Lębork – 1 słowo,1 miasto,1 społeczeństwo. A 100 myśli?

Lębork – 1 słowo,1 miasto,1 społeczeństwo. A 100 myśli?

Nazwa dla Firmy?

Nazewnictwo – co to takiego? Szybki rytm, zmysłowość zawarta w 2 wyrazach, impuls, krzyk, a raczej specyfika branży. Czy oczywistość – to dobry pomysł na oryginalność? Na zasadzie: „Teraz podaję na tacy”.  Czy tylko lekki przeskok w myśleniu, załączony do obrazu danej branży,  wróży wielki sukces? To zależy od gustu. Ale… unikalny styl przebija się przez sieć jakością doskonałej marki, gdy…

Tworzę 2 słowa.

Copywriting – niesie 10.000 skojarzeń. Dlatego 100 profesjonalistów buduje  fundament na nietypowości. Czy w XXI wieku nadal coś Cię zachwyca, porywa, przeciąga do magicznej strony mocy?

Kto to wie?

Pomysłowość, rzutkość, ekspresja i kreatywność – tworzą wachlarz sporych możliwości, gdyż niosą wizualność na szczyt góry. Tylko wtedy do wielkich sterów zasiada copywriter, a następnie wpada na trop – 1 wyrazu, 1 zdania, 1 literki.

Moc w prezentacji!

W modzie liczy się wizerunek. U copy jakość doznań w sieci. Tylko przy dobrym ruchu strategicznym przyciągasz do siebie silne jednostki, gdy świat wiruje w ujęciu marki.

Dlatego:

- badam firmę od podstaw,

- dyskutuję o planach, realizacjach projektów, sukcesach i produkcji,

- wczuwam się w rolę pracownika,

- marzę na skalę całego świata,

- wtapiam się specyfikę branży,

A potem wypowiadam 2 słowa, jako analityczne ujęcie całego obrazu ludzi.

- Marketing to morze słów. Ale w każdym mieście wygląda zupełnie inaczej. Przyciąga klientów. Wzbudza zachwyt. Promuje działania. Pokazuje ścieżki rozwoju. I kiedy nie wiesz, gdzie prowadzi droga, czy 1 wyraz oznacza wszystko, to pomyśl, że wartość doznań podpierasz na ramionach copywritera, bo…liczy się jego bystrość.

- Rozpoznawalność – to celny strzał w 10. To sztuka ujęcia tego wszystkiego, co wkładasz do 1 worka, a potem zawiązujesz na  sznurek i przykładasz kartę z napisem…. koloryzując całą zawartość.

- Wyróżnianie się – jeszcze 20 lat temu ludzie utwierdzają Cię w przekonaniu, że warto iść z tyłu, za wszystkimi, nie zwracać na siebie uwagi. Teraz, w dobie technologicznego szumu, społeczeństwo wymaga szybkiej, gigantycznej i obrazkowej prezentacji .  Liczy się szok. Styl. Krzykliwość.    

A nazwa – to tajemna ścieżka do sukcesu.

Przejdź do góry strony