Komunikacja, a rozmowa? Wspólne dobro!

Komunikacja, a rozmowa? Wspólne dobro!

W sieci!

Zdolny copywriter stwarza tekst z niczego, ale profesjonalne podejście do ludzi  wymaga rozmowy z klientami.

3 zasady:

1. Długa rozmowa o funkcjonowaniu firmy.

2. Oczekiwania klienta.

3. Pomysł na  oryginalną treść.

Razem!

Zasadniczy punkt strategiczny mieści się w rozmowie. Wymiana zdań naprowadza , bowiem na dobry kierunek do nowych słów. Po spotkaniu i wymianie zdań – copywriter – samodzielnie zarządza wszystkimi realizacjami.  Pewnie, dlatego wymusza kreatywne podejście do przeprowadzania projektów.

3 stopnie zaufania:

1. Ufam w pomysłowość copywritera.

2. Wierzę w innowacyjne formy prezentacji.

3. Znam kierunek rozwoju.

W komunikacji!

Osobisty kontakt – to pierwszy ruch marketingowy. Liczy się dobre wrażenie, ukazywanie wzorców, droga do sukcesu.

Dłuższa współpraca – to szereg ruchów w sieci, które budują nową markę, nadają sens ścieżce promocyjnej, a także przyciągają ludzi do odbioru treści.

***

Lubię umawiać się z copywriterem.

I chociaż brzmi, to dość książkowo, to właśnie w ten sposób poznaję jego osobowość i potencjał.

Lubię opowiadać o firmie.

I chociaż brzmi, to dość książkowo, to wpływam na myślenie copy, gwarantuję  wspólny sukces.

Efekt –  wiśnia na cieście.  

Przejdź do góry strony