Kampania LFM - ” Choineczki – jak laleczki”!
Przy Kaufland!
Jako copy uczestniczę w kampanii dotyczącej świąt Bożego Narodzenia. Promuję treści, filmiki i zdjęcia - dotyczące zielonych drzewek. Z 1 strony, pomaga w tym miejsce zamieszkania, czyli Park, z drugiej strony, przekaz wzmacnia ogrom dobroci bijącej z tej wyjątkowej chwili. Lęborskie choinki umieszczone w pobliżu całej sieci sklepów, to dobry ruch strategiczny. Twarz promująca zielone drewko, to doskonały przyciągacz uwagi. Copywriter – podłączony do promocji tej akcji, to długi żywot wartościowych treści.
W Lęborku!
Zadanie warte - Wschodu Słońca - pokazuje, że dobro zmusza do refleksji. Przez cały rok kalendarzowy promuję, bowiem miłe i pozytywne wartości. Świat się zmienia. Ludzie przyjeżdżają po nowe produkty. Tylko to zielone drzewko – czeka na ten 1 wyjątkowy moment, gdy wszystko nabiera innej mocy. Copywritier sprawia, że magia BN żyje znacznie dłużej, a wszystkie światła padają na dobre uczynki.
Budowa marki!
Korzyści wynikające z zabawy:
- Systematyczne przyciąganie do tematu.
- Wspólna płaszczyzna do działań w sieci.
- Podbijanie lęborskich serc Bożonarodzeniowymi treściami.
- Trening umiejętności.
Na wolnej przestrzeni!
Wolność. Kolor zielony. Drzewka. Przestrzeń. Wielka chwila.
Kiedy? Gdzie? Dlaczego?
Wtedy, gdy….
Niebo – spełnia marzenia.