Komunikacja, a rozmowa? Wspólne dobro!
W sieci!
Zdolny copywriter stwarza tekst z niczego, ale profesjonalne podejście do ludzi wymaga rozmowy z klientami.
3 zasady:
1. Długa rozmowa o funkcjonowaniu firmy.
2. Oczekiwania klienta.
3. Pomysł na oryginalną treść.
Razem!
Zasadniczy punkt strategiczny mieści się w rozmowie. Wymiana zdań naprowadza , bowiem na dobry kierunek do nowych słów. Po spotkaniu i wymianie zdań – copywriter – samodzielnie zarządza wszystkimi realizacjami. Pewnie, dlatego wymusza kreatywne podejście do przeprowadzania projektów.
3 stopnie zaufania:
1. Ufam w pomysłowość copywritera.
2. Wierzę w innowacyjne formy prezentacji.
3. Znam kierunek rozwoju.
W komunikacji!
Osobisty kontakt – to pierwszy ruch marketingowy. Liczy się dobre wrażenie, ukazywanie wzorców, droga do sukcesu.
Dłuższa współpraca – to szereg ruchów w sieci, które budują nową markę, nadają sens ścieżce promocyjnej, a także przyciągają ludzi do odbioru treści.
***
Lubię umawiać się z copywriterem.
I chociaż brzmi, to dość książkowo, to właśnie w ten sposób poznaję jego osobowość i potencjał.
Lubię opowiadać o firmie.
I chociaż brzmi, to dość książkowo, to wpływam na myślenie copy, gwarantuję wspólny sukces.
Efekt – wiśnia na cieście.