerunek firmy. I właśnie, dlatego decydując się na współpracę koniecznie wymień się ze mną różnymi poglądami, przy kawie opowiedz o swojej wspaniałej historii, planach na przyszłość, osiągnięciach, marzeniach i próbach wnikania w sieciowy rynek.
Dlaczego?
Bo w ten sposób otwierasz nową ścieżkę życia…
To nic, że wiedzie ona przez Internet….
Liczy się zawsze efekt końcowy….