Jak wykorzystać krótkie teksty na WWW, które ukazują poziom uniwersytecki?
Krótkie wpisy!
Po studiach z zakresu copywritingu posiadam umiejętność pisania krótkich tekstów.
Określone zasady - wpisów umieszczanych w Internecie - wchodzą w skład :
- profesjonalnych tytułów,
- postów na facebooku,
- haseł reklamowych.
- użycia wieloznaczności słów,
- tytułów na blogi,
- pytań otwartych i zamkniętych,
- metafor,
- wstępów na blogi i strony WWW,
-śródtytułów,
- leadów,
- zapowiedzi poradnikowych.
Czy mała ilość znaków – to duża oglądalność?
W założeniu budowy treści liczy się skuteczność sformułowań oraz wymuszanie odpowiedniej reakcji. Do tego zadania zachęca mnie wykładowca z Uniwersytetu Gdańskiego. Trening umiejętności, spora ilość ćwiczeń - nakreślają u mnie skłonność do wykorzystania wiedzy w sposób innowacyjny, szczególnie na lęborskim rynku internetowym, ale także w różnych rejonach Polski.
Konstrukcja krótkiego tekstu – już na początku podróży czytelniczej, zdradza poziom nabytej wiedzy, określa ślady indywidualizmu, a także wpływa na odbiór danego zagadnienia.
Gdzie? Dlaczego? Kiedy?
- w zajawkach, postach, na początkach artykułów, newsów, porad.
To wówczas przechodzisz do konkretów.
- na głównej stronie reklamującej określone usługi.
-To wtedy liczy się sens i silne uderzenie w specyfikę marki.
- w szybkich mignięciach w telefonie komórkowym.
-To zatrzymuje Cię na 5 minut i zmusza do licznych przemyśleń.
Profesjonalnie, czyli na poziomie zdobytej wiedzy jakość krótkich tekstów przypomina bicie dzwonów w kościele. Oczywiście w tej przenośni liczy się znak rozpoznawczy:
- czas na modlitwę, wizytę w gotyckich murach,
A następnie na danie główne , czyli określone nabożeństwo.
W copywritingu – krótki tekst – to wyjęcie konkretów, zachęta, pobudzenie, zwrócenie uwagi, zatrzymanie klienta.
I właśnie na takich zasadach powstaje treść właściwa, która wszystko wyjaśnia i szczegółowo opisuje.
Poznaj więc sposób na strzał w 10.
505 060 972
Sylwia Skroś