Jak wyprowadzam marki do poziomu rozpoznawalności?

Jak wyprowadzam marki do poziomu rozpoznawalności?

W sieci!

Posiadam bogate doświadczenie copywriterskie polegające na wyprowadzaniu marek. Zakres tematyczny to przede wszystkich ulubione branże: modowe, biżuteryjne, religijne, specjalistyczne medyczne i biznesowe. Współpracę z firmami opieram, bowiem o znajomości unikalnych treści, innowacyjnych rozwiązań reklamowych i gazeciarskich. Dlatego inność i nowoczesny styl – otwierają szeroki wachlarz konkretnych możliwości.

W Firmach i sklepach!

Język sprzedażowy – dotyczy przede wszystkim pokazu produktów oraz plusów ukazanych przez wybrane Firmy. W związku z tym – słowa – tworzą markę na przestrzeni kliku miesięcy, dodają publikacjom nutki oryginalności oraz marketingowego kształtu. Głównym założeniem okazuje się sposób docierania do grupy odbiorców, spójność tematyczno – zdjęciowa oraz zachęta do aktywności zakupowej. W przypadku Firm – liczą się korzyści wynikające z potencjału danej marki, sposobu promocji i założeń dotyczących planów zapisanych na przyszłość.

5 zasad współpracy:

  1. Spotkanie On – Line, kontakt osobisty,
  2. Ustalenie założeń marketingowych,
  3. Zakres tematyczny publikacji,
  4. Działania w sieci,
  5. Efekt końcowy.

Wolny strzelec!

Wolność copywritierska – to podstawa zaufania do wyprowadzania marek. Dlatego, jako copy badam rynek konkurencji i poszukuję ciekawych rozwiązań strategicznych. Nowości storytellingowe, to celowe wyróżniki treści, które trafiają do odbiorców w danym  regionie kraju i na całym świecie.

Dlaczego warto się wyróżniać?

  1. Liczą się dobre zasięgi i zakresy.
  2. Liczą się nowe kontakty.
  3. Liczą się zasady przedsiębiorczości.
  4. Liczą się konkretne możliwości rozwoju w danej branży.
  5. Liczą się przejrzyste i czytelne publikacje.

Dlatego fonia gra – 505 060 972

Przejdź do góry strony