Nowoczesność: 3 sposoby komunikacji!
W sieci!
Pewien wykładowca przedstawia rolę newslettera. 1 list trafia na pocztę, następnie czeka na przeczytanie. Ale prawdziwa sztuka copywritingu nie mieści się w jego zawartości, tylko w tytule. Przyznaj się, że chwytliwy i szokujący tytuł zmusza Cię do sprawdzenia słów zawartych w mailu. Przyznaj się ile takich listów – usuwasz przy pomocy – opcji – kosz. Właśnie, dlatego już na studiach powstaje wyższa szkoła budowy tytułu. Sztuczka. Magia. A raczej impuls do działania.
W mediach społecznościowych!
Pewna Pani – naukowiec - przedstawia historię, w której opisuje brak kontaktu z grupą studentów. Powód ich nieobecności na zaliczeniu zamyka się w 1 mailu. Oto okazuje się, że nikt do niego nie zagląda, a komunikacja przenosi się na zawartość zaproponowaną przez facebooka. Jej list nie dociera do grupy docelowej.
Na poczcie!
Jeszcze widać tłumy na poczcie. Z jej usług korzystają różne firmy, instytucje, osoby prywatne. Kolorowe kartki przybliżające święta przyciągają uwagę klientów, bajeczne koperty, pachną nowościami, a znaczki obrazują atmosferę Bożego Narodzenia.
Ale życzenia – Tu i Teraz – składasz już przy pomocy:
- „?”,
( maila, Messengera, wymownego zdjęcia na Insta, kartki na fb, załączonej muzyki, rodzinnej fotki)
Bo świat wirtualny stale się zmienia, bo formy i sposoby komunikacji uderzają w zmysły.
Jakie zadanie przewidujesz dla copywritera?
To on przygotuje dla Ciebie cudowny tekst, wykona zdjęcie, które w dowolnej opcji - dla wyznaczonej publikacji - zmusza do chwil pełnych refleksji.
A magia….mieszka wtedy w ludzkim sercu.