Jak - przeanalizować Persony- w działaniach copywriterskich?

Jak -  przeanalizować Persony-  w działaniach copywriterskich?

Jak -  przeanalizować Persony-  w działaniach copywriterskich?

Analiza osobowości!

Silne osobowości wyznaczane do zadań copywriterskich współpracują zawsze z określonymi Personami. Zdecydowanie się na konkretnych klientów gwarantuje bowiem pierwszy krok do całej strategii. Pole działania nie jest wówczas  ograniczane do jednego miejsca zamieszkania. Persony posiadają zatem swoje zainteresowania, pasje, słabe i mocne strony, a to wszystko stwarza fundament do uchwycenia w kampanii najważniejszych treści marketingowych.

Grupa – to podstawa!

O ile grupa docelowa składa się z około 50 osób, to jej analiza zajmuje kilka miesięcy. Zawężenie przedziału wiekowego, sposobu kontaktowania się sieciowego, a następnie  wyciągnięcie wniosków z przeprowadzonych rozmów,  to połowa sukcesu. Zaufanie i budowanie bazy podtrzymuje więc kreatywność wszelkich przedsięwzięć. Nie bez znaczenia jest jednak – pomysł - tzw. przepis na sukces. Bez niego trudno jest bowiem oceniać współczesny świat. A pomysł rodzi się podczas przyjacielskich wycieczek, spotkań, narad, warsztatów, gdyż dwa niezależne światy jednoczą się konstruktywnie w sile wzajemnego  oddziaływania.

Zarówno Persona, jak i Copywriter to osobowości, które:

- wstają o określonej porze,

- są aktywne w sieci,

- zajmują się wyznaczonymi zadaniami,

- poświęcają czas na pasje, sport, życie, prywatne,

-  dokonują zakupów,

- inwestują w siebie,

- dokształcają się,

-  czytają książki, gazety, strony internetowe. 

To właśnie wtedy powstaje baza  naszych wspólnych życiowych  doświadczeń.

 

Przejdź do góry strony