Nowoczesność: 3 sposoby komunikacji!

Nowoczesność: 3 sposoby komunikacji!

W sieci!

Pewien wykładowca przedstawia rolę newslettera. 1 list trafia na pocztę, następnie czeka na przeczytanie. Ale prawdziwa sztuka copywritingu nie mieści się w jego zawartości, tylko w tytule. Przyznaj się, że chwytliwy i szokujący tytuł zmusza Cię do sprawdzenia słów zawartych w mailu. Przyznaj się ile takich listów – usuwasz przy pomocy – opcji – kosz. Właśnie, dlatego już na studiach powstaje wyższa szkoła budowy tytułu. Sztuczka. Magia. A raczej impuls do działania.

W mediach społecznościowych!

Pewna Pani – naukowiec -  przedstawia historię, w której opisuje brak kontaktu z grupą studentów. Powód  ich nieobecności  na zaliczeniu zamyka się w 1 mailu. Oto okazuje się, że nikt do niego nie zagląda, a komunikacja przenosi się na zawartość zaproponowaną przez facebooka. Jej list nie dociera do grupy docelowej.

Na poczcie!

Jeszcze widać tłumy na poczcie. Z jej usług korzystają  różne firmy, instytucje, osoby prywatne. Kolorowe kartki przybliżające  święta przyciągają  uwagę klientów, bajeczne koperty, pachną nowościami,  a znaczki obrazują atmosferę Bożego Narodzenia.

Ale życzenia – Tu i Teraz – składasz już przy pomocy:

- „?”,

( maila, Messengera, wymownego zdjęcia na Insta, kartki na fb, załączonej muzyki, rodzinnej fotki)

Bo świat wirtualny stale się zmienia, bo formy i sposoby komunikacji uderzają w zmysły.

Jakie zadanie przewidujesz dla copywritera?

To on przygotuje dla Ciebie cudowny tekst, wykona zdjęcie, które w dowolnej opcji  - dla wyznaczonej publikacji  - zmusza do chwil pełnych refleksji.

A magia….mieszka wtedy w ludzkim sercu.

 

Przejdź do góry strony