O czym myśli copywriter?

O czym myśli copywriter?

1. Pytanie, które zadają wszyscy: Czy analizujesz opinie innych osób?

SS.

Zarówno w dziennikarstwie, jak i w copywritingu osiągam szczyt marzeń dopiero na pewnym etapie wszystkich prac. W momencie dojrzewania do – uczucia – WOLNOŚCI!

Gdy tworzę teksty wnikam w ich kształty, normy społeczne, iskrę buchającą z wydarzeń, kolory, smaki – a izoluje się od tego, co pomyślą inni ludzie. Wówczas szybuję do bram internetowego nieba.

- Copywriter - to twórca dzieła. A ono zawsze coś wyraża. Nie wolno zatem nim manipulować, zmuszać do negatywnych ocen, ale prezentować fakty. Wolność gwarantuje – prawdziwe odzwierciedlenie magicznych chwil. Wolność- to emocje. Wolność- to słowa – przykładane do łez i uśmiechu. Wolność – to autentyczność. Wolność – to oryginalność. Wolność – to osobowość.

2. Jak przekładasz wiedzę ze studiów do wszystkich projektów?

SS.

Wyuczone schematy, układy treści, wzbogacam prywatnymi słowami, które prowadzą czytelnika do wyższych uczuć. Nie oceniam, ale podpowiadam. Nie krzyczę, ale zwracam uwagę na fakty. Nie krytykuję, ale wewnętrznie zachowuję swoje prywatne zdanie.

3. Czy opinia innych osób zmusza do konkretnych decyzji?

SS.

Odbiór treści pozostawiam w indywidualnej ocenie. Stwarzam zatem pole do wolności. Stwarzam płaszczyznę do dyskusji. Bo – jako copy – stwarzam treść.

Cenię moich czytelników za wysoki poziom kultury osobistej, który odnotowuję w gazecie.

4. Czy dotyka Cię krytyka?

SS.

W pewnym sensie, tak. Jednak nigdy nie przekraczam określonego poziomu wypowiedzi.

Bo….

Jako twórca – tworzę…

Jako copywriter – buduję szkielet treści….

Jako żywa osoba – daję część siebie na rzecz innych osób….

Uważam, że zadaniem copywritera jest zachowanie – klasy.

5. Czy dotyka Cię zjawisko rozpoznawalności?

SS.

Tak. Najczęściej podczas imprez masowych. Ludzie do mnie podchodzą. Rozmawiają. Uśmiechają się. Witają. Doświadczam serdeczności, miłego przekazu słownego, uścisków i przyjacielskich gestów.   

Dziękuję….

Przejdź do góry strony