Kreatywność domeną copy? To fakt!
W publikacjach!
O ile budujesz szkielet treści, układasz słowa i powiązania marketingowe – to tylko 50 % sukcesu Firmy. 2 – 50% - stanowi doskonały pomysł na post, artykuł, wpis blogowy. Ludzie wątpią w trafność copywritera, gdy czytają teksty nietypowe, unikalne i szokujące, ale warto wiedzieć, że w profesjonalnym ujęciu – dotyka on tematu z innej strony. Bo tego uczą wykładowcy na studiach - twierdzą – „zrób to inaczej”, „uderz w stół nie pięścią, a wiedzą”.
Producent ogląda przykładowe WWW – i podpowiada – zrób to tak
- jak wszyscy.
Ale po co pragniesz wzorować się na 100.000 podobnych sklepów, pomyśl o tym, co Cię wyróżnia i automatycznie przyciąga uwagę odbiorcy treści. Zmuszaj do dyskusji, reakcji zakupowej, innej strony medalu, bo tylko wtedy działasz podobnie do zaplanowanego scenariusza.
Inny/a – dziwny?
I tak – i nie!
100 sklepów o tej samej tematyce – a wszystkie z 1 formy. Dla odbiorcy – to nudna strona sieci.
1 sklep z innowacją treściową – to ciekawe podejście do wybranego zagadnienia.
W życiu!
Nie wszyscy właściciele firm wychodzą przed szereg, a szkoda, bo to klucz do sukcesu.
- zdjęcia bez znaczących tekstów – to 20 % promocji.
- teksty bez zdjęć – to 10 % promocji.
- marketingowy tekst + zdjęcia + pomysł na nowy temat = sukces.
Co warto pokazywać w Internecie?
- Inność.
- Powiązania tematyczne.
- Produkty w dobrym świetle.
- Unikalność.
W tekstach panuje pewna moda na określone „zwroty”, słówka „zapodane” z języka angielskiego, wybrane zagadnienia pokazane do danej branży. Copywriter – bazuje jednak na własnych przemyśleniach i pomysłowości, wiedzy – i innowacji zaprezentowanych - w wachlarzu profesjonalnych - haseł. Ale o ile tego nie znasz, to uważasz, że to coś dziwnego.
Dlatego rozpoczynamy ten wykład od początku:
- Czy chcesz sprzedawać tak
- jak wszyscy i dołączyć do 100. 000 osób w podobnej branży.
Czy raczej stawiasz nowe kroki w naukowym podejściu do copywritingu, z zaufaniem do copy?
- 505 060 972