Jak powstaje obudowa do silnej marki?

Jak powstaje obudowa do silnej marki?

Marka – siła!

Marka modowa w ujęciu copwyritingu – to mózg Fashionistki, który projektuje nową jakość życia. Dlatego prawdziwa odskocznia i zabawka copy – czyli blog modowy – tak często zasługuje na szczególną uwagę.

*

W sieci!

Tworzę treści w otoczeniu bajecznej zieleni, ponieważ tylko ona inspiruje do wielkiej naturalności. Ubieram się na czarno, gdyż ważę stylizacje, poszukuje umiaru i klasyki, aby co kilka dni lekko szokować nietypowymi wykrojami i barwami. Ale w budowie marki – liczy się główny ster – Creatore Sylwia, który przywołuje wspomnienia, doskonałe pomysły i zwinność działań na zasadzie Kameleona.

*

Moda na talenty!

Projektuję:

- tematy, zdania i słowa – przy szkielecie o dobrej konstrukcji, ale także występuję indywidualnie, jako marka/Dlatego - Samotność – to domena silnych jednostek, które podążają do celu i  nie przejmują się Hejtami, gdyż ich marność zaniża jakościowe loty. W pokaźnym koszyku talentów i pasji znajduję miejsce na codzienność i długą formę kreatywności, ponieważ w 1 czasie wyprowadzam kilka marek. Przeskoki tematyczne. Szybkie decyzje. Ruchy strategiczne. To normalne działania w dobie XXI wieku, które wzoruję na pokazach mody i osobistych przemyśleniach.

Moda na lekkość spojrzenia!

Copywriting, od strony treści, to  dobry pomysł i tekst. Wierzę zatem w podróże w czasie, historię, opowieści i storytelling. Wagą wszelkich ruchów – pozostaje mózg Creatora, który inspiruje, motywuje i edukuje. Sama czynność wklepywania wyrazów – to 50% sukcesu. Pomysł – to dopełnienie całości. A doskonałość kreatywności podkreśla wówczas wielką siłę marki.

Moda, z pasją!

Sterownik, czyli  przycisk do aktywności, wymusza jakość działań, które potęgują wizualizację i operatywność innych osób znajdujących się w danej grupie społecznościowej. A mózg – przypomina metalową konsolę do gry o najmodniejsze zwycięstwo.

I fonia sobie gra – 505 060 972.

Przejdź do góry strony