Jak wyprowadzam marki do poziomu rozpoznawalności?
W sieci!
Posiadam bogate doświadczenie copywriterskie polegające na wyprowadzaniu marek. Zakres tematyczny to przede wszystkich ulubione branże: modowe, biżuteryjne, religijne, specjalistyczne medyczne i biznesowe. Współpracę z firmami opieram, bowiem o znajomości unikalnych treści, innowacyjnych rozwiązań reklamowych i gazeciarskich. Dlatego inność i nowoczesny styl – otwierają szeroki wachlarz konkretnych możliwości.
W Firmach i sklepach!
Język sprzedażowy – dotyczy przede wszystkim pokazu produktów oraz plusów ukazanych przez wybrane Firmy. W związku z tym – słowa – tworzą markę na przestrzeni kliku miesięcy, dodają publikacjom nutki oryginalności oraz marketingowego kształtu. Głównym założeniem okazuje się sposób docierania do grupy odbiorców, spójność tematyczno – zdjęciowa oraz zachęta do aktywności zakupowej. W przypadku Firm – liczą się korzyści wynikające z potencjału danej marki, sposobu promocji i założeń dotyczących planów zapisanych na przyszłość.
5 zasad współpracy:
- Spotkanie On – Line, kontakt osobisty,
- Ustalenie założeń marketingowych,
- Zakres tematyczny publikacji,
- Działania w sieci,
- Efekt końcowy.
Wolny strzelec!
Wolność copywritierska – to podstawa zaufania do wyprowadzania marek. Dlatego, jako copy badam rynek konkurencji i poszukuję ciekawych rozwiązań strategicznych. Nowości storytellingowe, to celowe wyróżniki treści, które trafiają do odbiorców w danym regionie kraju i na całym świecie.
Dlaczego warto się wyróżniać?
- Liczą się dobre zasięgi i zakresy.
- Liczą się nowe kontakty.
- Liczą się zasady przedsiębiorczości.
- Liczą się konkretne możliwości rozwoju w danej branży.
- Liczą się przejrzyste i czytelne publikacje.
Dlatego fonia gra – 505 060 972