Jak tworzyć treści i zachować klasę?

Jak tworzyć treści i zachować klasę?

W zapisie!

Słowa – to nośniki informacji. Słowa – to ścieżki dostępu do osobistych myśli. Słowa – to produkty opisane w taki sposób, że wkładasz 10 z nich do koszyka. Dlatego początek  ludzkiego życia polega na nauce mowy. Początek edukacji – polega na zapisie literek. A początek  copywritingu – polega na przemyślanym układzie – który – działa, zachęca do aktywności i czytania  specjalistycznych treści.

Słowa – jako romantyczne twory?

Gdy marzysz o lekkiej nostalgii – to dobierasz wyrazy obrazujące dany nastrój.

Gdy marzysz o krzyku – to dobierasz wyrazy z siłą uderzenia.

Gdy marzysz o ciszy – to dobierasz wyrazy z brakiem aktywności, bo…wszystko doceniasz.

A u copy?

W tym przypadku słowa sprzedają klienta. Dlatego w nowoczesnym wymiarze treści – polonistyka się nie liczy. Warunkiem copywritingu pozostają schematy, układy i zachęty.

Rynek wymaga, bowiem sprzedaży, zakupów.

Czy zatem  słowa – wprowadzają w obieg pieniądze?

Czy zatem  słowa – prezentują dane zagadnienie w marketingowy sposób?

- Pomyśl….

- gęsie pióro wpada do resztek czarnego atramentu, żółte kartki papieru pamiętają jeszcze zapachy babcinej naftaliny, a czerwona świeczka postawiona na sekretarzyku przypomina, że wieczór, to odpowiednia pora na zakreślanie zgrabnych znaków. Dlatego…w lnianym woreczku układam letnie kwiaty, wdycham zapachy wydobywające się z kadzidełka i myślę o….bo…wypada pod koniec tego sennego dnia – zanotować osobiste refleksje.

- popijam czekoladową kawę, smakuję ambitnego życia, układam kosteczki ciasta na niebieskim talerzyku. To wszystko przypomina, bowiem scenariusz z filmu o….

- w Galerii Sztuki –  do obrazów wpadają  malownicze literki. Pochylają się w każdą stronę, przybliżają do odbiorców i manifestują – symbole.

A wtedy –

Fonia gra – 505 060 972.

 

 

 

Przejdź do góry strony