Kreatywność domeną copy? To fakt!

Kreatywność domeną copy? To fakt!

W publikacjach!

O ile budujesz szkielet treści, układasz słowa i powiązania marketingowe – to tylko 50 % sukcesu Firmy. 2 – 50% - stanowi doskonały pomysł na post, artykuł, wpis blogowy. Ludzie wątpią w trafność copywritera, gdy czytają teksty nietypowe, unikalne i szokujące, ale warto wiedzieć, że w profesjonalnym ujęciu – dotyka on tematu z innej strony. Bo tego uczą wykładowcy na studiach - twierdzą – „zrób to inaczej”, „uderz w stół nie pięścią, a wiedzą”.

Producent ogląda przykładowe WWW – i podpowiada – zrób to tak

- jak wszyscy.

Ale po co pragniesz wzorować się na 100.000 podobnych sklepów, pomyśl o tym, co Cię wyróżnia i automatycznie przyciąga uwagę odbiorcy treści. Zmuszaj do dyskusji, reakcji zakupowej, innej strony medalu, bo tylko wtedy działasz podobnie do zaplanowanego scenariusza.

Inny/a – dziwny?

I tak – i nie!

100 sklepów o tej samej tematyce – a wszystkie z 1 formy. Dla odbiorcy – to nudna strona sieci.

1 sklep z innowacją treściową – to ciekawe podejście do wybranego zagadnienia.

W życiu!

Nie wszyscy właściciele firm wychodzą przed szereg, a szkoda, bo to klucz do sukcesu.

- zdjęcia bez znaczących tekstów – to 20 % promocji.

- teksty bez zdjęć – to 10 % promocji.

- marketingowy tekst + zdjęcia + pomysł na nowy temat = sukces.

Co warto pokazywać w Internecie?

  1. Inność.
  2. Powiązania tematyczne.
  3. Produkty w dobrym świetle.
  4. Unikalność.

W tekstach panuje pewna moda na określone „zwroty”, słówka „zapodane” z języka angielskiego, wybrane zagadnienia pokazane do danej branży. Copywriter – bazuje jednak na własnych przemyśleniach i pomysłowości, wiedzy – i innowacji zaprezentowanych - w wachlarzu profesjonalnych  - haseł. Ale o ile tego nie znasz, to uważasz, że to coś dziwnego.  

Dlatego rozpoczynamy ten wykład od początku:

- Czy chcesz sprzedawać tak

- jak wszyscy i dołączyć do 100. 000 osób w podobnej branży.

Czy raczej stawiasz nowe kroki w naukowym podejściu do copywritingu, z zaufaniem do copy?

- 505 060 972

Przejdź do góry strony